اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرتاب گاز اشک آور به سوی مهاجران سوری


صدها مهاجر و آواره سوری و عراقی در حالی‌که سعی داشتند با عبور از موانع در مرز یونان با مقدونیه وارد این کشور شوند با پرتاب گاز اشک آور پلیس مرزی مقدونیه مواجه شدند.

خبرگزاری فارس: صدها مهاجر و آواره سوری و عراقی در حالی که سعی داشتند با عبور از موانع موجود در مرز یونان با مقدونیه وارد این کشور شوند با پرتاب گاز اشک آور پلیس مرزی مقدونیه مواجه شدند.

به نوشته وبگاه «شبکه خبری صدای آمریکا» پلیس مقدوینه امروز (دوشنبه) به سوی 300 پناهجوی و آواره عراقی و سوری  گاز اشک اور پرتاب کرد .

بر اساس این گزارش، در حالی‌که پناهجویان فریاد می زدند ، مرزها را باز کنید، دیگر پناهجویان مرد یک نشان فلزی نصب شده بر سیم‌های خاردار خط مرزی  ا مقدوینه را کندند و پلیس را وادار ساختند به سویشان گاز اشک آور پرتاب کند. به دنبال این حادثه دست کم 30 نفر از جمله تعداد بسیاری از کودکان نیاز به کمک‌های اولیه پیدا کردند.

این گذرگاه مرزی نقطه اصلی ترانزیت آوارگانی است که در حال سفر به اروپای غربی هستند. نزدیک به ده هزار نفر در اردوگاه موقت کوچکی برای اسکان 2500 نفر حضور دارند.


ویدیو مرتبط :
پرتاب گاز اشک آور به طبقه ۱۰

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: پرتاب گاز اشک آور در پارلمان کوزوو!


نمایندگان پارلمان کوزوو برای دومین بار در صحن علنی پارلمان این کشور گاز اشک آور پرتاب کردند.

 
 
 
 
55 آنلاین: نمایندگان پارلمان کوزوو برای دومین بار در صحن علنی پارلمان این کشور گاز اشک آور پرتاب کردند. با وجود تدابیر شدید امنیتی برای جلوگیری از تکرار اقدام عجیب یک هفته قبل برخی نمایندگان، آنها بار دیگر با تعطیل کردن پارلمان به توافق با صرب ها اعتراض کردند.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.