اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پردرآمدترین چهره تلویزیونی کیست؟


«سایمون کوول»، مجری برنامه معروف «فاکتور ایکس» بالاترین میزان دستمزد را درمیان چهره‌های تلویزیونی دارد.

خبرگزاری ایسنا: «سایمون کوول»، مجری برنامه معروف «فاکتور ایکس» بالاترین میزان دستمزد را درمیان چهره‌های تلویزیونی دارد.

 مجله‌ اقتصادی‌ «فوربز» در گزارشی اعلام کرد، در سال گذشته‌ میلادی «سایمون کوول»، داور مسابقه‌ خوانندگی «فاکتور ایکس» با افزودن سرمایه‌ 95 میلیون دلاری، پردستمزدترین ستاره‌ی تلویزیون بوده است.

«کوولم با طرح قالب این برنامه‌، الهام‌بخش تولید 41 مسابقه‌ی تلویزیونی دیگر در سطح بین المللی شده است. دیگر مسابقه‌ی تلویزیونی وی «استعداد آمریکایی» پردرآمدترین برنامه در سطح جهان شناخته شده است.



این در حالی است که «اوپرا وینفری»، معروفترین مجری جهان که همیشه درصدر فهرست پرطرفدارترین و پردرآمدترین‌های تلویزیونی قرار می‌گرفت‌، در رتبه‌ چهارم این رده‌بندی‌ جای دارد.

وینفری با 77 میلیون دلار دستمزد در سال گذشته عنوان تنها آفریقایی - آمریکایی را کسب کرده که در میان 10 چهره‌ پردستمزد تلویزیون قرار گرفته است.

«رایان سیکرست» مجری برنامه‌ی معروف «تب آمریکایی» با درآمدی 61 میلیون دلاری از ژوئن 2012 تا یک سال پیش از آن جایگاه هشتم این جدول را به خود اختصاص داده است.

«الن دی جنرس» یکی از سه زنی است که در فهرست «فوربز» گنجانده شده است. این کمدین معروف که اجرای مراسم اسکار سال آینده را در دست دارد،‌ در شبکه‌های اجتماعی و کشورهای مختلف دنیا طرفداران بسیاری دارد.


ویدیو مرتبط :
رامبد جوان و دریافت تندیس حافظِ بهترین چهره تلویزیونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پردرآمدترین چهره های تلویزیونی جهان


نشریه فوربز شخصیت هایی که بیشترین دستمزدها را برای برنامه های تلویزیونی خود در دنیا دریافت می کنند را به شرح زیر معرفی کرد.

بانی فیلم: نشریه فوربز شخصیت هایی که بیشترین دستمزدها را برای برنامه های تلویزیونی خود در دنیا دریافت می کنند را به شرح زیر معرفی کرد.

پردرآمدترین چهره های تلویزیونی

1.هوارد استرن،175 میلیون دلار

هوارد استرن با دریافت 95 میلیون دلاردستمزد از ژوئن 2014 تا 2015 و همچنین دریافت رقم 80 میلیون دلار دیگر برای برنامه رادیویی  Sirius XM در رتبه اول قرار دارد.

2. الن دجنرس،75 میلیون دلار

رتبه دوم متعلق به الن دجنرس است که برای برنامه "The Ellen show" وهمچنین برای کانال اینترنتی "ellentube" 75 میلیون دلار دستمزد گرفته است.

3.دکتر فیل مک گرا،70 میلیون دلار

رتبه سوم را دکتر فیل مک گرا با 70 میلیون دلار کسب کرد که بخشی از این دستمزد برای  نگارش آخرین کتاب او بود.

4.گوردون رامسای و رایان سیکرست، 60میلیون دلار

گوردون رامسای، که بیشترین دستمزد را بین تمامی  آشپزها دارد، همراه با رایان سیکرست در رتبه چهارم قرار دارد.