اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«پراید» گران شد


بازار خودرو کشور اگرچه این روزها با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز، دوران آرامی را می‌گذراند و خرید و فروش چندانی در آن به چشم نمی‌آید، اما قیمت برخی خودروها طی هفته جاری با نوسان روبه‌رو بوده است.

روزنامه دنیای اقتصاد: بازار خودرو کشور اگرچه این روزها با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز، دوران آرامی را می‌گذراند و خرید و فروش چندانی در آن به چشم نمی‌آید، اما قیمت برخی خودروها طی هفته جاری با نوسان روبه‌رو بوده است.

آن‌طور که از بازار خبر می‌رسد، برخی خودروها با افزایش قیمت 500 هزار تومانی روبه‌رو بوده‌اند که در این بین می‌توان به پژو 206 صندوقدار مدل V8 و همچنین پراید مدل 131 اشاره کرد.

 V8 و 131 با توجه به افزایش قیمتی که داشته‌اند، هم‌اکنون به ترتیب 38 و 5/19 میلیون تومان قیمت دارند.

 از آن سو اما هستند خودروهایی که کاهش قیمت را طی هفته جاری به خود دیده‌اند، از جمله پژو 206 هاچ‌بک که به عکس مدل صندوقدارش، نیم میلیون تومان ارزان شده است.

 همچنین خودروهایی مانند تیبا تغییر قیمت خاصی را تجربه نکرده و فعلا روزهای با ثباتی را می‌گذرانند.


ویدیو مرتبط :
گران ترین هتل دنیا(شبی 47500 دلار)-تاپ تن هتل های گران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر بخشنامه افزایش قیمت خودرو سایپا/ پراید چقدر گران شد؟



تصویر بخشنامه افزایش قیمت خودرو سایپا/ پراید چقدر گران شد؟

تصویر بخشنامه گروه خودروسازی سایپا به نمایندگی‌های این گروه درباره قیمت جدید محصولات منتشر شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجوز افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا را صادر کرده است. براساس این مجوز، ایران خودرو قیمت محصولات خود را به طور میانگین 10 درصد افزایش خواهد داد، ضمن اینکه گروه خودروسازی سایپا به طور میانگین 18 تا 20 درصد محصولات خود را افزایش و آن را به نمایندگی‌های خود ابلاغ کرد.

در بخشنامه 13100010 گروه خودروسازی سایپا به نمایندگی‌های این گروه خودروسازی آمده است: باتوجه به تغییر قیمت انواع خودروهای خانواده X100 و تیبا، لیست جدید قیمت فروش خودروهای تولیدی این شرکت از تاریخ 16 مهرماه ابلاغ می‌شود. تصویر بخشنامه به شرح ذیل است:

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش مهر، جدول زیر قیمت جدید خانواده سایپا 131 براساس بخشنامه جدید گروه خودروسازی سایپا را نشان می‌دهد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به عنوان مثال، قیمت کارخانه‌ای خودروی سایپا SX131 که پیش از این، 10 میلیون و 440 هزار تومان بود، با بیش از 14 درصد افزایش به بیش از 11 میلیون و 940 هزار تومان افزایش یافت، البته باید اشاره کرد که قیمت خودرو در کارخانه و بازار متفاوت است و بعضا چندین میلیون تومان اختلاف قیمت بین این دو وجود دارد.

به هر حال، قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا به نحوی افزایش یافته که گفته می شود میانگین افزایش محصولات این گروه بین 18 تا 20 درصد است.

گروه خودروسازی ایران خودرو نیز به زودی فهرست جدید قیمت محصولات خود را به نمایندگی‌های خود ابلاغ خواهد بود./مهر

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران