اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پخش فیلم علیه فرجی دانا در صحن مجلس


در جریان استیضاح وزیر علوم، نقوی حسینی نماینده مخالف وزیر علوم فیلمی از اظهارات فرجی دانا در یک نشست دانشجویی را پخش کرد.

خبرآنلاین: در جریان استیضاح وزیر علوم، نقوی حسینی نماینده مخالف وزیر علوم فیلمی از اظهارات فرجی دانا در یک نشست دانشجویی را پخش کرد.

در این فیلم وزیر علوم درجلسه تشکلهای دانشجویی درباره انتصابات خود در دانشگاهها و به کار گیری افراد پر حاشیه، می گوید:« شما یک موردش را به من بگویید، من واقعا برادر جان متاسفم برای سیستم اطلاعاتی کشور که اینقدر عقب مانده است که چیزی را که شما می دانید را سیستم اطلاعاتی نمی داند. اگر یکی از افرادی که من در دانشگاه منتصب به فتنه باشد بگویید من همین الان تکلیف تعیین می کنم.»

فرجی دانا در ادامه در خصوص جعفرتوفیقی که از سوی وزیر علوم به عنوان مشاور منصوب می شود و مورد گلایه دانشجویان قرار می گیرد، می گوید:در آن روز مشخص که دانشگاه تهران یک گله ای از آتش بود، تکلیف خودش دید که دانشگاه را کنترل بکند.

اشاره وزیر علوم به سخنرانی توفیقی در یک نشست در دانشگاه تهران در جریان حوادث سال 88 است. فیلم این سخنرانی  در جریان رای اعتماد به جعفر توفیقی به عنوان نخستین وزیر پیشنهادی دولت هم نمایش داده شد.

نقوی حسینی بعد از پایا نمایش این فیلم، گفت: کسانی در وزارت علوم هستند که رسما از فتنه دفاع می کنند.

وی همچنین با بیان اینکه طی یک سال گذشته بیش از 40 تشکل سیاسی در دانشگاه‌ها تشکیل شده، ببینید چه کسانی و با چه گرایشاتی هستند، گفت:  دوستان فرجی‌دانا به من گفتند وزیر علوم نقشی در انتصابات دانشگاه‌ها ندارد و همه چیز دست توفیقی است و شما فرجی‌دانا را نجات دهید.

وی ادامه داد: فقط 120 نفر را در یک دانشگاه طی 4 ماه تغییر دادند.


ویدیو مرتبط :
فیلمی که در مجلس در مورد دکتر فرجی دانا پخش شد!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون پارلمانی وزارت علوم: زمان حضور فرجی دانا در صحن مجلس/ اعلام روند استیضاح در صورت قانع نشدن نمایندگان



زمان حضور فرجی دانا در مجلس,استیضاح , استیضاح وزیر علوم

معاون پارلمانی وزارت علوم: زمان حضور فرجی دانا در صحن مجلس/ اعلام روند استیضاح در صورت قانع نشدن نمایندگان

معاون پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از زمان حضور رضا فرجی دانا در صحن علنی مجلس به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد و گفت: سئوال نمایندگان از وزیر علوم در این مرحله به منزله استیضاح نیست.

سعدالله نصیری قیداری درباره زمان حضور فرجی دانا در صحن علنی مجلس برای پاسخ دادن به سوال نمایندگان، گفت: وزیر علوم تا ده روز آینده برای پاسخ دادن به سوال نمایندگان در صحن علنی مجلس حضور می یابد.

وی این مدت زمان را طبق آیین نامه داخلی مجلس اعلام کرد و افزود: گزارش این سوالها باید توسط کمیسیون آموزش به هیأت رئیسه مجلس ارجاع شود، وقتی سوال از وزیر در دستور جلسه صحن قرار داده شود به سوالات نمایندگان پاسخ داده خواهد شد.

معاون پارلمانی وزارت علوم سوال نمایندگان از فرجی دانا را به منزله استیضاح ندانست و گقت: سوال از وزیر در صحن مجلس می تواند تا سه بار تکرار شود و در صورت قانع نشدن نمایندگان، استیضاح مطرح می شود.
/مهر