اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدر بی‌رحم فرزندانش را زنده در آتش سوزاند/ آخرین بازی کودکانه در میان شعله‌ها + تصاویر




اخبار حوادث - پدر بی‌رحم فرزندانش را زنده در آتش سوزاند/ آخرین بازی کودکانه در میان شعله‌ها + تصاویر

"دارن سایکز" پدر 44 ساله 2 پسر کوچکش را با یک اسباب بازی فریب داد و آنها را در اتاق زیر شیروانی به دام انداخت و سپس اتاق را به آتش کشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چهارشنبه گذشته در تاریخ 22 اکتبر،مردی به نام "دارن سایکز" دو پسرش را در اتاق زیر شیروانی خانه اش حبس کرد و سپس خانه را آتش زد.

بررسی ها حاکی از آن است که "دارن سایکز" دو پسرش به نام های جک 12 ساله و پاول 9 ساله را با یک قطار اسباب بازی که همیشه آرزویش را داشتند، فریب داد و انها را  به خانه خود کشاند. هنگامی که پسران کوچکش در اتاق زیر شیروانی در حال بازی با قطار بودند ،او در اتاق را قفل میکند و خانه را با نفت به آتش کشید.

 

اخبار,اخبار حوادث, پدر بی‌رحم فرزندانش را زنده در آتش سوزاند


"کلیر سایکز"،همسر سابق این مرد در مصاحبه ای گفت: بچه های کوچکم  به وسیله پدر بی رحمشان مانند موشی در تله به دام افتاده بودند و راه فراری نداشتند.

پدر 44 ساله و پسر کوچکتر "پاول" قبل از اینکه به بیمارستان برسند بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.اما پسر بزرگتر "جک' که تلاش کرده بود تا از اتاق زیر شیروانی خود را نجات دهد دچار سوختگی های کمتری نسبت به پدر و برادرش شد.

اما "جک" بعد از 5 روز مقاومت برای زنده ماندن سرانجام در روز دوشنبه 27 اکتبر در حالی که مادرش شبانه روز بر بالینش بود،دنیا را بدرود گفت.

خانم "سایکز" میگوید: چهارشنبه گذشته همسر سابقم،به فرزندانم پیغام داده بود که میخواهد چیز جذابی به آنها نشان دهد و آنها را غافلگیر کند.در ساعت 6:10 عصر روز چهارشنبه او فرزندانم را از خانه مادر بزرگشان سوار کرد و به خانه خود برد.

 

اخبار,اخبار حوادث, پدر بی‌رحم فرزندانش را زنده در آتش سوزاند

 

خانم "سایکز" اظهار داشت :او اتاق زیر شیروانی را به شکل یک محل بازی درست کرده بود و به محض اینکه فرزندانم داخل اتاق شده بودند،درب را بست. پسران بی گناهم بدون آنکه بدانند پدر بی رحمشان چه نقشه شومی برای آنها ریخته است،مشغول بازی بودند که پدرشان درب را قفل میکند و خانه را به آتش میکشد.

او افزود: همسرم برای طلاق من مقاومت میکرد و با این کار غیر انسانی خود قصد داشت تنفر خود را به من نشان بدهد.او نباید این گونه به سرنوشت غم انگیز خانواده پایان میداد.من هر دقیقه تصویر کودکانم را میبینم که میخواهند از آتش بیرون بدوند و پله های زیر شیروانی را شلاق میزنند تا خود را بالا بکشند اما هیچ شانسی برای زنده ماندن ندارند.

مدارک و شواهد پلیس حاکی از آن است که آتش زدن خانه کاملا عمدی بوده است.آنها فرد دیگری را در ارتباط با این واقعه غم انگیز مقصر نمیدانند و طبق شواهد "دارن سایکز" پدر فرزندان قاتل آنها است.

خانم "سایکز" در ارتباط با همسر سابقش بیان داشت: او از مشکلات روانی رنج می برد.بنابراین اوایل امسال توانستم تا از آن مرد طلاق بگیرم و به همراه فرزندانم خانه او را ترک کردیم. دادگاه به او اجازه داده بود که 5 ساعت درهفته میتواند فرزندانش را ملاقات کند.

خانم سایکز همچنین در ارتباط با اخرین ساعات زندگی پسر بزرگش اظهار داشت:قبل از اینکه "جک" دنیا را ترک کند،او را در میان بازوانم در آغوش گرفتم و به اوگفتم که او را بی نهایت دوست دارم. پسرم مرا با لبخند نگاه کرد و چند ثانیه بعد نور چشمانش برای همیشه خاموش شد.

اخبار,اخبار حوادث, پدر بی‌رحم فرزندانش را زنده در آتش سوزاند

 
"کلیر سایکز" مادر داغدار، در ارتباط با از دست دادن فرزندانش متنهای غم انگیزو نفسگیری در شبکه اجتماعی خود پست کرد که مردمانی از سراسر جهان آن رادیدند..او از والدین خواست تا هر لحظه از زندگیشان را که  به عنوان یک خانواده درکنار هم هستند،گرامی بدارند چرا که هیچ انسانی نمیداند چه اتفاقی در اینده خواهد افتاد.

او افزود: پسر بزرگم "جک"،یک نوازنده با استعداد بود که میتوانست اینده درخشانی داشته باشد.همچنین پسر کوچکم "پاول" ،پسر بازیگوش و شادی بود که دغدغه او کمک به انسانهای دیگر بود.


  اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
آخرین عملیات برکت در شعله های آتش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر خردسال قربانی بی‌احتیاطی پدر و مادرش شد/ مرگ پایان آخرین بازی کودکانه + تصاویر



سرپرست ایستگاه شماره 6 سازمان آتش‌نشانی مشهد، از غرق و جان باختن کودکی شش ساله در استخر یک خانه باغ در این شهر خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران،  "حسین صالح نظر آباد " افزود: این کودک شش ساله به علت بی احتیاطی والدین در داخل استخری به عمق 3 متری غرق شد.

وی افزود: در پی تماس والدین کودک خردسال با سامانه 125 مبنی بر سقوط  کودکی در یک استخر،‌ تیم غواصی ایستگاه شماره 6 سریعا به محل حادثه در جاده کلات حوالی روستای خرم آباد رفته و به عملیات نجات پرداختند.

صالح نظر آباد ادامه داد: ماموران در بررسی های به عمل آمده دریافتند کودک شش ساله هنگام بازی در استخر، به علت سرازیر شدن در قسمت عمیق این استخر گرفتار شده است.

 

اخبار,اخبارحوادث, مرگ پایان آخرین بازی کودکانه

 

اخبار,اخبارحوادث, مرگ پایان آخرین بازی کودکانه


وی گفت: با تلاش نجاتگران آتش‌نشانی ، جسم بی جان این کودک از آب بیرون کشیده و علی رغم تلاش 20 دقیقه ای احیاء متاسفانه هیچ گونه علایم حیاتی در وی مشاهده نشد.

.سرپرست ایستگاه شماره 6 سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به حضور امدادگران اورژانس در محل حادثه و انجام مجدد عملیات احیا ضمن ابراز تاسف گفت: تلاش امدادگران اورژانس هم بی نتیجه ماند و سرانجام جسم بی جان کودک توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان هاشمی نژاد منتقل شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران