اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پذیرایی بسیار خوبی از هنرمندان شد!


حامد بهداد یکی از میهمانان جشنواره فیلم کودک ۲۷ گفت: این جشنواره در خور سینماگران کودک و نیز کودکان سینمادوست برگزار شد.

خبرگزاری فارس: حامد بهداد یکی از میهمانان جشنواره فیلم کودک ۲۷ گفت: این جشنواره در خور سینماگران کودک و نیز کودکان سینمادوست برگزار شد.
 
حامد بهداد درباره روند برگزاری جشنواره کودک و نحوه میزبانی مسئولان آن گفت: امسال برگزاری جشنواره فیلم کودک بسیاردرخور و قابل توجه بود ضمن اینکه پذیرایی بسیار خوبی از هنرمندان توسط میزبانان جشنواره صورت گرفت.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره فیلم کودک به شکل سالانه واجب است،  افزود: هر حکومت مقتدری باید فرمان حکومتی‌اش را از طریق توسعه فرهنگی ایجاد کند، زیرا این فرهنگ است که رفتار جغرافی فرهنگی و تاریخی ما را معین می‌کند.

این بازیگرهمچنین گفت: جشنواره فیلم کودک از رویدادهای مهم فرهنگی کشوراست که باید به آن توجه شود زیرا مخاطبان اصلی آن کودکانی هستند که قراراست آینده کشورمان را بسازند.

بهداد در ادامه افزود: من معتقدم ما باید به کودکان، از همین سنین پایین فرهنگ را بیاموزیم تا با فرهنگ ایرانی رشد کنند و یادمان باشد  که ایران از چه تمدن اصیل و واقعی برخوردار است.


ویدیو مرتبط :
شرمنده ایم نتوانستیم از هواداران به خوبی پذیرایی کنیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پذیرایی ساده هنرمندان ایرانی در آمریکا


جدیدترین ساخته‌ی مانی حقیقی که این روزها در سینماهای تهران به نمایش درآمده از 24 دی ماه برابر با 13 ژانویه میلادی اکران خود را در موزه هنرهای مدرن نیویورک آمریکا شروع کرده است.

خبرگزاری ایسنا: اکران فیلم سینمایی «پذیرایی ساده» به کارگردانی مانی حقیقی در آمریکا آغاز شد.

جدیدترین ساخته‌ی مانی حقیقی که این روزها در سینماهای تهران به نمایش درآمده از 24 دی ماه برابر با 13 ژانویه میلادی اکران خود را در موزه هنرهای مدرن نیویورک آمریکا شروع کرده و در طول سال جاری میلادی در شهرهای مختلف آمریکا همچون لس آنجلس،بوستون، واشنگتن دی سی، شیکاگو و... اکران خود را ادامه می دهد.

شرکت «گلوبال فیلم» حقوق پخش آمریکای شمالی این فیلم را خریداری کرده است. فیلم «پذیرایی ساده» پیش از این در سوییس به نمایش عمومی درآمده و به زودی در کشورهای آلمان و اتریش اکران خواهد شد.

این فیلم تا پایان بهمن ماه در 36 جشنواره و رویداد بین المللی نمایش داشته و 5 جایزه بین‌المللی نیز دریافت کرده است. پخش و عرضه بین‌المللی این فیلم به عهده محمد اطبایی است.

ترانه علیدوستی، مانی حقیقی، سعید چنگیزیان، اسماعیل خلج، صابر ابر، محمد عاقبتی، دانیال فتحی، هیمن دهقانی، نقی سیف جمالی، نادر فلاح، وحید آقا‌پور، محمدرضا نجفی، قربان نجفی و مهدی توکلی زانیانی بازیگران فیلم سینمایی «پذیرایی ساده» هستند.