اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدر، فرزند قاتلش را تسلیم پلیس کرد


پسر جوانی که در یک نزاع با ضربه چاقو مردی را به قتل رسانده بود، توسط پدرش تسلیم قانون شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: پسر جوانی که در یک نزاع با ضربه چاقو مردی را به قتل رسانده بود، توسط پدرش تسلیم قانون شد.

در ساعت 23:00 مورخه 12 دی ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی، وقوع یک فقره نزاع و درگیری در داخل یکی از رستوران های جاده کن به کلانتری 142 اعلام شد.  
 
با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی 24 ساله بنام "حمیدرضا" بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه گردن فوت کرده است.  
 
دستگیری عاملان درگیری:  

با اعلام خبر جنایت به پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل جنایت حاضر و ضمن هماهنگی با قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی ( قاضی درودگر ) اقدام به دستگیری تعدادی از افراد حاضر در درگیری کردند.
 
آغاز تحقیقات:  

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی ، تحقیقات در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار رگفت .  
 
بررسی اظهارات افراد دستگیر شده حکایت از آن داشت که درگیری از زمان ورود یک گروه موسیقی دوره گرد به داخل یکی از رستوران ها منطقه کن آغاز و در ادامه با فرار آنها از داخل اولین رستوران و فرار یکی از اعضای گروه موسیقی به داخل رستورانی دیگر در همان نزدیکی (محل جنایت) و تعقیب وی توسط تعدادی از افراد حاضر در رستوران اول ، آغاز شده است.  
 
ادامه تحقیقات نشان داد که مقتول بهمراه تعدادی از دوستانش به تعقیب فرد دوره گرد، وارد رستوران محل جنایت شده که در آنجا با تعدادی از افراد داخل رستوران محل جنایت درگیر شده اند که طی درگیری، مقتول با ضربه چاقوی یکی از افراد داخل رستوران به قتل رسیده است.  
 
شناسایی متهم از طریق دوربین های مداربسته:  

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل جنایت به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته داخل رستوران پرداخته و با بازبینی تصاویر دوربین ها موفق به شناسایی لحظه درگیری مقتول با قاتل شدند.  
 
با بدست آمدن تصویر لحظه جنایت، تعدادی از متهمین دستگیر شده شرکت کننده در درگیری موفق  به شناسایی متهم پرونده بنام محسن ( 29 ساله) می شوند.
 
پدر متهم: من و اعضای خانواده ام همیشه تسلیم قانون بوده ایم


با شناسایی عامل جنایت، کارآگاهان اداره دهم به محل سکونت محسن در فاز اول شهرک اندیشه مراجعه و از طریق اعضای خانواده وی اطلاع پیدا می نمایند که محسن در ساعت 03:00 بامداد مورخه 13 دی ماه به خانه مراجعه و پس از برداشتن مقداری از وسایل شخصی ( لباس و ... ) از خانه خارج شده است.  
 
پدر متهم پس از اطلاع از موضوع جنایت، جهت تحویل دادن فرزند خود به پلیس اعلام آمادگی نموده و اعلام می نماید که فرزند خود را شخصا به قانون تسلیم خواهد کرد؛ سرانجام در ساعت 15:00 مورخه 14 دی ماه پدر متهم به همراه فرزند خود به اداره دهم پلیس آگاهی مراجعه و فرزند خود را به پلیس آگاهی معرفی می نماید.  
 
اعتراف به جنایت:  

محسن پس از حضور در اداره دهم با اشاره به این موضوع که تمام اتفاقات آن شب در یک لحظه کوتاه رخ داده و حتی مقتول را نیز نمی شناخته اظهار داشت: "مقتول چند ضربه مشت به صورت من وارد کرد و همین موضوع باعث عصبانیت من شد؛ در یک لحظه با چاقوی داخل رستوران ضربه ای را به سمت مقتول پرتاب کرده و به سرعت از رستوران خارج شدم".  
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: "با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ".


ویدیو مرتبط :
در جنسیت فرزند تسلیم رضای خدا باشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماز فرزند براى آمرزش پدر و مادر



 

 

این نماز دو ركعت است، در ركعت اوّل پس از سوره «حمد»، ده بار مى گویى:

 


رَبِّ اغْفِرْلى وَلِوالِدَىَّ وَ لِلْمُؤْمِنینَ یَوْمَ یَقُومُ الْحِسابُ.


پروردگارا بیامرز مرا و پدر و مادرم و دیگر مؤمنان را در روزى كه حساب برپا شود

 

 

و در ركعت دوم پس از سوره حمد، ده مرتبه مى خوانى:

 


رَبِّ اغْفِرْلى وَ لِوالِدَىَّ وَ لِمَنْ دَخَلَ بَیْتِىَ مُؤْمِناً وَ لِلْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ


پروردگارا بیامرز مرا و پدر و مادرم و هركه در حال ایمان به خانه من درآید و هر مرد مؤمن و زن با ایمانى را

 


پس از سلام نماز نیز ده بار مى گویى:

 


رَبِّ ارْحَمْهُماكَمارَبَّیانى صَغیراً.

 

پروردگارا ترحم كن بر ایشان چنانچه پروریدند مرا در كودكى.