اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«پراید» دوباره حادثه آفرید


بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پیکان با یک دستگاه خودرو پراید در اراک شش نفر مصدوم شدند.

خبرگزاری ایسنا: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پیکان با یک دستگاه خودرو پراید در اراک شش نفر مصدوم شدند.

دکتر قنبر فراهانی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: در ساعت ۱۱:۰۷ هشتمین روز بهار در محور خمین - اراک، روبروی پادگان مالک‌اشتر برخورد یک دستگاه پیکان با یک دستگاه خودرو پراید حادثه آفرید و اتوبوس آمبولانس اورژانس اراک را به صحنه کشاند.

 وی گفت: بلافاصله بعد از اعلام این حادثه از طریق تماس‌های مردمی به مرکز اطلاع‌رسانی اورژانس اراک، سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و اتوبوس آمبولانس مستقر در میدان امام‌خمینی(ره) به محل حادثه اعزام شدند که بعد از رسیدن به صحنه تصادف ضمن مدیریت صحنه و تریاژ به ارائه خدمات اورژنس پیش بیمارستانی به مصدومان پرداختند و مصدومان حادثه را به مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر(عج) انتقال دادند.

وی ادامه‌داد: همچنین بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو پراید در جاده شازند ۱۲ نفر مصدوم شدند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی درباره این حادثه بیان کرد: در ساعت ۲۳:۵۷ هفتمین روز بهار در شازند، محور آستانه به سرسختی دو دستگاه خودرو پراید با هم برخورد کردند که باعث مصدوم شدن ۱۲ نفر شد و واحدهای امدادی اورژانس ۱۱۵ را به محل حادثه کشاند.

وی عنوان کرد: بلافاصله بعد از دریافت گزارش حادثه واحدهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و برای مصدومان این تصادف اقدامات اورژانس پیش بیمارستانی را ارائه و مصدومان را به بیمارستان انتقال دادند.

فراهانی گفت: در ساعت ۱۸:۵۴ هفتمین روز بهار بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور قدیم تهران - ساوه نیز هفت نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند که بعد از رسیدن بر بالین مصدومان اقدام به ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به مصدومان کرده و مصدومان حادثه را به بیمارستان‌های چمران و مدرس شهر ساوه انتقال دادند.


ویدیو مرتبط :
پراید دزدی در مشهد حادثه آفرید!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاز گرفتگی در اردبیل و نمین حادثه آفرید



  

۸گاز گرفتگی در اردبیل و نمین حادثه آفرید

 

گازگرفتگی در اردبیل و نمین سه كشته بر جای گذاشت.به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اثر گازگرفتگی در اردبیل زن و مردی میانسالی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

 

در حادثه دیگر كه در منطقه عنبران شهرستان نمین اتفاق افتاد، نگهبان درمانگاه این شهر به علت نشت دود بخاری گازی به داخل آشپزخانه اتاق نگهبانی دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان اردبیل، بی احتیاطی و عدم بازدید به موقع لوله های اتصالی وسایل گاز سوز و شیلنگ های انتقال گاز به وسایل گرمازا حوادث ناگواری در فصل سرما را بدنبال داشته و دارد.... / خبرگزارى ایسنا