اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرتره های حبابی +عکس



پرتره های حبابی +عکس

"" Bradley Hart" هنرمند کانادایی است که این روزها سر خودش را به نقاشی کشیدن با ضربگیرهای حبابی که برای بسیاری از نوجوانان و البته بزرگسالان حس نوستالژی را به همراه دارد گرم کرده است.

 بسیاری از هنرمندان هستند که دوست ندارند تنها زمان خودشان را به نقاشی کشیدن روی بوم بگذرانند و میخواهند تا خلاقیت و استعداد خود را به نوعی دیگر به همه نشان دهند.

" Bradley Hart" هنرمند کانادایی است که این روزها سر خودش را به نقاشی کشیدن با ضربگیرهای حبابی که برای بسیاری از نوجوانان و البته بزرگسالان حس نوستالژی را به همراه دارد گرم کرده است.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

در ابتدا شاید کار او بسیار ساده و بدون هیچ خلاقیتی به نظر برسد اما در اصل هنری بسیار سخت و درنوع خود منحصر به فرد است. او رنگ های مختلف را با سرنگ وارد حباب ها می کند و در انتها یک نقاشی خاص را تحویل می دهد.

اینگونه نقاشی کردن باعث شده است تا پرتره های آن به صورت پیکسلی باشد. "بردلی" در مورد نقاشی ها می گوید: این کار بسیار سخت چرا که هر بار اشتباه وارد کردن رنگ ها در حباب دیگر کل نقاشی را از بین می برد و لکه ای اضافه روی آن ایجاد می کند.

این هنرمند این روزها قصد دارد چهره تمام افراد معروف دنیا را در این ضربگیر ها در بیاورد و پس از آن نمایشگاهی از کل کارهایش برپا می کند./باشگاه خبرنگاران

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
آبشار حبابی ، ساخت بابل وال ، آبنمای حبابی ، آبنمای مدرن ، ساخت حباب نما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای پرتره معروف احمدی نژاد از زبان عکاس+ عکس



ماجرای پرتره معروف احمدی نژاد از زبان عکاس+ عکس

«در سال ۲۰۰۹ من از حدود ۱۱۰ رهبر جهان در نشست سازمان ملل متحد٬ عکس گرفتم که بزرگترین سورپرایز برای من عکس احمدی‌‌نژاد بود؛ روزی که او سخنرانی بسیار جنجالی کرد و عده زیادی از سالن خارج شدند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پارسینه نوشت: روزنامه گاردین از برخی از عکاسان به نام دنیا خواسته بدترین عکسی که گرفته‌اند را انتخاب کنند.انتخاب " پلاتون " عکسی است از محمود احمدی‌‌نژاد که در توضیح آن نوشته است:

«در سال ۲۰۰۹ من از حدود ۱۱۰ رهبر جهان در نشست سازمان ملل متحد٬ عکس گرفتم که بزرگترین سورپرایز برای من عکس احمدی‌‌نژاد بود؛ روزی که او سخنرانی بسیار جنجالی کرد و عده زیادی از سالن خارج شدند. من منتظر بودم که یک ژست اقتدارگونه مانند از او بگیرم ولی او ناگهان متوجه شد و سعی کرد تا صمیمانه‌ترین حالتی که تا به حال داشته را بگیرد جمعیتی از طرفداران او درحال تشویقش بودند او تمرکزش را از دست داد و برای یک لحظه خندید عکسی که من گرفتم صحنه‌ای بود که او سعی می‌کرد تمرکز دوباره خود را به دست بیاورد. این مزخرف‌ترین عکسی است که من تا کنون گرفته‌ام؛ از دست دادن یک فرصت بود ؛ او ژستی به من نشان داد که هیچ‌کس او را با آن نمی‌شناسد مردی با یک لبخند./انتخاب