اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیس با دنیزلی هم به پرویزخان می بازد!


علی فتح الله زاده در گفت و گویی با خبرآنلاین به مسائل مختلف این تیم پاسخ داد از مسئله جدایی مجیدی تا نظرسنجی 90 درباره انتخاب بهترین مربی نیم فصل لیگ برتر. او با دفاع از مظلومی اعتقاد داشت بدون شک حق او بوده که به عنوان بهترین مربی نیم فصل انتخاب شود اما قربانی تلافی پرسپولیسی ها شده است.

علی فتح الله زاده می گوید روز به روز علاقه اش به مظلومی بیشتر و بیشتر می شود.

علی فتح الله زاده در گفت و گویی با خبرآنلاین به مسائل مختلف این تیم پاسخ داد از مسئله جدایی مجیدی تا نظرسنجی 90 درباره انتخاب بهترین مربی نیم فصل لیگ برتر. او با دفاع از مظلومی اعتقاد داشت بدون شک حق او بوده که به عنوان بهترین مربی نیم فصل انتخاب شود اما قربانی تلافی پرسپولیسی ها شده است.

حاج آقا چه خبر از بمب های خارجی تان؟

فعلا که مشغول رایزنی هستیم. امیدوارم که این بار بازیکنان خوبی را جذب کنیم. این بار به دقت فیلم بازیکنان خارجی را زیر نظر داریم و می خواهیم خرید های مان بتوانند کمکی باشند برای مسیر سختی که در پیش داریم.

البته تجربه ناکام خرید های قبلی...

به هر حال ما خرید های خوبی هم داشتیم. کم لطفی است که از یاد ببرید من بازیکنانی مثل جانواریو و ابراهیم توره را انتخاب کردم. توره حتی 10 روز در استقلال تمرین کرد و بعد هم ستاره لیگ شد. همین حالا هم فیلم هایی که از این بازیکنان دیدیم نشان از کیفیت بالای شان دارد. بازیکنانی که جوان هم هستند و می توانند در تیم ما رشد کنند. من وقتی قرار است بازیکنی را بخرم ، چون از جیب خودم هزینه می کنم و باید بخش بزرگی از هزینه های تیم را خودم به عنوان مدیر تامین کنم ، حواسم هست که بهترین نفر را بگیرم که بشود بعدا از فروشش هزینه های تیم را جبران کنم.

شما یک عمر به شارلوای بلژیک بازیکن می فروختید و پول می گرفتید ، حالا کارتان به جایی رسیده از این تیم بازیکن می گیرید؟

حاجی جان پس اسمش را گیر آوردید؟ به هر حال همیشه که نمی شود ما به آنها بازیکن بدهیم. همیشه شعبان ، یک بار هم نوبت رمضان است دیگر! همین گزینه را شما سنش را ببینید، فیلمی که از بازی هایش دیدیم نشان می دهد بازیکن خوب و با آتیه ای است . یا دو گزینه دیگری که اسم بردم. ما باید این ها را از نزدیک هم ببینیم و بعد تصمیم نهایی را بگیریم. مثلا یک بازیکنی را پسندیده بودیم که مهاجم بود. ما دست ، دست کردیم ، در ازای سالی یک میلیون دلار رفت به کره. این بار می خواهیم بازیکن خارجی خوبی بگیریم. یا مثلا همین بازیکن انگلیسی...

همین که گفتید ؛ آندو می گوید به ایران نمی آید؟

آندو این حرف را زد اما همین بازیکن امروز در تهران است و ما با او دیدار داشتیم. باید شرایط را سبک و سنگین کنیم. فیلم بازی هایش را که دیدیم واقعا عالی است اما نمی دانم چطور شده که برای مذاکره به تهران آمده. او اگر همین کیفیت را در لیگ ما داشته باشد با اندام و فیزیکی که دارد ، می تواند کمکی شایان به تیم ما باشد. البته می گویم باید او را در تست های پزشکی ببینیم و بعد تصمیم بگیریم.

و آن دو خارجی دیگر به جای مجیدی می آیند؟

اگر آقا فرهاد از تیم جدا شود ، ما باید جایش بازیکنی بگیریم که حالا فیلم بازی این دو نفر را پسندیده ایم اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.

یعنی فرهاد دیگر قطعا بر نمی گردد؟

هنوز قطعی نشده اما قرار است تا دو روز آینده او تصمیم نهایی اش را اعلام کند. فرهاد دلایلی منطقی دارد که ما هم نمی توانیم مانع رفتنش بشویم ولی استقلال خانه اوست و حاضریم برای بازی کردنش در تیم ، هر شرایطی را برایش در نظر بگیریم.

و مسئله رضا عنایتی چطور؟

بحث آمدن رضا عنایتی هم جدی است اما اول باید دید تصمیم نهایی فرهاد چه می شود. هر دوی این انتقال ها در چند روز آینده نهایی می شود.

با رفتن مجیدی ، تکلیف کاپیتانی چه می شود؟ مجتبی کاپیتان خواهد بود؟

این دیگر بحثی است که کادرفنی درباره اش تصمیم می گیرند. مجتبی از قدیمی های تیم است و چند نفر دیگر از  بزرگترهای تیم هستند. مطمئن باشید ما در استقلال ، هیچ وقت مشکل کاپیتانی نخواهیم داشت.

یعنی شریفات هم شانس دارد؟

او کاپیتان روزهای خاص استقلال است( می خندد) هر بار که در دربی گل بزند ، بازوبند را روی دست می بندد.

چه خبر از مشکلات مالی؟

دست روی دل مان نگذار که کباب است. ما تلاش مان را می کنیم . مدام به ما می گویند کهکشانی . اما یک روز اصرار فاش می شود و همه می بینند در همین لیگ ، چند تیم از ما بیشتر هزینه کردند. هیچ کس نمی گوید حاجی وفتی از 12 شب تا 6 صبح با یک بازیکن چانه می زند و از او 300 میلیون تخفیف می گیرد ، یعنی چه. بله بازیکنان ما همه ستاره هستند اما ستاره هایی که با کمترین قیمت به استقلال آمدند. آنها بیشترین تخفیف را به ما داده اند.

راستی دیدید مظلومی در نظرسنجی 90 ، بهترین مربی نشد؟ به نظرتان کار پرسپولیسی هاست؟

شک نکن که دیشب همه پرسپولیسی ها به آقای فرکی رای دادند که پرویز خان رای نیاورد. البته حسین آقای فرکی مربی بزرگی است و خوب کار کرده اما به هر حال مظلومی ما هم  مدام پرسپولیس را در دربی ها می برد . این قدر برده که شما نمی دانید بعد از دوبله و سوبله و چوبله برایش چه تیتری باید بزنید. خلاصه آنها خواستند این سوبله و چوبله را با SMS  های شان تلافی کنند. برای همین هم بود که بسیج شدند و همه نام فرکی را فرستادند. البته من که به نظرم مظلومی عالی کار کرده و با تمام قدرت از او حمایت می کنم و با این نتایج به او دلگرم تر هم می شوم.

البته پرسپولیسی ها هم رفتند دنیزلی را آوردند که در بازی برگشت جبران کنند.

پرویزخان ما با دنیزلی هم آنها را می برد. البته این را هم بگویم که پرسپولیس تیم بزرگی است. همین حالا هم 7 ملی پوش دارد و فقط بحران روحی به کارشان ضربه زده اما دنیزلی برای بازسازی این تیم نیاز به زمان دارد. نباید خیلی زود از او انتظار نتیجه گیری داشت.

و برای سئوال آخر ؛ این منافق ها کجای فدراسیون فوتبال سنگر گرفتند که آقای کفاشیان گفته است؟

والله نمی دانم اما از روزی که کفاشیان این جمله را گفته بدون زره پوش و محافظ به فدراسیون نمی روم.( می خندد)


منبع: خبرآنلاین



ویدیو مرتبط :
پنالتی ملوان(رمضانی) به پرسپولیس دنیزلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهدید دنیزلی در تمرین پرسپولیس؛ بخندید اخراج می شوید



 

تهدید دنیزلی در تمرین پرسپولیس؛ بخندید اخراج می شوید

 

سرمربی تیم پرسپولیس قوانین خاصی را در تمرین این تیم وضع کرده است.

به گزارش جام نیوز، دنیزلی در تمرین سرخپوشان به بازیکنان این تیم گفت که از این پس هر بازیکنی در تمرین بی دلیل بخندد، اخراج می شود.

افندی تاکید ویژه ای بر جدیت بازیکنان در تمرین دارد. البته این تهدیدات می تواند نشانه بی نظمی در تمرینات دوران استیلی باشد.