اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدر آلمانی چهار فرزندش را كشت



قتل, اخبار, اخبار حوادث

 

 

پدر آلمانی چهار فرزندش را كشت

بنابر اعلام پلیس آلمان، پدری پس از قتل چهار فرزندش اقدام به خودكشی كرد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پلیس آلمان در پی یافتن جسد این چهار كودك اعلام كرد: این مرد مظنون به قتل پس از ارتكاب به این جنایت نامه‌ای به همسرش فرستاد و سپس اقدام به خودكشی كرد.

پلیس آلمان عصر پنجشنبه پس از حضور در صحنه حادثه جسد چهار كودك پنج تا 12 ساله را در خانه این مرد پیدا كرد.

 

پلیس آلمان همچنین پس از انتقال این مرد به بیمارستان اعلام كرد: این پدر 36 ساله به دلیل اقدام به خودكشی جراحت شدیدی دیده و اكنون در كما به سر می‌برد.

این مرد پس از كشتن فرزندانش در یادداشتی در توضیح این جنایت گفت:‌ به دلیل مشكلاتی كه با همسرم داشتم دست به این كار زده‌ام.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، به گفته پلیس، این مرد پس از به هوش آمدن به عنوان تنها مظنون حادثه دستگیر خواهد شد..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
بدآموزی پدر برای فرزندش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قصاص مردی كه زن و فرزندش را كشت



 

قصاص مردی كه زن و فرزندش را كشت

 

مردی كه بعد از ساعت ها درگیری با همسرش، وی را با بنزین به آتش كشیده و در این آتش سوزی دختر خردسالش هم به قتل رسیده بود ، با حكم دادگاه به قصاص محكوم شد.

به گزارش فارس، عصر روز ۲۳ تیر سال گذشته، مأموران پلیس شهرستان پاكدشت از مرگ مشكوك یك زن و دختر خردسالش در منزلش و به علت آتش سوزی باخبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند زن جوان تبعه افغانستان به نام مرضیه و دختر ۴ ساله وی به نام مبینا بر اثر سوختگی ناشی از آتش سوزی كشته شده اند.

با توجه به اظهارات همسایه ها مبنی بر اینكه مرضیه و همسرش از صبح تا بعداز ظهر با هم درگیر بودند و شوهرش او را به شدت كتك می زده و همچنین در زمان آتش سوزی در خانه از داخل قفل بوده است، شوهر مرضیه به عنوان متهم به قتل بازداشت شد.

براساس اظهارات ضد و نقیض متهم، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱۳ دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد.

جلسه رسیدگی به این پرونده در تاریخ ۵ آبان امسال در شعبه ۱۱۳ و به ریاست قاضی محمدسلطان همتیار برگزار شد. شفیعی، نماینده دادستان با اشاره به مدارك موجود در پرونده، مجازات انتسابی به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات وی شد. اولیای دم نیز خواسته خود را قصاص متهم عنوان كردند.

در ادامه جلسه متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینكه اتهام قتل را قبول ندارد ، گفت: چند روز قبل از حادثه، هنگام خروج از خانه متوجه مردی شدم كه قصد داشت بعد از من وارد خانه شود. مشكوك شدم كه شاید با همسرم رابطه داشته باشد.

قاضی از او سؤال كرد آیا همسرت سابقه سوئی داشت كه به او مشكوك شدی كه متهم در جواب گفت: نه، اصلا سابقه رفتار غیراخلاقی نداشت. به خانه برگشتم و از دخترم سؤال كردم كه آیا در غیاب من كسی به خانه می آید كه گفت ۲ نفر می آیند.

این اظهارات متهم در حالی است كه تحقیقات از همسایه ها نشان داده بود كه همسر متهم زنی با اخلاق بوده و هیچ مرد غریبه ای به خانه آنها رفت وآمد نمی كرده است.

متهم با تأیید اظهارات همسایه ها مبنی بر اینكه روز حادثه از صبح تا ساعتی قبل از حادثه همسرش را كتك می زده است، گفت: حدود ساعت ۳ بود كه در حال ناهار خوردن بودم كه ناگهان از داخل آشپزخانه صدای انفجاری را شنیدم. متوجه شدم كه همسرم با بنزینی كه داخل آشپزخانه گذاشته بودم خودش را آتش زده و دخترم هم در آتش سوخته است.به خاطر دود ناشی از آتش ، دچار خفگی شدید شدم و كلید خانه را هم پیدا نكردم تا اینكه همسایه ها در را شكستند؛ برای نفس گرفتن از خانه خارج شدم و دوباره وارد شدم و دخترم را بیرون كشیدم.

قاضی همتیار نظریه كارشناسان مبنی بر اینكه حالت دستان مرضیه حاكی از تلاش او برای جلوگیری از سوختن است و همچنین اینكه متهم هیچ تلاش برای نجات مقتولان نكرده است، را برای متهم خواند كه متهم در جواب گفت: آتش زدن را قبول ندارم اما می پذیرم كه اجازه ندادم كسی وارد خانه شود.

متهم در پاسخ به سؤال قاضی كه آیا همسر و دخترت در زمان آتش گرفتن داد و فریاد كردند گفت: نمی دانم، چیزی جز صدای انفجار نشنیدم.

قاضی گفت: چطور ممكن است فردی در حال سوختن آن هم با آتش باشد اما داد و فریاد نكند، در حالی كه آتش سوزی با بنزین صدای انفجار ندارد.

قاضی همتیار از متهم خواست درباره اعلام نظر كارشناسان مبنی بر اینكه امكان ندارد مرضیه خودسوزی كرده باشد، جواب بدهد كه متهم گفت: من واقعیت را گفتم و غیر از آن حرفی ندارم.

سرانجام قاضی همت یار بعد از مشورت با مستشاران دادگاه، متهم را به قصاص محكوم كرد.... / جام جم آنلاین

)