اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرداخت جرائم رانندگی از طریق سایت راهور 120



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی, جرایم  رانندگی

رانندگان می توانند از طریق سامانه پیامكی 1101202020 و با ارسال «وین» - VIN یا شناسه - خودرو یا از طریق مراجعه به سایت www.rahvar120.ir مبلغ جرائم خود را دریافت و پرداخت كنند.

به گزارش ایرنا، رانندگان می توانند از طریق سامانه پیامكی 1101202020 با افزودن «ستاره» (*) در پایان VIN ارسالی، شناسه قبض و پرداخت را نیز دریافت كنند.


رانندگان همچنین می توانند با مراجعه به سایت راهور 120 به نشانی www.rahvar120.ir و درج شماره باركد پستی درج شده در پشت كارت خودرو نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود اقدام كنند.


براساس این گزارش، تعدادی از افرادی كه به مركز اجرائیات مراجعه می كنند اعلام كرده اند كه به دلیل مشكلات اقتصادی امكان پرداخت یكجای تخلفات معوقه را ندارند كه اكنون با تدابیر اتخاذ شده از سوی راهور، امكان پرداخت قسطی بخشی از تخلفات فراهم شده است.


باید متقاضیان در این مرحله پس از مراجعه به سایت راهور 120 وارد بخش استعلام شوند و در این بخش درگاهی به اسم پرداخت جرائم وجود دارد كه امكان پرداخت كل جرائم یا بخشی از آنها وجود دارد.


همچنین پیشتر امكان پرداخت جرائم رانندگی از طریق دستگاه های خودپرداز اكثر بانك ها فراهم شده است.

 

اخبار اجتماعی  -  ایرنا 


ویدیو مرتبط :
تشدید جرائم رانندگی در صورت عدم پرداخت | 05-03-89

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جرائم رانندگی را الکترونیکی پرداخت کنید



اخبار,اخباراجتماعی ,پرداخت الکترونیکی  جرائم رانندگی

دارندگان وسائل نقلیه از این پس می توانند جرائم رانندگی خود را با استفاده از ابزارهای پرداخت الکترونیکی بپردازند.

به گزارش تسنیم، شرکت آسان پرداخت با طراحی خدمت جدیدی بر روی درگاه پرداخت های موبایلی خود اعم از کد «یو. اس. اس. دی» و اپلیکیشن «آپ» و دستگاه کارتخوان پوز این امکان را فراهم آورده است تا جرائم رانندگی بدون مراجعه حضوری به شعب بانک ها یا پایانه های فروش پرداخت شود.

برای استفاده از این خدمات میتوان از طریق در گاه پرداخت موبایلی با ورود به منوی پرداخت و انتخاب منوی پرداخت جریمه با وارد کردن شناسه قبض و پرداخت و همچنین برای استفاده از طریق اپلیکیشن آپ با وارد کردن شناسه قبض و پرداخت یا انتخاب گزینه بارکد خوان عملیات پرداخت را انجام داد.

 

 اخبار  اجتماعی  - تسنیم