اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیسی‌ها به دنبال چه می‌گردند؟


سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اعلام اینکه وضعیت سپاهانی شدن هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری تا پایان هفته آینده مشخص می شود، گفت: تا این لحظه از 5 بازیکنی که کرانچار لیست داده موفق به جذب 3 بازیکن مد نظر وی شده‌ایم.

خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اعلام اینکه وضعیت سپاهانی شدن هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری تا پایان هفته آینده مشخص می شود، گفت: تا این لحظه از 5 بازیکنی که کرانچار لیست داده موفق به جذب 3 بازیکن مد نظر وی شده‌ایم.

رسول خوروش در خصوص آخرین وضعیت سپاهانی شدن یا نشدن هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما با هادی عقیلی برای پیوستن به تیم سپاهان به توافق رسیده ایم و تا پایان هفته آینده تکلیف این موضوع مشخص خواهد شد و محمدرضا خلعتبری نیز شرایط مشابهی دارد. خود خلعتبری در رسانه ها و برنامه های تلویزیونی اعلام کرده اگر در تیمی در ایران بخواهد به فوتبالش ادامه دهد آن تیم سپاهان خواهد بود بنابراین نمی دانم پرسپولیسی‌ها در این خصوص به دنبال چه می گردند؟

وی در خصوص شهاب گردان و محمد غلامی نیز تصریح کرد: شهاب گردان و محمد غلامی، یک فصل دیگر با ما قرارداد دارند و برخلاف آنچه در برخی رسانه‌ها مطرح شده هیچ صحبتی از جدایی نکرده و هیچ شرطی نیز برای ماندن نگذاشته اند.

سرپرست تیم سپاهان با اعلام اینکه مهرداد پولادی به هیچ وجه در لیست بازیکنان مد نظر ما قرار ندارد، گفت: تا این لحظه از 5 بازیکنی که کرانچار لیست داده موفق به جذب 3 بازیکن مد نظر وی شده ایم و با دوبازیکن دیگر نیز مذاکرات خوبی انجام داده ایم. این سه بازیکن قاسم دهنوی، رحمان احمدی و یعقوب کریمی هستند.

وی در خصوص بیانه باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه قاسم دهنوی ابتدا با باشگاه پرسپولیس قرارداد بسته و اگر لازم باشد با رو کردن اسناد و مدارکی حق خود را از باشگاه سپاهان می گیرند، تاکید کرد: دهنوی با ما قرار داد بسته و بخشی از مبلغ قرارداد وی را نیز پرداخت کرده ایم ضمن اینکه مدیر برنامه های این بازیکن همه حقایق را در خصوص سپاهانی شدن دهنوی بیان کرده است.

سرپرست تیم سپاهان در خصوص پیوستن احمد جمشیدیان به تیم استقلال و حواشی که در خصوص این بازیکن در فصل قبل مطرح شده بود، عنوان کرد: جمشیدیان یک بازیکن آزاد است و برای ما تفاوتی نمی کند که به استقلال بپیوندد یا تیم دیگری.


ویدیو مرتبط :
وقتی بازیکنان یوونتوس به دنبال بازی کامپیوتری می گردند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیسی ها به تهران باز می گردند


کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد پنجشنبه هفته جاری به تهران باز می‌گردد.

خبرگزاری فارس: سرخپوشان که باید یکشنبه هفته آینده پانزدهم فروردین ماه در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف تیم سیاه جامگان بروند، بامداد پنجشنبه دوازدهم فروردین راهی تهران خواهند شد.

گفتنی است؛ پرواز سرخپوشان از مسقط 40 دقیقه بامداد پنجشنبه به وقت محلی خواهد بود.