اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدر متهم خواهان مجازات فرزندش شد


سارق ۲۰ساله‌ای که بااستفاده ازسلاح گرم اقدام به اخاذی از یک شهروند کرمانشاهی کرده بودتوسط ماموران کرمانشاه شناسایی و دستگیرشد.

روزنامه ابتکار: سارق ۲۰ساله‌ای که بااستفاده ازسلاح گرم اقدام به اخاذی از یک شهروند کرمانشاهی کرده بودتوسط ماموران کرمانشاه شناسایی و دستگیرشد.

 سرهنگ شیرزادی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه در تشریح جزییات این خبر گفت: فردی با دردست داشتن مرجوعه قضائی به کلانتری ۱۶ سعدی مراجعه واظهارداشت در یکی ازخیابان‌ها باخودرو وانت درحال حرکت بوده که سه نفرنا‌شناس بااستفاده ازسلاح گرم جلوی وی راگرفته اند وخودرو‌اش راسرقت کرده و متواری شده‌اند.

سرهنگ شیرزادی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی پلیسی، مخفیگاه یکی از سارقان شناسایی شد و در اقدامی غافلگیرانه درحالی از طریق پشت بام درحال متواری شدن بود توسط ماموران دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: با بررسی سوابق متهم مشخص شد این متهم از افرادشرور و سایقه دار است که دارای سوابقی از جمله سرقت، حمل و نگهداری سلاح گرم وبیش ازده فقره تجاوزبه عنف می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: دربازجویی ها متهم به بزه ارتکابی معترف شد و ضمن معرفی دو همدست دیگرش اظهارکرد خودرو سرقتی را در یکی از محلات به صورت بلاصاحب ر‌ها کرده‌اند که با پیگیری ماموران خودرو کشف و تحویل مالباخته شد.

سرهنگ شیرزادی خاطر نشان کرد: ضمن موجی از رضایتمندی و خوشحالی در بین اهالی محل، پدر متهم به کلانتری مراجعت کرد و خواهان مجازات فرزند شرورش شد.


ویدیو مرتبط :
بدآموزی پدر برای فرزندش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدر آلمانی چهار فرزندش را كشت



قتل, اخبار, اخبار حوادث

 

 

پدر آلمانی چهار فرزندش را كشت

بنابر اعلام پلیس آلمان، پدری پس از قتل چهار فرزندش اقدام به خودكشی كرد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پلیس آلمان در پی یافتن جسد این چهار كودك اعلام كرد: این مرد مظنون به قتل پس از ارتكاب به این جنایت نامه‌ای به همسرش فرستاد و سپس اقدام به خودكشی كرد.

پلیس آلمان عصر پنجشنبه پس از حضور در صحنه حادثه جسد چهار كودك پنج تا 12 ساله را در خانه این مرد پیدا كرد.

 

پلیس آلمان همچنین پس از انتقال این مرد به بیمارستان اعلام كرد: این پدر 36 ساله به دلیل اقدام به خودكشی جراحت شدیدی دیده و اكنون در كما به سر می‌برد.

این مرد پس از كشتن فرزندانش در یادداشتی در توضیح این جنایت گفت:‌ به دلیل مشكلاتی كه با همسرم داشتم دست به این كار زده‌ام.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، به گفته پلیس، این مرد پس از به هوش آمدن به عنوان تنها مظنون حادثه دستگیر خواهد شد..../ایسنا