اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پراید زیر کامیون مچاله شد! +عکس


راننده جوانی که در یک حادثه رانندگی خودروی سواری اش در زیر کامیون کمپرسی و مقدار زیادی خاک و سنگ گرفتار شده بود با تلاش آتش نشانان نجات یافت.

پایگاه خبری 125: راننده جوانی که در یک حادثه رانندگی خودروی سواری اش در زیر کامیون کمپرسی و مقدار زیادی خاک و سنگ گرفتار شده بود با تلاش آتش نشانان نجات یافت.
 
پس از اطلاع رسانی این حادثه توسط شاهدین به سامانه 125 آتش نشانی و در خواست کمک فوری، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 78 و گروه امداد و نجات 15 را به محل حادثه درحد فاصل میدان غنی آباد و جاده خاوران، روبروی كارخانه سیمان اعزام کرد.
 
حسین جان نثار رئیس ایستگاه 78 آتش نشانی كه در محل حادثه حاضر شده بود در این باره گفت: یكدستگاه كامیون كمپرسی كه حامل خاك و سنگ بود به دلیل نامعلومی بر روی یكدستگاه خودروی پراید كه در حال حركت بود واژگون شد و این خودرو و راننده اش را زیر خروارها خاك و سنگ مدفون كرد.
 
وی افزود: با توجه به ترافیك شدید و ازدحام جمعیت، آتش نشانان بی درنگ اقدام به ایمن سازی محل كرده و ضمن رعایت اصول ایمنی، مقدار زیادی سنگ و خاك را از روی راننده سواری برداشتند که خوشبختانه پس از تلاش بسیار سرانجام توانستند راننده سواری بنام وحید – ب 23 ساله را سالم از خودرو بیرون آوردند.
 
این رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به انتقال راننده سواری به بیمارستان توسط عوامل اورژانس، ادامه داد: علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از طرف پلیس راهور تحت بررسی است.











ویدیو مرتبط :
پراید است دیگر گاهی دوست دارد مچاله شود!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پراید بین کامیون و اتوبوس مچاله شد +عکس


در تصادفی در غرب بزرگراه همت، پراید میان کامیون و اتوبوس مچاله شد و هر دو سرنشین آن به سختی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

خبر آنلاین: در تصادفی در غرب بزرگراه همت، پراید میان کامیون و اتوبوس مچاله شد و هر دو سرنشین آن به سختی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

پراید حامل دو سرنشین در بزرگراه همت در حال حرکت بود که با قسمت عقب اتوبوس مسافربری تصادف کرد و کامیون ایسوزو نیز به شدت با پراید تصادف کرد.

پس از اطلاع رسانی این حادثه در ساعت 7:51 دقیقه صبح امروز شنبه به سامانه 125 آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه 76 و گروه امداد و نجات 8 را به محل تصادف در بزرگراه همت، ورودی آزادشهراعزام کرد.

داود کرمی، رئیس ایستگاه 76 آتش نشانی گفت: پراید حامل دو سرنشین در این جاده در حال حرکت بود که ناگهان با قسمت عقب اتوبوس مسافربری تصادف کرد و کامیون ایسوزو نیز به شدت با پراید تصادف کرد.

او گفت: شدت برخورد به حدی بود که پراید در میان کامیون و اتوبوس کاملا مچاله شد و هر دو سرنشین مرد این وسیله نقلیه که 50 و 38 ساله بودند در داخل اتاقک متلاشی شده آن گرفتار شدند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی، هر دو نفر را که به سختی مجروح شده بودند از داخل اتاقک آن خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

علت وقوع تصادف از سوی پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.

پراید بین کامیون و اتوبوس مچاله شد

پراید بین کامیون و اتوبوس مچاله شد


پراید بین کامیون و اتوبوس مچاله شد

پراید بین کامیون و اتوبوس مچاله شد