اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدری برای فرستادن پسرش به مدرسه هر روز یك لباس عجیب به تن می كند



 

 

پدری برای فرستادن پسرش به مدرسه هر روز یك لباس عجیب به تن می كند

 

رسانه های رسمی آمریكا اعلام كردند كه یك پدر برای فرستادن پسرش به مدرسه هر روز یك لباس عجیب به تن می كند.


«دیل پرایس» دراین باره به رسانه های رسمی آمریكا خاطرنشان كرد: من برای آنكه پسرم را كه به نوعی ترس مزمن از مدرسه و تحصیل مبتلاست به مدرسه بفرستم هر روز یك لباس عجیب به تن می كنم؛ پوشیدن این لباس های عجیب كه مردم در شب هالووین به تن می كنند او را برای رفتن به مدرسه ترغیب می كند.

 

این پدر از خود گذشته در ادامه به روزنامه دیلی میل یادآور شد: من یكصد و ۷۰ لباس عجیب دارم و تاكنون هم لباس هایی چون دلقك، پری دریایی، عروس و دزد دریایی را به تن كرده ام، هر صبح و با رسیدن اتوبوس مدرسه من با لباسی جدید در كنار در منزل ظاهر می شود و پسرم را بدرقه می كنم.

 

به گزارش ایسنا، «رایان پرایس» پسر این مرد نیز دراین باره عنوان كرد: اولین بار كه قرار بود سال دوم دبیرستان را آغاز كنم پدرم با پوشیدن لباس عجیب مرا غافلگیر كرد. در ابتدا خجالت كشیدم، اما هنگامی كه شور و اشتیاق هم كلاسی هایم كه از اتوبوس مدرسه او را نگاه می كردند، مشاهده كردم به این روند عادت كردم. پدرم برای ترغیب من به ادامه تحصیل این لباس ها را می پوشد./خبرگزاری ایسنا


ویدیو مرتبط :
مستند« یك روز ،یك وزیر » یك روز كاری باآقای دكتر گودرزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب‌ترین لباس فضایی بر تن مسافران مریخ + تصاویر



اخبار علمی - عجیب‌ترین لباس فضایی بر تن مسافران مریخ + تصاویر

لباس‌های فضایی پیشرفته و نوین قرار است فضانوردان را در سفر به مریخ همراهی کند.

لباس‌های فضایی پیشرفته و نوین قرار است فضانوردان را در سفر به مریخ همراهی کند.

لباس فضایی TRON که یک نوآوری در صنعت فضایی است قرار است در اولین ماموریت واقعی خود لباس مورد استفاده فضانوردان راهی سفر به سیاره سرخ باشد.

 

اخبار , اخبارعلمی , لباس فضایی

 

گفتنی است، قطعات مختلف این لباس فضانوردان مدرن همگی با استفاده از پرینترهای 3 بعدی تولید شده و با استفاده از اسکن لیزری، برش آن صورت گرفته است.

 

اخبار , اخبارعلمی , لباس فضایی

 

بررسی‌ها نشان می دهند، این لباس در حقیقت نوعی کت و شلوار است که با پوشیدن آن کلیه اتصالات به صورت مستقیم به هم وصل می‌گردند.

 

اخبار , اخبارعلمی , لباس فضایی

 

ناسا اعلام نموده که در آزمایش نهایی این لباس قبل از سفر به سیاره‌ی سرخ در سال 2014 یک آزمون جدی صورت خواهد گرفت.

 

اخبار , اخبارعلمی , لباس فضایی

 

از جمله قابلیت‌های این لباس فضایی عدم ورود هیچ نوع گرد و غبار به داخل لباس، وجود انواع پنل‌های ضد سایش به ویژه در ناحیه‌های اطراف بازو، گردن، شانه و ران‌هاست در عین حال این لباس دارای سیستم نور دهی خاصی است که باعث می‌شود فضا نورد به دیدن محیط اطراف خود کاملا اشراف داشته باشد.
اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران