اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرتصادف‌ ترین جاده کشور کجاست؟


یکی از آزادراه‌های مهم کشور که قسمتی از آن در محدوده جغرافیایی استان قزوین واقع شده، آزادراه قزوین - کرج است که از ویژگی‌های مهم آن اتصال پایتخت به شمال، ‌شمالغرب و غرب کشور است و تهران را به ۱۲ استان متصل می‌کند.

واحد مرکزی خبر: یکی از آزادراه‌های مهم کشور که قسمتی از آن در محدوده جغرافیایی استان قزوین واقع شده، آزادراه قزوین - کرج است که از ویژگی‌های مهم آن اتصال پایتخت به شمال، ‌شمالغرب و غرب کشور است و تهران را به ۱۲ استان متصل می‌کند.

 از دیگر ویژگی‌های این آزاد راه، اعلام آن به عنوان پرتصادف‌ترین محور کشور و علت آن تردد خودروهای سنگین پس از شهر کرج در این محور است.

 رییس پلیس راه قزوین این نکته را تایید کرد و گفت: بزرگراه کرج - قزوین معمولا بیشترین تخلفات رانندگی و بیشترین تصادفات را در بین دیگر محورهای کشور داشته است و از علل این امر، تفکیک نشدن خودروهای عبوری است.   


ویدیو مرتبط :
کشور ما از این جاده ها نداره!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

3 جاده پرتصادف کشور


جانشین فرمانده ناجا با اشاره به افزایش کمی حوادث رانندگی در دو روز گذشته گفت: بیشترین سهم تصادفات مربوط به محورهای رشت – لاهیجان، اصفهان – شیراز و شاهرود - سبزوار بوده است.

خبرگزاری ایرنا: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: تلفات رانندگی در نوروز امسال نسبت به سال گذشته 37 درصد کاهش نشان می دهد.

 سردار سرتیپ پاسدار «احمدرضا رادان» در بازدید از قرارگاه نوروزی اصفهان افزود: بیشتر تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ می دهد.
 
وی امسال را سال عدم شتابزدگی همراه با استراحت قبل از رانندگی عنوان و اظهار کرد: دو عامل اصلی در بروز حوادث رانندگی، شتابزدگی و عدم استراحت کافی رانندگان است.
 
وی با اشاره به افزایش کمی حوادث رانندگی در دو روز گذشته گفت: بیشترین سهم تصادفات مربوط به محورهای رشت – لاهیجان، اصفهان – شیراز و شاهرود - سبزوار بوده است.
 
جانشین فرمانده ناجا به رانندگان وسایط نقلیه توصیه کرد: با استراحت کافی و عدم شتابزدگی از بروز حوادث جلوگیری کنند.
 
رادان اظهار امیدواری کرد: سال 93 در حوزه راهنمایی و رانندگی، سال کاهش تلفات جاده ای باشد.
 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در ایام نوروز با اجرای طرح نوروزی چند هدف را دنبال می کند، افزود: در بخش انتظامی، تامین امنیت مسافران و شهرهای مسافر پذیر مورد توجه ناجاست.
 
وی با هشدار به مجرمان گفت: برنامه های مهمی برای مقابله با سارقان در دستور کار داریم و با همکاری دستگاه قضا با مجرمان بشدت برخورد می شود.
 
جانشین فرمانده ناجا، برخورد با مواد فروشان خرد و معتادین پرخطر، توجه بیشتر به حوزه مرزبانی بویژه مرزهای شمال غرب، جنوب شرق و بخشی از دریا را از دیگر برنامه های پلیس در سال 93 اعلام کرد.
 
وی تاکید کرد: در سال جدید بحث امنیت اخلاقی نیز بطور ویژه پیگیری می شود.