اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیس امسال چیزی نمی‌شود!


پیشکسوت فوتبال ایران گفت: می‌نویسم که پرسپولیس امسال چیزی نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: فرشاد پیوس در مورد سپرده شدن هدایت پرسپولیس به طور موقت به یحیی گل‌محمدی گفت: فکر می‌کنم تصمیم خوبی گرفته شده و اینکه تا مشخص شدن تکلیف نهایی کادر فنی گل‌محمدی کار را جلو می‌برد خوب است چرا که تیم از برنامه‌های خود عقب نمی‌ماند.

وی افزود: این پرسپولیس چیزی نمی‌شود و من فکر نمی‌کنم از رده پنجم ششم بالاتر بیاید. این تیم پتانسیل قهرمانی را ندارد. تعدادی از نفرات در حد و اندازه‌های این تیم نیستند و فقط دنبال پول اند. این افراد باید کنار بروند و حتی باید با این نفرات برخورد و جریمه شوند. اینها دل هواداران و ما پیشکسوتان را شکستند. این بازیکنان با عرق و جان دل بازی نمی‌کنند، اینها در تیم‌های خودشان شاخص بودند اما در پرسپولیس کارایی نداشتند و فقط به خاطر پول آمدند.

پیوس تأکید کرد: به نظر من رویانیان اجازه بدهد انصاری فرد به اروپا برود و این جوان بتواند در آنجا به رشد برسد. باید به او بها بدهند و به خاطر رشد و کمک به فوتبال ملی با رفتنش به اروپا موافقت کنند. این اتفاق به نفع فوتبال ما است و نباید جلوی پیشرفت او را بگیرند. من می‌نویسم که پرسپولیس امسال با این مربی و بازیکنان چیزی نمی‌شود و در نهایت در همان رتبه پنجم و ششم خواهد ماند.

وی در مورد اینکه آیا با رفتن ژوزه شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد خاطرنشان کرد: تیم‌های دیگر شرایط خوبی دارند و به نظر من پرسپولیس امسال پتانسیل ندارد. بازیکنان سایر تیم‌ها عرق و علاقه بیشتری به پیراهن تیمشان دارند.هر کسی هم که بیاید نمی‌تواند کمک زیادی بکند. باید تعدادی از نفرات را بیرون بگذارند تا پرسپولیس به آن اوج سال‌های 60 و 70 برسد.

آقایان فقط دوستان و رفیقان خودشان را می‌آورند اگر نمی‌توانند کار کنند بروند کنار خیلی بهتر است چرا که عوامل دیگری در کنار تیم و هیئت مدیره هستند که توانایی زیادی دارند و می‌توانند به عنوان مدیرعامل به تیم کمک کنند.

پیوس در مورد اینکه آیا منظورش به مهدی تاج است اظهار داشت: تاج و مالکی می‌توانند به عنوان مدیرعامل به پرسپولیس کمک کنند.


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ وضعیت واتساپ برای تیم محبوب پرسپولیس + (اهنگ جدید برای پرسپولیس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرانچارامروزبا پرسپولیس تسویه حساب می کند



 

 

 

تیم پرسپولیس

 

زلاتکو کرانچارسرمربی کروات و سابق تیم فوتبال پرسپولیس پس از آنکه طی هفته جاری با این تیم قطع همکاری کرد امروز طی نشستی با حبیب کاشانی سرپرست سرخ پوشان پایتخت ضمن دریافت برگه تسویه حساب خود برای همیشه از این تیم جدا خواهد شد.

براساس تصمیم مدیریت باشگاه پرسپولیس زلاتکو کرانچار پس از آنکه نتوانست در نهمین دوره رقابت های لیگ برتر انتظارهواداران را برآورده کند روز گذشته جای خود را به علی دایی داد.

این مربی هم اکنون در ایران است تا پس از دریافت مطالبات خود و تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس به کشورش بازگردد.

طی روزهای گذشته که به طور رسمی اعلام شد کرانچار دیگر سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد دعوتنامه ای از سوی تیم های ایرانی برای وی ارائه نشده است، اما خود کرانچار علاقه مند است اگر پیشنهادی از سوی تیم های ایرانی داشته باشد به آنها پاسخ مثبت دهد.