اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پخش مراسم تحلیف روحانی از تلویزیون


مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما از پخش مراسم تحلیف رییس جمهور از شبکه‌های داخلی و برون مرزی خبر داد و گفت: شبکه برون مرزی و شبکه‌های خبر از جمله شبکه‌های قطعی برای پخش این مراسم هستند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما از پخش مراسم تحلیف رییس جمهور از شبکه‌های داخلی و برون مرزی خبر داد و گفت: شبکه برون مرزی و شبکه‌های خبر از جمله شبکه‌های قطعی برای پخش این مراسم هستند.

سیدمحمدتقی سهرابی - مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما - گفت: پخش مراسم تحلیف رییس جمهور از شبکه خبر و همچنین شبکه برون مرزی قطعی شده است.

او در عین‌حال افزود: البته این مراسم قرار است از شبکه‌های داخلی نیز پخش شود که هنوز مشخص نشده است.

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما همچنین با اشاره به اینکه این مراسم روز یکشنبه - 13 مرداد - به طور مستقیم از رادیو فرهنگ پخش می‌شود گفت: سایر شبکه‌های رادیویی نیز این برنامه را پوشش خواهند داد.


ویدیو مرتبط :
قسمت سوم مراسم تحلیف روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش زنده مراسم تحلیف حسن روحانی


مراسم تحلیف رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی داخلی و برون‌مرزی به طور زنده پخش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مراسم تحلیف رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی داخلی و برون‌مرزی به طور زنده پخش می‌شود.

شبکه‌های یک، خبر، پرس‌، هیسپان‌ تی‌وی و العالم و رادیوهای سراسری ایران، جوان و فرهنگ این مراسم را به طور زنده روی آنتن می‌برند.

مراسم تحلیف ریاست جمهوری یازدهم، از ساعت 15 و 30 دقیقه با حضور مقامات و مسؤولان ارشد کشور و هم‌چنین مهمانان خارجی از جمله 11 رییس جمهور، دو نخست‌وزیر، 7 رییس مجلس، 8 معاون رییس جمهور، سه معاون نخست‌وزیر، 11 وزیر خارجه، 12 وزیر و دو میهمان ویژه (ماهاتیر محمد نخست‌وزیر اسبق مالزی و خاویرسولانا مسوول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا ) آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی یک روز پس از تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری‌اش توسط مقام معظم رهبری،‌ بعد‌ازظهر امروز یکشنبه، در مجلس شورای اسلامی برای پاسداری از قانون اساسی سوگند یاد می‌کند.

او در این مراسم در حضور رییس قوه قضاییه و اعضای شورای نگهبان، برای پاسداری از اسلام و قانون اساسی سوگند یاد می‌کند.

تعداد زیادی از رسانه‌های داخلی و خارجی نیز برای پوشش خبری این مراسم دعوت شده‌اند.