اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پخش زنده سخنرانی روحانی از تلویزیون


سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به طور زنده از شبكه های خبر، پرس تی وی و العالم پخش می شود.

خبرگزاری ایرنا: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به طور زنده از شبكه های خبر، پرس تی وی و العالم پخش می شود.

 رییس جمهوری امشب (سه شنبه شب) در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورك سخنرانی خواهد كرد؛ این نخستین سخنرانی روحانی در این نهاد بین المللی است و رسانه های خبری از سراسر جهان قصد دارند تا سخنرانی وی را به طور مستقیم و زنده به جهان مخابره كنند.

در این میان شبكه های تلویزیونی خبری ایران نیز برنامه ریزی كرده اند تا این سخنرانی مهم را به طور زنده برای مخاطبان خود و بویژه هموطنان پخش كنند.

از این رو، شبكه خبر این سخنرانی را به طور زنده برای مخاطبان فارسی زبان در داخل و خارج پخش می كند، شبكه پرس تی وی به زبان انگلیسی و شبكه العالم برای مخاطبان عرب زبان این سخنرانی را پوشش خواهد داد.

به گفته حمیدرضا عمادی مدیر اتاق خبر شبكه پرس تی وی، دو نفر در نوبت صبح مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهند كرد و رییس جمهوری ایران پنجمین سخنران نشست بعدازظهر است و در صورتی كه سخنرانان فرصت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ای در نظر گرفته شده برای هر كدام را رعایت كنند، سخنرانی دكتر روحانی حدود ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امشب به وقت تهران آغاز می شود.

وی درگفتگو با ایرنا تاكید كرد كه ترجمه انگلیسی متن سخنرانی رییس جمهوری، همان متنی است كه از سوی ایران به زبان انگلیسی در اختیار سازمان ملل قرار داده می شود و مترجمان این نهاد بین المللی آن را به صورت روخوانی از متن ارایه می كنند.

 رییس جمهوری اسلامی ایران شامگاه دوشنبه وارد فرودگاه جان اف كندی نیویورك شد و قرار است علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، در اجلاس ویژه خلع سلاح هسته ای و اجلاس وزیران خارجه كشورهای عضو جنبش عدم تعهد نیز سخنرانی كند.


ویدیو مرتبط :
سوتی خانم هنگام پخش زنده تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت «صداوسیما» با پخش زنده سخنرانی سید حسن خمینی در تلویزیون استان گلستان!



طبق نظر آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان که دعوت کننده اصلی از سید حسن خمینی بود ، در بخش های مختلف «گرگان»، تصاویر یادگار امام (ره) نصب شده بود که فضای این شهر را «متفاوت» و «آماده» برای حضور نوه امام (ره) کرده بود. ضمن آنکه استقبال کم نظیر مردم این شهرستان از نوه امام (ره) که باعث وضعیت «نیمه تعطیل» در شهر شده بود ، افزایش انتظارات مردم «گرگان» برای پخش زنده سخنان سید حسن خمینی را موجب شده بود.

 

اخبار,اخبار سیاسی , حسن خمینی

 

رسانه ملی که این روزها بیشتر نقش غیرمستقیم در هدایت جامعه علیه مذاکرات هسته ای راه عهده دار است، یادگار امام (ره) را در آستانه سالگرد ارتحال امام با شیطنت های مختلف سانسور کرده و یا کمرنگ جلوه می دهد.

 با مدیریت جدید صداوسیما امید می رفت سرافراز و جبلی که خود چهره های رسانه ای صداوسیما هستند و از تندروی و سانسور ایام پیشین دوری کنند، اما این روزها که به ایام ارتحال امام (ره) نزدیک است، آیت الله سید حسن خمینی و بیت امام (ره) در صداوسیما سانسور می شود یا تنها به صورت خبرهای تیتر و در سایت های صدواسیما انعکاس می دهند.

یکی از دبیران خبری صداوسیما علت سانسور یادگار امام و برخی دیگر از چهره های انقلابی از جمله آیت الله هاشمی را چنین بازگو کرد: پخش تصاویر این افراد بدون نظر مسئولان ارشد صداوسیما امکان پذیر نیست.

 

اخبار,اخبار سیاسی , حسن خمینی


از سوی دیگر، خبرنگار «انتخاب» کسب اطلاع کرد که صداوسیمای مرکز گرگان که به پیشنهاد دعوت کنندگان از آیت الله سید حسن خمینی، قصد پخش زنده سخنرانی یادگار امام (ره) در مصلی این شهرستان را داشت، پس از استعلام از صداوسیمای مرکزی و دفتر رییس این سازمان، حاضر به پخش زنده این سخنان نشد!

این درحالیست که طبق نظر آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان که دعوت کننده اصلی از سید حسن خمینی بود ، در بخش های مختلف «گرگان»، تصاویر یادگار امام (ره) نصب شده بود که فضای این شهر را «متفاوت» و «آماده» برای حضور نوه امام (ره) کرده بود. ضمن آنکه استقبال کم نظیر مردم این شهرستان از نوه امام (ره) که باعث وضعیت «نیمه تعطیل» در شهر شده بود ، افزایش انتظارات مردم «گرگان» برای پخش زنده سخنان سید حسن خمینی را موجب شده بود.

نکته جالب تر آنکه سایت صداوسیمای گلیستان نیز در این ایام، قطع شده بود!

 

اخبار,اخبار سیاسی , حسن خمینی

 
قابل ذکر است، در ایام برگزاری همایش بانوی انقلاب صداوسیما برخلاف رویه معمول از پخش مستقیم سخنرانی رئیس جمهور نیز خودداری کرد و و از پخش دیگر سخنرانان این همایش، خودداری کرد و تنها یک گزارش کوتاه آنهم در شبکه سوم سیما از همایش ملی بانوی انقلاب پخش کرد که جای بسی خوشحالی داشت!

این درحالیست که همایش بدون مجوز «ما اجازه نمی دهیم» در مشهد و سخنرانی های تند و بی سابقه علیه تیم مذاکره کننده هسته ای، به کرات از تلویزیون پوشش داده شد.

 

اخبار,اخبار سیاسی , حسن خمینی

 

اخبار,اخبار سیاسی , حسن خمینی

 

اخبار سیاسی - انتخاب