اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرداخت فوق‌ العاده «تنزل پست» به کارمندان


بر اساس دستورالعمل چندی پیش یکی از دستگاههای مهم اجرایی به وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی، کارمندان و مدیران در شرایطی مشمول دریافت مبلغی با عنوان "فوق العاده تنزل پست" می شوند.

روزنامه خراسان: بر اساس دستورالعمل چندی پیش یکی از دستگاههای مهم اجرایی به وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی، کارمندان و مدیران در شرایطی مشمول دریافت مبلغی با عنوان "فوق العاده تنزل پست" می شوند.

همچنین این دستورالعمل تاکید کرده است که چنانچه فردی با پست کارشناسی و به درخواست خود به دستگاه اجرایی دیگر مامور شود و در دستگاه مقصد در پست مدیریتی خدمت کند، پس از بازگشت به دستگاه مبدا، پرداخت فوق العاده تنزل مقام به وی قطعی نیست.


ویدیو مرتبط :
تمرینات فوق العاده برای عضلات پست و زیربغل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چگونگی پرداخت پاداش و فوق العاده ماموریت کارمندان



اخبار,اخبار اقتصادی , قانون بودجه

 

اخبار اقتصادی - ضوابط اجرایی قانون بودجه 93

چگونگی پرداخت پاداش و فوق العاده ماموریت کارمندان

حداقل و حداکثر فوق العاده ماموریت همچنین سقف پاداش کارکنان دستگاه های اجرایی در سال 1393 تعیین شد.

میزان پاداش کارکنان در سال جاری حداکثر به اندازه یک ماه حقوق و مزایای مندرج در احکام کارگزینی در صورت وجود اعتبار و در سقف اعتبار مصوب تخصیص یافته به دستگاه اجرایی تعیین خواهد شد.

این در حالی است که پرداخت یک ماه پاداش به اعضای هیات مدیره، هیات عامل و کارکنان شرکت های دولتی، بانک ها و بیمه های دولتی پس از تصویب مجامع و یا شوراهای عالی آنها مجاز است.

همچنین طبق ماده (16) ضوابط اجرایی بودجه سال 1393 فوق العاده ماموریت روزانه داخل کشور به کارمندان دستگاه های اجرایی که به عنوان مامور برای انجام وظیفه موقت به خارج از حوزه شهرستان محل خدمت خود اعزام شده و ناچار به توقف شبانه هستند تا میزان حداقل حقوق و مزایا به ماخذ یک بیستم و نسبت به مازاد ماخذ یک پنجاهم در سقف اعتبار مصوب دستگاه قابل پرداخت است.

اما در صورتی که کارمند در محل ماموریت خود توقف شبانه نداشته باشد تنها 50 درصد از سقف تعیین شده قابل پرداخت است.

در عین حال کارمندان وزارت راه و شهر سازی که به دلیل انجام وظایف خاص نگهداری، مرمت و بازگشایی راه ها موظف به انجام ماموریت مداوم در خارج از حریم شهر محل خدمت خود هستند در دریافت فوق العاده ماموریت از شرط " خارج از حوزه شهرستان محل خدمت" همچنین سقف 50 درصد در صورت عدم توقف شبانه مستثنی هستند. 

اخبار اقتصادی - ایسنا