اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پخش سریال «کیفر» از شبکه دو


کامبیز دیرباز، فریبا متخصص، محمدرضا شریف زاده، فریبا کوثری، فریبا طالبی، شیما محمدی، سیروس همتی، داوود شیرعلی، تیرداد کیایی، امیر دژاکام، از بازیگران اصلی «کیفر» هستند.

خبرگزاری تسنیم: شبکه دو سیما پس از سریال ماه رمضانی فاخته، سریال «کیفر» به کارگردانی حسین تبریزی را جایگزین کرده و از هفته دفاع مقدس از این شبکه تلویزیونی پخش می‌شود.

«کیفر» در 6 قسمت 40 دقیقه ای به روایت زندگی دو دوست می پردازد که در اوج رفاقت به واسطه اتفاقی در دو سوی ترازوی عدالت مجبور به انتخاب می شوند و هر یک به دنبال گذشته خود می گردد. در حقیقت این مینی سریال کنکاشی است در سبک زندگی دو خانواده که هرکدام در مشکلاتی غوطه ورند و با تدبیر و همدلی و آمیزه‌های دینی بر آن فائق می آیند اما...

کامبیز دیرباز، فریبا متخصص، محمدرضا شریف زاده، فریبا کوثری، فریبا طالبی، شیما محمدی، سیروس همتی، داوود شیرعلی، تیرداد کیایی، امیر دژاکام، اتابک نادری، محسن افشانی، رضا توکلی، سعید آقا خانی و علی سلیمانی از بازیگران اصلی «کیفر» هستند.

فیلمنامه این مینی سریال را حسین تبریزی و عباس مرادیان نوشته اند، از دیگر عوامل «کیفر» می توان به رضا شیخی مدیر تصویربرداری، وحید سلطانی مدیر صدا، داوود شیرعلی مجری طرح، محمدرضا قومی طراح گریم و بهاره امینی طراح صحنه و لباس اشاره کرد.

امید کرامتی آهنگسازی این مینی سریال را عهده دار شده و تدوین آن نیز توسط مهران قدکچیان انجام می شود.


ویدیو مرتبط :
پخش فیلم و سریال های شبکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو سریال کره‌ای در انتظار آنتن پخش شبکه 3 سیما



 دو سریال کره‌ای در انتظار آنتن پخش شبکه 3 سیما

دو سریال کره‌ای «افسانه خورشید و ماه» و «سرزمین آهن» مراحل آماده‌سازی برای پخش از آنتن شبکه 3 سیما را پشت سر می‌گذرانند.

به گزارش شبکه ایران، اختصاص یک باکس اصلی شبکه تماشا به سریال‌های کره‌ای و استقبال از بازپخش سریال‌هایی چون «جواهری در قصر» نشان می‌دهد که همچنان سریال‌های کره‌ای جزو پرطرفدارترین برنامه‌های تلویزیون است.

 

در حالی که بازپخش سریال «افسانه جومونگ» به تازگی از شبکه تماشا آغاز شده است، مدیر شبکه 3 سیما در نشست خبری مدیران این شبکه از پخش جومونگی جدید با عنوان «سرزمین آهن» خبر داده است.

 

سرزمین آهن,سریال سرزمین آهن

 

اما این بار جومونگ(قهرمان داستان) یک زن است که چه شیرا بازیگر سریال «امپراتور دریا» نقش آن را ایفا کرده است. البته سریال «سرزمین آهن» با عنوان اصلی «امپراطور آهن» تنها به دلیل پیگیری داستان سلسله گوگوریو لقب جومنگ 4 را گرفته است وگرنه سریالی با این عنوان تاکنون تولید نشده است. این سریال 78 قسمتی محصول 2009 بوده و کیم سو اون ، کیم سوک هون و شین ائ دیگر بازیگران شخصیت‌های محوری داستان هستند.


داستان این مجموعه مربوط  به سومین ملکه عصر گوریوست که بر علیه مردم تانگیوسیک از مانچوریا می‌جنگد تا بتواند سرزمین‌های قدیم را احیاء کند. بانو سانگدوک (چه شیرا) در جوانی بیوه شاه می‌شود و برادرش به سلطنت می نشنید.

 

این اتفاق مصادف با زمانی است که دشمنی گوریو و گوگوریو بیشتر شده و تلاش های سانگدوک برای بیرون کردن دشمنان از مناطق شمالی کشور، منجر به تهدید وی از جانب شاه (برادرش) می شود.شاه برای تحت فشار قرار دادن سانگدوک تنها فرزند پسری او را نزد خود نگه می دارد و دیدار مادر و فرزند را قدغن میکند….بعد از مدتی شاه که فرزند پسری ندارد و مجبور شده خواهرزاده خود را به عنوان ولیعهد انتخاب کند، دوباره ازدواج می‌کند تا اینکه….

 

افسانه خورشید و ماه,سریال افسانه خورشید و ماه

 

«افسانه خورشید و ماه» از دیگر تولیدات کره جنوبی است که در این نشست به عنوان یکی از سریال‌‌های جدید این شبکه مطرح شد. این درام تاریخی نیز محصول 2011 شبکه mbc بوده و در زمان پخش در این کشور طرفداران زیادی داشته است. «افسانه خورشید و ماه» داستان زندگی عاشقانه ولیعهد جوان کشور (لی هون) و همسرش وول را روایت می‌کند که با دسیسه‌چینی ملکه مادر و وزیر دربار، وول محکوم به مرگ می‌شود و...


در این سریال 20 قسمتی جانگ ایل وو که پیش از این سریال «بازگشت ایلجیما» با بازی او را از آنتن شبکه 3 سیما شاهد بوده‌ایم به همراه کیم سو هیون و هان گا این ایفاگر نقش‌های اصلی هستند/شبکه ایران