اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیس بالاخره پول وینگادا را داد


پرسپولیس بعد از مدت ها درگیری حقوقی، قسط اول بدهی خود به وینگادا را داد تا پرونده این مربی، سرخپوشان را تهدید نکند.

روزنامه تماشا: پرسپولیس بعد از مدت ها درگیری حقوقی، قسط اول بدهی خود به وینگادا را داد تا پرونده این مربی، سرخپوشان را تهدید نکند. سرپرست امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع به فارس گفت: «پس از تلاش های شبانه روزی بالاخره 210 هزار دلار را به صورت نقد به وینگادا پرداخت کردیم و 30 هزار دلار نیز به کاروالیهو دستیار او دادیم که این پرونده دیگر بیشتر از این باز نماند.»

پرسپولیس بالاخره پول وینگادا را داد

وینگادا هم پس از دریافت این مبلغ، با ارسال پیامی از پرسپولیس و مدیرعامل این باشگاه تشکر کرد: «امیدوارم و مطمئنم موضوع میان من، دستیارم و پرسپولیس به زودی حل می شود و همچنین دوست دارم تایید کنم که امیر مشیری در این چهار ماهی که صمیمانه کار می کرد تمام تلاشش را به کار بست؛ درحالی که حتی زمان بندی براساس برنامه نبود. از تلاش شما و همکاری برای حل این مشکل در چهار سال تشکر می کنم. اگر تمایلی به حل مسئله نداشتید، این موضوع مدت ها به همان صورت باقی می ماند. بهترین ها را برایتان آرزو دارم و همیشه برای خدمت به شما و کمک به باشگاه براساس خواسته تان آماده ام.»


ویدیو مرتبط :
بالاخره بیمه پول داروخانه ها را داد...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس مطالبات وینگادا را بالاخره داد


بنابر اعلام امیر علی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، مطالبات فیفا مربوط به دادرسی پرونده‌های وینگادا و کاروالیو به حساب فیفا واریز شد.

خبرگزاری مهر: بنابر اعلام امیر علی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، مطالبات فیفا مربوط به دادرسی پرونده‌های وینگادا و کاروالیو به حساب فیفا واریز شد.

امیر علی حسینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب گفت: 10 هزار فرانک سوئیس مربوط به هزینه دادرسی پرونده وینگادا و 5500 فرانک سوئیس مربوط به دادرسی پرونده کاروالیو امروز با اقدامات انجام شده از سوی مدیریت باشگاه، به حساب فیفا واریز شد و رسید بانکی آن در اختیار باشگاه قرار گرفت که بلافاصله این رسید برای فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد تا به فیفا ارائه گردد. فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نیز پس از بررسی موضوع، مراتب را به باشگاه اعلام خواهد کرد.