اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدری دختر معتادش را با كمربند خفه كرد



 

 پدری دختر معتادش را با كمربند خفه كرد

 

پدری كه در برابر تهدیدات دختر معتادش نتوانست خود را كنترل كند با انداختن كمربندی به دور گردن دخترش، وی را كشت.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماموران كلانتری ۱۶۴ قائم، در ۲۴ مرداد ماه سالجاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع یک فقره فوت مشکوک در شهرک نفت قرار گرفته و با حضور در محل حادثه و پس از تأیید خبر مراتب را به دادسرای امور جنایی و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام كردند.

با اعلام خبر قتل به پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تهران، عوامل اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس شعبه پنجم ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران، در محل حاضر و به دستور وی پرونده برای تحقیقات تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

در تحقیقات مقدماتی صورت گرفته مشخص شد که مقتول دختری ۲۵ ساله به نام «مریم» است كه توسط پدر ۶۰ساله اش به نام سعید، بوسیله یک رشته کمربند خفه و به قتل رسیده و پدر مقتوله نیز پس از ارتکاب جنایت، از محل سکونت خود متواری شده است.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان با ارائه آموزش های لازم به اعضای خانواده و بستگان و شناسایی محل های تردد متهم، این نقاط را تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی خود قرار داده و سرانجام متهم را دو روز پس از جنایت در خیابان دماوند دستگیر كردند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم صراحتا به قتل دخترش اعتراف کرد و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت كه مریم با جوانی به نام «محسن» ارتباط دوستانه پیدا کرده بود و پس از مدتی دریافتیم از زمانی که مریم با این جوان طرح دوستی ریخته، به مصرف شیشه و موادروان گردان گرایش پیدا کرده است.

وی افزود: با وجود صحبت ها و نصیحت های فراوانی که با مریم داشتیم اما او به هیچ کدام از این صحبت ها توجه نمی کرد و همچنان بر ادامه ارتباط خود با محسن اصرار داشت، به همین علت من و مادرش تصمیم گرفتیم تا به هر شکل ممکن محل زندگی خود را تغییر داده تا شاید بتوانیم دخترمان را از محسن دور نگه داریم؛ به همین علت، در حدود ۳ ماه پیش، به تهران آمده و در شهرک نفت سکونت پیدا کردیم.

متهم درمورد روز حادثه نیز به کارآگاهان گفت: در روز حادثه من و دخترم در خانه تنها بودیم كه متوجه شدم مریم قصد دارد از خانه خارج شود و به همین علت مانع از خروج او از خانه شدم و شروع به نصیحت او کردم اما او بی توجه بود و همین موضوع باعث شد تا چند سیلی به صورت او بزنم تا شاید بتوانم او را منصرف کنم اما او به من گفت: «محسن را دوست دارم و در اولین فرصت فرار کرده و نزد او می روم.»

سعید با بیان اینكه نتوانستم خودم را کنترل كنم گفت: کمربندی را که در داخل خانه بود به دور گردنش انداخته و همین امر باعث شد تا او خفه شود.

متهم در ادامه اعترافات خود در مورد فرار از محل ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: زمانی که متوجه خفه شدن مریم شدم، بلافاصله کمربند را از دور گردنش باز و تلاش کردم تا به هر شکل ممکن دوباره نفس بکشد، اما او دیگر نفس نمی کشید؛ بی هدف از خانه خارج شده و در خیابان ها قدم می زد تا این که در خیابان دماوند دستگیر شدم.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حاضر تحقیقات تکمیلی درباره پرونده در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته و دستور بازداشت موقت متهم نیز از سوی مقام قضایی صادر شده است...../ خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
پدری که با دختر 8ماهه اش حرف می زند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری مادری كه دختر 18 ساله اش را با روسری خفه كرد



دستگیری مادری كه دخترش را با روسری خفه كرد

معاون اجتماعی پلیس آگاهی نیروی انتظامی از دستگیری مادر و دختری خبر داد كه با استفاده از روسری دختر دیگرش را كشته بود.

سرهنگ چمنی در گفت و گو باایسنا: در تشریح خبر دستگیری عاملان قتل دختری 18 ساله در شهرستان اسفراین گفت: ماموران پلیس آگاهی اسفراین در 22 خردادماه سال جاری از طریق دریافت گزارشی از مركز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع یك فقره فوت مشكوك در یكی از بیمارستان‌های این شهر قر ار گرفتند.

وی افزود: با ثبت این گزارش ماموران پلیس آگاهی برای تعیین صحت و سقم گزارش دریافتی به بیمارستان موردنظر اعزام شدند كه ماموران در این بیمارستان با جسد دختری 18 ساله به نام «زهره» روبرو شدند كه در قسمت گردن این فرد آثار كبودی و جراحت مشهود بود.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با بیان اینكه با تایید گزارش دریافتی ماموران پلیس آگاهی به سرپرستی سرهنگ صادق نامور رییس پلیس آگاهی فرماندهی استان خراسان‌شمالی رسیدگی به این پرونده را در دستور كار خود قرار دادند گفت: ماموران در بررسی اولیه دریافتند كه این دختر 18 ساله دارای مشكلات اخلاقی بوده و مدت یكسالی است كه از منزل متواری شده است.

چمنی با بیان اینكه ماموران در بررسی اولیه دریافتند كه این دختر شب قبل از مرگش به منزل بازگشته و به طور مرموز و مشكوكی جان خود را از دست داده است گفت: با توجه به جراحت مشهود بر روی گردن متوفی، كاراگاهان والدین زهره را به پلیس آگاهی دلالت و از آنها در مورد نحوه فوت دخترشان تحقیق كردند.

وی با بیان اینكه والدین این دختر 18 ساله در اظهارات خود مدعی شدند كه زهره شب حادثه به علت بیماری قلبی فوت كرده است، گفت: كارآگاهان با انجام تحقیقات متوجه اظهارات ضد و نقیض والدین متوفی شدند كه نهایتا پدر و مادر زهره در بازجویی لب به اعتراف گشودند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا افزود: مادر زهره در اعترافات خود ضمن تایید مشكلات اخلاقی دخترش، عنوان كرد كه این دختر آبروی خانوادگی ما را برده و شب گذشته برای گرفتن شناسنامه به منزل مراجعه كرد اما من به بهانه‌ای مانع از رفتن او شدم و از او خواستم امشب را در منزل بماند تا فردا صبح شناسنامه‌اش را به او بدهم. اما پس از آن كه زهره به خواب رفت با استفاده از روسری خودش و با همكاری دختر دیگرم وی را خفه كردم و به اقوام و همسایگان اعلام كردیم كه زهره به دلیل بیماری قلبی جان خود را از دست داده است.

چمنی با بیان اینكه در ادامه تحقیقات پلیسی خواهر این فرد نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد گفت: خواهر زهره نیز در اعترافات خود عنوان كرد كه با همدستی مادرش اقدام به قتل خواهرش كرده است.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در پایان افزود: در حال حاضر متهمان پس از تشكیل پرونده در اختیار مقام‌قضایی قرار دارند./ایسنا