اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرداخت عیدانه به مردم ادامه می یابد


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، از تداوم پرداخت عیدانه در سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ (که معادل نفری 85 هزار تومان بود) خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، از تداوم پرداخت عیدانه در سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ (که معادل نفری 85 هزار تومان بود) خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که بین معاون مدیریت و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری و کمیسیون برنامه و بودجه انجام گرفت مقرر شد که عیدانه سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ پرداخت شود.

 موسی‌الرضا ثروتی با اشاره به اینکه کشور در حال حاضر به لحاظ اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار ندارد، اظهار کرد: با وجود اینکه عیدانه سال گذشته بار مالی هزینه‌ای بسیار زیادی بر دوش دولت گذاشت اما به‌دلیل خالی بودن سبد هزینه‌ای خانوار‌ها و تورمی که به‌وجود آمده و تا پایان امسال کماکان تورم موجود وجود دارد عیدانه سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ پرداخت می‌شود.

وی همچنین از ادامه مذاکرات کمیسیون برنامه و بودجه و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری برای توافق نهایی بر سر مجوزهای لازم و اصلاح بودجه ۹۲ خبر داد و گفت: سه‌شنبه معاون مدیریت و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری در کمیسیون برنامه و بودجه حضور خواهد یافت.


ویدیو مرتبط :
ادامه پرداخت سودهای نجومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرداخت به هر نفر 70 هزار تومان عیدانه/60 میلیون ایرانی عیدی می‌گیرند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

رئیس اتاق تهران خبر داد

پرداخت به هر نفر 70 هزار تومان عیدانه/60 میلیون ایرانی عیدی می‌گیرند

رئیس اتاق تهران در حاشیه بیست‌وپنجمین جلسه هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: با توافق دولت و مجلس 70 هزار تومان به هر 60 میلیون نفر ایرانی به عنوان عیدانه پرداخت می‌شود.

به گزارش  فارس، یحیی آل اسحاق امروز در حاشیه بیست‌وپنجمین جلسه هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: با توافق دولت و مجلس مبلغ 70 هزار تومان برای هر نفر کمک عیدانه 60 میلیون ایرانی پرداخت می‌شود، همچنین برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی 90 هزار تومان پرداخت می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: همه این مبالغ به صورت نقدی پرداخت می‌شود، کل مبلغ پرداختی به عنوان عیدی 6 هزار میلیارد تومان خواهد شد که با توجه به تأثیر آن بر پایه پولی تورمی در حدود 6 تا 7 درصد در پی خواهد داشت./فارس