اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدر مایکل جکسون کور شد


«جو جکسون» در روز تولد 87 سالگی اش در بیمارستان بستری شده است. «تی ام زد» نوشته است که جکسون سکته مغزی کرده و به صورت موقتی کور شده است. اعضای خانواده جکسون تایید کرده اند که جو جکسون در بیمارستان «آلبرت انیشتین» سائوپائولو بستری شده است.





روزنامه هفت صبح: «جو جکسون» در روز تولد 87 سالگی اش در بیمارستان بستری شده است. «تی ام زد» نوشته است که جکسون سکته مغزی کرده و به صورت موقتی کور شده است. اعضای خانواده جکسون تایید کرده اند که جو جکسون در بیمارستان «آلبرت انیشتین» سائوپائولو بستری شده است. آنها گفته اند که جوزف جکسون با حالت سرگیجه و تهوع روبرو شده و ناگهان بینایی خود را از دست داده است.

پزشکان گفته اند اکنون در حال بررسی دقیق وضعیت او هستند تا مشخص کنند دقیقا چه اتفاقی برای جکسون پدر روی داده است. جو جکسون مدت هاست که از دیابت رنج می برد اما پزشکان هنوز نابینا شدن او را با این مسئله مرتبط ندانسته اند.

پدر مایکل جکسون کور شد

جکسون برای جشن گرفتن هشتاد و هفتمین سالگرد تولدش به آمریکای جنوبی سفر کرده بود که این اتفاق برایش رخ داده است. وب سایت رسمی او نوشته است جکسون مبلغی بالغ بر 180 هزار یورو خرج کرده تا شمع های کیک تولدش را در بزرگترین هتل برزیل و در کنار نزدیکانش فوت کند.


ویدیو مرتبط :
پدرام رضایانزاده - پدر مایکل جکسون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مایکل جکسون؛ پُرفروش ترین هنرمند تاریخ (2)


در این مطلب سریالی، پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی جهان را به همراه میزان فروش آن‌ها برایتان معرفی کرده ایم.