اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیس: بدخواهان در کمین نشسته اند


باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر بیانیه ای را خطاب به هوادارانش صادر کرد.

با توجه به نتایج حاصله در دیدارهای چهار هفته نخست لیگ یازدهم و التهابات ناشی از آن، مدیریت و کادر فنی باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) بیانیه ­ای خطاب به هواداران منتشر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بی تردید بزرگترین سرمایه و اندوخته این باشگاه، همانا حضور پرنشاط و مسوولانه خیل میلیونی هواداران در عرصه های مختلف در حمایت از تیم محبوب خود و نظارت دلسوزانه بر عملکرد این تیم می باشد. قطعاً همین دغدغه ها، حساسیت ها و چشم های نگران و تیز بین این عزیزان است که مسئولیت سنگین این رسالت را بر دوش تک تک بازیکنان، کادر فنی و مدیران این تیم یادآور می گردد.

انتظار، امید و دلگرمی تیم فوتبال پرسپولیس، همواره حمایت و تشویق و دمیدن روح مبارزه و پیروزی از سوی تماشاچیان در کالبد تیم بوده و هست و بایستی از این ظرفیت بالای هواداران در جهت تقویت تیم و افزایش روحیه بازیکنان و کادر فنی استفاده شود و نه در جهت تضعیف تیم.

همگان در گذشته شاهد بوده ایم نحوه تشویق ها و حمایت های خالصانه تماشاچیان، یک تیم بازنده را در پایان تبدیل به یک تیم پیروز نموده است.

از روی دیگر بسیار ساده اندیشی است اگر گمان نبریم که بدخواهان پرسپولیس در کمین ایجاد التهابات تصنعی و حاکمیت روحیه ضعف و سستی و نا امیدی در ارکان مختلف تیم و خصوصاً در میان هواداران نشسته اند. نگاهی اجمالی به خاستگاه برخی اقدامات و تحرکات در سکوها پس از کسب نتیجه مساوی در اولین دیدار پرسپولیس با ملوان، این واقعیت را به خوبی هویدا می کند که ایجاد التهاب در پرسپولیس رویای بدخواهانی است که با هوشیاری هواداران به کابوسی برای آنان تبدیل خواهد شد.

دلسوزان آگاه باشند که مدیریت باشگاه پرسپولیس با چشمانی باز و همتی مضاعف در جهت هدایت این تیم به سوی موفقیت و پیروزی همه شرایط را رصد می کند و هیچ نتیجه ای جز قهرمانی را هدف گذاری ننموده است.

در پایان از محضر تک تک دوستداران فوتبال و علاقمندان به تیم پرسپولیس انتظار دارد با هوشیاری، صبر و حسن اعتماد به کادرفنی و مدیریت تیم اسطوره ای تیم پرسپولیس امکان و فرصت هرگونه سوء استفاده را از بدخواهان بگیرند. پیشینه کسب سه جام قهرمانی در طول سه سال مدیریت به این مجموعه با گذر از بحران ها، سختی ها و فشارها و فراز و فرودهایی به دست آمده است که یادآوری آن مقاطع قلب هواداران را در کسب قهرمانی چهارم امیدوارتر خواهد نمود.

لازم به ذکر است، پرسپولیس فردا شب در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

منبع: برنا



ویدیو مرتبط :
تمام دردبرجانم نشسته/ردخون روی دستانم نشسته/قاضوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرپرست پرسپولیس: بدخواهان دست از بازی كثیف‌شان بردارند





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سرپرست پرسپولیس: بدخواهان دست از بازی كثیف‌شان بردارند/ یكشنبه تكلیف علی عسگری مشخص می‌شود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دست بدخواهان پرسپولیس را برای هواداران رو می‌کنیم تا همه پی به ماهیت واقعی این افراد که دنبال لطمه زدن به پرسپولیس هستند، ببرند.

به گزارش ایسنا، پس از آنكه باشگاه پرسپولیس مدعی شد برخی باشگاه‌ها به چهار بازیكن این تیم پیشنهاد داده‌اند و همین مساله باعث كنار گذاشتن حمید علی عسگیر از این تیم شد، سعید شیرینی درباره دلیل کنار گذاشتن حمیدرضا علی عسگری از تیم بزرگسالان، از سوی سرمربی تیم افزود: پیشنهاد برخی تیم های لیگ برتری به این بازیکن، اقدام به مذاکره و همچنین مصاحبه حمیدرضا علی عسگری درباره سرمربی تیم موجب این تصمیم شد.

وی افزود: حمیدرضا علی عسگری، جوانی کرده و حرف‌های ناپخته‌ای را تحت تاثیر تحریک دیگران مطرح کرده است. بنده بیشتر این موضوع را از چشم کسانی می‌بینم که این جوان را تحریک کرده‌اند تا علیه سرمربی تیم مصاحبه کند.

سرپرست تیم پرسپولیس تصریح کرد: فعلا نمی‌خواهم اسم ببرم اما در ماجرای حمیدرضا علی عسگری پای مالک یک بازشگاه لیگ برتری، یک مدیر عامل و دو سرمربی در میان است که متاسفانه نه اصول حرفه‌ای فوتبال را رعایت کرده‌اند و نه اخلاقیات را. آنها به جای پرداختن به تیم خود یا اقدام به مذاکره با باشگاه، به مذاکره با بازیکن تحت قرارداد با سایر تیم ها پرداخته‌اند و در پی به حاشیه کشاندن و لطمه زدن به رقبای خود هستند تا شاید از این طریق به منافع خودشان برسند.

سعید شیرینی تاکید کرد: به این آقایان هشدار می‌دهیم دست از بازی کثیف خود بردارند وگرنه باشگاه پرسپولیس با اقدامی جدی و قانونی دست این بدخواهان پرسپولیس را برای هواداران رو کرده و همه چیز را از طریق مراجع قانونی و رسانه‌ها به هواداران اعلام خواهد كرد تا همه پی به ماهیت واقعی این افراد ببرند.

شیرینی درباره جلسه روز یکشنبه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: در پی تصمیم سرمربی، حمیدرضا علی عسگری در اختیار باشگاه قرار داده شده است و روز یکشنبه نیز جلسه کمیته انضباطی برگزار می‌شود. در این میان باید بگویم حمیدرضا علی عسگری بازیکن خوبی است که امکان دارد مرتکب اشتباه هم شود. بنده از مدیرعامل محترم باشگاه و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخواست می‌کنم نگاهی پدرانه به این موضوع داشته و این نکته را نیز مد نظر قرار دهند که این بازیکن جوان تحت تاثیر تحریک دیگران مرتکب اشتباه شده است./ایسنا