اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرداخت وام اشتغال به زنان سرپرست خانوار



اخبار ,اخبار اجتماعی ,پرداخت وام اشتغال به زنان سرپرست خانوار

 

اخبار اجتماعی - پرداخت وام اشتغال به زنان سرپرست خانوار

رئیس سازمان بهزیستی کشور از ارائه تسهیلات این سازمان برای زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفـت: در صورت احراز شرایط زنان سرپرست خانوار، به این افراد وام‌های اشتغال پرداخت می‌شود.

به گزارش فارس، همایون هاشمی با اشاره به اینکه در سال جاری بنا داریم تعداد بیشتری از مددجویان توانمند را به خودکفایی برسانیم گفت:‌ در این راستا برنامه‌هایی در حوزه اشتغال پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: ارائه تسهیلات ویژه در حوزه اشتغال از جمله پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و حتی بلاعوض، یکی از سیاست‌های سازمان محسوب می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه سازمان بهزیستی بنا دارد میزان وام اشتغال خود را به زنان سرپرست خانوار افزایش دهد گفت:‌ در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است که به زودی مبلغ وام جدید اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان، توسعه مشارکت‌های مردمی است که در این راستا بنا داریم از ظرفیت خیرین برای حمایت بیشتر از مددجویان (معلولان، زنان سرپرست خانوار و ایتام) است.

اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
شبگردی ستاد توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وام اشتغال برای زنان سرپرست خانوار


رئیس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: زنان سرپرست خانوار برای دریافت وام اشتغال در اولویت قرار دارند.

روزنامه وطن امروز: رئیس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: زنان سرپرست خانوار برای دریافت وام اشتغال در اولویت قرار دارند.

 مریم مجتهدزاده با اشاره به جلسه شورایعالی اشتغال و مصوبات اخیر این شورا برای ارائه تسهیلات به زنان سرپرست خانوار، افزود: کارگروهی در شورایعالی اشتغال تشکیل داده‌ایم تا زنان سرپرست خانوار را برای دریافت وام اشتغال در اولویت قرار دهند، علاوه بر آن قرار است بانک‌ها نیز به این زنان تسهیلاتی پرداخت کنند.