اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدر طالب لو: وحید به پرسپولیس می رود


پدر وحید طالب لو از دروازه بان شماره یک تیم ملی گلایه دارد. حسین طالب لو که همچنان در کادر تدارکات تیم ملی فعالیت می کند، معتقد است مهدی رحمتی رفتار دوگانه ای در مورد وحید دارد.

تماشا: رقابت وحید طالب لو و مهدی رحمتی در استقلال را همه به یاد دارند. اینکه آخر سر آنها کنار هم دوام نیاوردند. حالا پدر وحید طالب لو از دروازه بان شماره یک تیم ملی گلایه دارد. به گزارش خبرآنلاین، حسین طالب لو که همچنان در کادر تدارکات تیم ملی فعالیت می کند، معتقد است مهدی رحمتی رفتار دوگانه ای در مورد وحید دارد.

او گفت: «من کاری به این چیزها ندارم که بین مهدی و وحید چه اتفاقی افتاده اما پسر من کم مصاحبه می کند و زیاد اهل حاشیه نیست. من از سید گله دارم. او در تمرینات می آید و من را جلوی همه بغل می کند ولی از آن طرف پشت سر وحید حرف می زند. پسر من فعلا مصدوم است و نمی تواند بازی کند اما روزی به این فوتبال برمی گردد.»

 پدر طالب لو مدعی است وحید از تیم های لیگ برتری پیشنهاد دارد: «وحید پیشنهادهای زیادی دارد اما به نظرم او به پرسپولیس می رود. 95 درصد این اتفاق می افتد و وحید بازی کردن در این تیم را هم تجربه می کند.»


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وحید طالب‌لو به پرسپولیس می پیوندد


مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تقویت این تیم درون دروازه به دنبال عقد قرارداد با وحید طالب‌لو هستند و در این ارتباط مذاکراتی نیز با باشگاه شاهین بوشهر داشته‌اند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تقویت این تیم درون دروازه به دنبال عقد قرارداد با وحید طالب‌لو هستند و در این ارتباط مذاکراتی نیز با باشگاه شاهین بوشهر داشته‌اند.

دریافت ۱۸ گل در ۱۶ بازی نمی‌تواند کارنامه خوبی برای خط دفاع و دروازه‌بان تیم پرسپولیس باشد. برای حل این مشکل حتی "هاروت ابراهامیان" نیز به عنوان مربی دروازه‌بانان جانشین سعید عزیزیان شد اما پرسپولیس همچنان بد گل می‌خورد.

براساس این گزارش، مسئولان باشگاه پرسپولیس که رابین کازان روسیه را خواهان علیرضا حقیقی می‌بینند به دنبال جذب دروازه بانی باتجربه هستند تا ضمن تقویت این تیم درون دروازه در صورت جدایی احتمالی حقیقی مشکلی نداشته باشند.

گزینه اول آنها وحید طالب‌لو است که در این رابطه مذاکراتی بین طرفین طی روزهای گذشته انجام شده است. طالب‌لو که برای جدایی از شاهین بوشهر با مشکل رضایتنامه روبه‌رو است، حضور در جمع سرخپوشان را منوط به دریافت رضایتنامه‌اش از این باشگاه کرده است.

در این رابطه مذاکراتی بین مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و شاهین بوشهر صورت گرفته که هنوز به توافقی منجر نشده است.


منبع: مهر