اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پربازدیدترین استند‌آپ کمدی خندوانه


میزان اقبال مردم به مسابقه خنداننده برتر را می‌توان از پیگیری مردم برای تماشای این برنامه در سایت‌های اینترنتی نیز دریافت.

خبرآنلاین: میزان اقبال مردم به مسابقه خنداننده برتر را می‌توان از پیگیری مردم برای تماشای این برنامه در سایت‌های اینترنتی نیز دریافت.

ابتکار رامبد جوان در راه‌انداختن مسابقه استند‌آپ کمدی «خنداننده برتر» با استقبال خوبی از جانب تماشاگران تلویزیون مواجه شده است. بسیاری از مردم علاوه بر تماشای این برنامه در تلویزیون در روزهای پس از پخش برنامه در سایت‌های اشتراک ویدئو به تماشای رقابت کمدین‌های حاضر در این برنامه می‌نشینند.

کدام استند‌آپ کمدی بیشترین بازدید را داشت؟

برای نمونه سایت اشتراک ویدئوی آپارات این روزها از ویدئو‌های این کمدین‌ها در حال اجرای برنامه در مسابقه «خنداننده برتر» پر شده است. از همین روی بد ندیدیم سری به این وب سایت زده و میزان بازدید ویدئوهای این هنرمندان در مسابقه «خنداننده برتر» را به صورت اجمالی بررسی کنیم. برای این منظور هشت نفر از کمدین‌های برنامه را که به دور دوم رقابت رسیده بودند، انتخاب کرده و آخرین اجرای آن‌ها در «خندوانه» را به عنوان معیار این بررسی برگزیده و سه ویدئو پربازدید از این اجرا را در آپارات یافته و مجموع بازدید این ویدئوها را محاسبه کردیم.

از بانوان حاضر در این رقابت شروع می‌کنیم. شقایق دهقان که در دور اول این رقابت رضا شفیعی‌جم را از دور مسابقات خارج کرده بود، در مرحله دوم با علی مسعودی روبه‌رو شد. سه ویدئوی پربازدید آخرین اجرای این کمدین در مجموع 66 هزار و 591 بازدید داشت، در حالی که در طرف مقابل سه ویدئوی پربازدید از آخرین اجرای علی مسعودی 74 هزار و 959 بار دیده شده بود.

بانوی دیگر حاضر در این رقابت، الیکا عبدالرزاقی هم در دور اول موفق بود و به مرحله دوم این رقابت‌ها راه یافت، تا در این مرحله با جواد رضویان روبه‌روشود. سه ویدئوی پربازدید از آخرین اجرای او مجموعا 63 هزار و 327 بازدید داشته، و در طرف مقابل سه ویدئوی پربازدید از اجرای جواد رضویان در «خنداننده برتر» 52 هزار و 247 بار در آپارات دیده شده است.

مهران غفوریان به عنوان یکی از استند‌آپ کمدین‌های قدیمی «خندوانه» با پشت سرگذاشتن نادر سلیمانی در دور دوم با سجاد افشاریانی روبه‌رو می‌شود که در دور اول سپند امیرسلیمانی را شکست داده است. سه ویدئوی پربازدید از آخرین اجرای غفوریان در «خنداننده برتر» 56 هزار و 681 بار و سه ویدئوی پربازدید افشاریان 78 هزار و 67 بار دیده شده‌اند.

اکنون به هیجان‌انگیزترین رقابت این مسابقات می‌رسیم، امین حیایی در برابر امیرمهدی ژوله. این رقابت که دیشب با اختلاف اندکی با برتری ژوله به پایان رسید، هیجان زیادی در میان مخاطبان برنامه ایجاد کرده بود و به همان میزان بینندگان زیادی نیز داشته است. برای درک میزان حساسیت این برنامه کافی است نگاهی به آمار بازدید مردم از ویدئوهای اجرای این دو کمدین در آپارات بیندازیم، جایی که سه ویدئوی پربازدید از اجرای حیایی 111 هزار و 259 بازدید و سه ویدئوی پربازدید ژوله 125 هزار و 903 بازدید داشته‌اند.


ویدیو مرتبط :
استند آپ کمدی خندوانه دهقان 2-5

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش ستاره استند آپ کمدی خندوانه به شکست ایران مقابل ژاپن



تیم ملی امید ایران یک بار دیگر از صعود به المپیک بازماند.

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر مهدی ژوله ستاره استند آپ كمدی برنامه خندوانه كه زمانی در رسانه های ورزشی طنز نویسی می كرد و به فوتبال علاقه دارد، به شكست امیدها مقابل ژاپن واكنش نشان داد و با انتشار عكسی از محمد مایلی كهن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «خب فرمول فدراسیون بود یا وزارت ورزش یا هر جای دیگه ای، به گل نشست.


اینكه چهره شاخصی چون مایلی كهن رو بذاریم بالای سر تیم و محمد خاكپور از فرنگ برگشته رو هم بذاریم لب خط كه بشوره ببره، نتیجه ش شد این ناکامی.


بازگشت به روزهای فوتبال الابختكی و بازی دیمی و بكش زیرش و غیرت ایرانی و دعای خیر مردم.

بقیه رو هم كه فوت آبیم: این باخت چیزی از ارزش های ما كم نمی كنه، نباید انتظار برد ژاپن رو داشته باشیم چون اونا سال‌هاست كه دارن كار می‌كنن، قطر هم كه میزبان بوده، ما هم كه خوابیم.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان. (عكس آقای مایلی كهن از سایت ورزش سه)

 

*در ضمن جهت استحضار من چند سال سابقه شاگردی بهترین ورزشی نویسان كشور در بهترین روزنامه های ورزشی رو دارم.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین