اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدر متوهمی که نوزاد 4 ماهه اش را خفه کرد


مرد معتاد به شیشه به قتل دختر چهار ماهه‌اش اعتراف كرد و گفت به خاطر توهم او را خفه كرده است.

 مرد معتاد به شیشه به قتل دختر چهار ماهه‌اش اعتراف كرد و گفت به خاطر توهم او را خفه كرده است.

این پرونده صبح روز پنجشنبه 14مهر با پیدا شدن جنازه نوزادی دختر در خیابان دزاشیب به جریان افتاد. جسد كفن‌پیچ و در گوشه‌ای از خیابان رها شده بود و هیچ مشخصاتی از وی وجود نداشت، به همین دلیل جنازه به پزشكی‌قانونی انتقال یافت و متخصصان بعد از انجام آزمایش‌های دقیق اعلام كردند این نوزاد خفه شده است.

 چند روز بعد از این ماجرا در حالی كه هویت مقتول همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، مردی مسن به دادسرای جنایی تهران رفت و از ناپدید شدن نوه چهار‌ماهه‌اش به نام نگین خبر داد. او گفت:

 «پسرم به شیشه معتاد است و همسرش نیز در زندان به سر می‌برد. چند روزی است از نوه‌ام خبر ندارم و هر وقت از پسرم در این‌باره سوال می‌كنم، پرخاشگری می‌كند و از جواب دادن طفره می‌رود.»

از آنجا كه احتمال داشت دختر مفقود شده همان نوزاد مجهول‌الهویه باشد دستور انجام آزمایش دی.ان.‌ای صادر شد و به اثبات رسید مقتول همان نگین است، به این ترتیب دستور بازداشت پدر وی صادر شد. ماموران وقتی به خانه این مرد رفتند او را در حالی كه با پسر 17ساله خودش مشغول مصرف شیشه بود مشاهده و دستگیر كردند.

سپس معلوم شد متهم 36ساله به نام فرشید به غیر از پسر 17ساله یك دختر دوساله نیز دارد كه برای نوزادش شناسنامه نیز نگرفته بود. فرشید در بازجویی‌ها اتهام قتل نگین را رد كرد و گفت:

«من، همسر و پسرم به شیشه اعتیاد داریم. زنم چند وقت قبل به اتهام سرقت دستگیر شد و به زندان افتاد. از آن زمان چون بچه‌داری بلد نبودم برای نگهداری نگین مشكل داشتم و بالاخره هم شیر به گلویش پرید و او خفه شد.»

ادعای این مرد قانع‌كننده به نظر نمی‌رسید به همین دلیل بازجویی‌ها از وی ادامه یافت تا اینكه فرشید دیروز به كشتن فرزندش اقرار كرد و گفت: «روز حادثه من و پسرم در حال مصرف شیشه بودیم كه نگین شروع به گریه كرد، هر كاری كردم آرام نشد، اعصابم به هم ریخته بود در یك لحظه دچار توهم شدم و فكر كردم او فرزند من نیست برای همین با یك بالش خفه‌اش كردم و بعد جسد را از خانه بیرون بردم.»

بنابر این در حال حاضر تحقیقات از متهم ادامه دارد.

منبع: شرق



ویدیو مرتبط :
وداع جانسوز پدر فلسطینی با نوزاد ۱۰ ماهه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدر بی‌رحم نوزاد 3 ماهه اش را خفه کرد + عکس



اخبار,اخبار حوادث  , حوادث  روز

یک پدر جوان اهل استرالیا به قتل دختر نوزاد خود متهم شد.

آقای " جوبی آنتونی رو " 23 ساله اهل " ملبورن " به اتهام قتل دختر 3 ماهه خود " آلانا  رو " در دادگاه " بند یگو " حاضر شد .

براساس گزارش پلیس ،ماموران پس از دریافت تماس خود را به محل حادثه که خانه قربانی واقع در " هیث کوت " بود، رساندند و با نوزاد دختری رو به رو شدند که به سختی نفس می کشد و خفگی به او دست داده بود و بلافاصله کودک به بیمارستان انتقال داده شد .

پلیس در ادامه افزود این کودک یک روز بعد در بیمارستان جان خود را ازدست داد و پزشکان مرگ او را خفگی اعلام کردند که بدنبال آن پلیس پدر این قربانی را به اتهام قتل بازداشت و به حبس برد .

آقای " رو " بدون هیچ گونه جریمه نقدی تا دادگاه بعدی او که در 20 ژانویه سال آینده برگزار می شود در حبس به سر خواهد برد .

پلیس همچنین افزود ، " آنالا " که یک نوزاد نارس بود، پس از اینکه در روز حادثه 29 آگوست مادر او خانم " استفن کنیب " در هنگام شیر دادن به کودک بوسیله بطری متوجه شدکه او سرفه های شدید می کند و بدنبال آن خون از بینی و دهان کودک خارج شد و والدین آلانا " بلافاصله با اوژانس تماس گرفتند و پس از انتقال او به بیمارستان کودکان " رویال ملبورن " هیچ کمکی از دست پزشکان بر نیامد و او یک روز بعد جان باخت .

پلیس که به مرگ کودک مشکوک شد  در حال بررسی بیشتر ماجرا و تحقیق از طریق شواهد پزشکی می باشد تا مشخص شود این کودک چگونه دخار خفگی شده است .


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران