اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پخش پشت صحنه سریال‌های محرم تلویزیون


پشت صحنه برخی از سریال‌های محرمی تلویزیون در سال‌های گذشته، در دهه‌ی اول محرم امسال از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: پشت صحنه برخی از سریال‌های محرمی تلویزیون در سال‌های گذشته، در دهه‌ی اول محرم امسال از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

برنامه «پشت فرات» پشت صحنه سریال‌های قدیمی صدا‌و‌سیما با مضمون عاشورایی همچون «معصومیت از دست رفته»، «فرات»، «سفر سبز»، «زمانی برای عاشقی»، «بانو»، «رخنه»، «یلدا»، «خون‌بها» و «یک تکه زمین» را نشان خواهد داد.

این پشت صحنه‌ها شامل گفت‌و‌گو با کارگردان، بازیگران و سایر عوامل است و بخش‌هایی از لحظات ساخت این سریال‌ها را نیز نشان می‌دهد.

پشت صحنه «معصومیت از دست رفته» به کارگردانی داوود میرباقری در دو قسمت و سایر سریال‌ها به ترتیب در شب‌های آتی در یک قسمت پخش خواهند شد.

مجموعه «پشت فرات» از پنجشنبه (27 مهر ماه) مصادف با اول محرم از شبکه چهار پخش خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
صحنه هایی از دیجیمون که از تلویزیون پخش نشد ۳

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش پشت صحنه سریال رمضان شبکه دو


پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «فاخته» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی داوود قچاق سه شنبه، هفتم مرداد همزمان با عید سعید فطر روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

خبرگزاری ایسنا:پخش پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی که روند شکل‌گیری سریال و گفتگو با عوامل تولید مثل تدوین، صداگذار، دوبلور و ... را شامل می شود، از ساعت 20:15 آغاز خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «فاخته» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که در ۳۳ قسمت ۳۰دقیقه‌ای برای پخش در ماه مبارک رمضان تولید شده است.

فیلمنامه این سریال که علی اکبر محلوجیان آن را نوشته، درباره دختری از یک خانواده فرهیخته است که درست اول ماه رمضان به سن تکلیف رسیده و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود.

ثریا قاسمی، عبدالرضا اکبری، کمند امیرسلیمانی، شهرام عبدلی، فریبا نادری، نگین معتضدی، فرخ نعمتی، رحیم نوروزی، سپیده کاشانی، ملیکا پارسا، آدرین معظمی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این سریال می توان به محسن حسن‌پور دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، پژمان شفیع‌پور دستیار دوم کارگردان، مرتضی قیدی مدیر تصویربرداری، سامان شهامت صدابردار، جلال موسوی طراح گریم، مهدی دیلم صالحی صحنه، سید رضا حسینی مدیر تولید، بنیامین قچاق تدوین گرو آزاده قچاق پست پروداکشن اشاره کرد.