اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرستار بی رحم 2 کودک را بخاطر حقوق کم کشت + تصویر



یک پرستار به قتل 2 کودک متهم شد.

خانم " یوسلین ارتگا " 53 ساله اهل " منتهن -امریکا" 2 کودک به نام " لوسیا کریم " 6 ساله و برادرش " لئو " 2 ساله را که از آنها مراقبت می کرد به قتل رساند.

اخبار,اخبار حوادث , قتل

براساس گزارش پلیس هنگامی که مادر قربانیان خانم " کریم " در اکتبر 2012 پس از برداشتن فرزند دیگرش از کلاس شنا به خانه برگشت فرزندان خود را غرق در خون و نیمه جان یافت واین در حالی بود که  پرستار کودکان نیز با زخمی کردن گردن خود بوسیله چاقو خود را کنار آنها انداخته بود.

او سریعا با پلیس تماس گرفت و خانم " ارتگا " توسط پلیس به اتهام قتل بازداشت شد و کودکان پس از انتقال به بیمارستان براثر جراحت های بسیار جان خود را از دست دادند.

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد " ارتگا " دو کودک را به داخل وان حمام برد و سپس به طوربی رحمانه با یک چاقو به آنها حمله کرد و براثر ضربات شدید و فراوان این دو کودک بی گناه جان خود را از دست دادند و او برای اینکه خود را از این جنایت نجات دهد مبادرت به خودکشی کرد که نا موفق بود.

خانم " ارتگا " در گزارش خود به پلیس گفت وقتی از آقا و خانم " کریم " درخواست پول بیشتر کردم آنها از من خواستند تا بیشتر از وظیفه ام کار کنم و خانه را تمیز کنم ، من نیز از آنها اعصبانی شدم تصمیم به انتقام گرفتم.

" ارتگا " در دادگاهی که اخیرا برگزار شد حاضر و اتهام وارده به خود را انکار کرد و ادعا کرد به یاد نمی آورم که چه اتفاقی افتاده است.

دادگاه محاکمه این پرستار جنایت کار همچنان ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران  


ویدیو مرتبط :
پرستار بی رحم و صحنه دلخراش...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب و شتم وحشیانه کودک بخاطر خوردن کیک تولدش/ پسر بچه 9ساله زیر مشت و لگدهای ناپدری جان باخت + تصویر



پسر بچه 9 ساله پس از خوردن تکه‌ای از کیک تولدش، مورد خشم ناپدری اش قرار گرفت و زیر مشت و لگد مرد وحشی جان باخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، "رابرت ویلسون" به اتهام ضرب و شتم وحشیانه ای که منجر به  مرگ پسر بچه 9 ساله درجشن تولدش شد، دستگیر و محاکمه شد.

بنابراین گزارش "جک گارسیا" پسر بچه 9 ساله تنها به دلیل آنکه بدون اجازه گرفتن وبه دور از چشم "ویلسون" تکه ای کوچک از کیک جشن تولدش را خورد، مورد ضرب و شتم وحشیانه ناپدری‌اش قرار گرفت و در نهایت پس از انتقال به بیمارستان به دلیل جراحات و صدمات جدی وارد شده جان باخت.

اخبار,اخبار حوادث,کودک  آزاری


این حادثه در یک آپارتمان مسکونی در واشنگتن در حالی رخ داد که همه میهمانان سرگرم خوشگذرانی بودند که متوجه فریاد "جک" و "ویلسون" شدند.


پزشکان علت مرگ "جک" را پس از انتقال به بیمارستان خونریزی داخلی ناشی از شکسته شدن جمجه و پاره شدن اعضای داخلی بدنش اعلام کردند.

"رابرت ویلسیون" 30 ساله نامزد"گینویا" مادر پسر بچه 9 ساله قرار بود یک هفته بعد از برگزاری جشن تولد"جک" زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

 

اخبار,اخبار حوادث,کودک  آزاری


شاهدان عینی در اظهارات خود به پلیس تاکید کردند که، قادر به نجات جان پسر بچه 9 ساله از زیر مشت و لگد ویلسون نبودند.

طعم شیرین این جشن که با مرگ"جک" کام همه را به ویژه مادرش تلخ کرد و منجر به انزجار خانواده گارسیا از "رابرت ویلسون" شد و از مقامات دادگاه خواستار اشد مجازات برای وی شدند.


بنابر حکم دادگاهی که روز گذشته در واشنگتن برگزار شد "رابرت لاری ویلسون" 30 ساله به اتهام قتل عمد محاکمه و به 30 سال زندان محکوم شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران