اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پخش زنده آخرین وضعیت آیت الله مهدوی کنی


به دلیل علاقه مندی خبرنگاران، دانشجویان و دوستداران آیت الله مهدوی کنی برای باخبر شدن از حال ایشان، یک دستگاه مانیتور در سالن انتظار به صورت مستقیم از آی سی یو وضعیت رئیس مجلس خبرگان را نمایش می دهد .

خبرگزاری مهر: به دلیل علاقه مندی خبرنگاران، دانشجویان و دوستداران آیت الله مهدوی کنی برای باخبر شدن از حال ایشان، یک دستگاه مانیتور در سالن انتظار به صورت مستقیم از آی سی یو وضعیت رئیس مجلس خبرگان را نمایش می دهد.

بنا بر این گزارش آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری از روز چهارشنبه تا کنون در پی عارضه قلبی در بیمارستان بستری است و مقامات و مسئولان کشور برای عیادت از وی به بیمارستان رفته اند. 


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از وضعیت سلامتی آیت‌الله مهدوی کنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین خبر از وضعیت آیت الله مهدوی کنی



اخبار,اخبار سیاسی,مهدوی کنی

 

 اخبار سیاسی - آخرین خبر از بیمارستان بهمن/ امیدواری پزشکان نسبت به تغییرات در وضعیت مغزی آیت الله مهدوی کنی

 نوه آیت الله مهدوی کنی درباره آخرین وضعیت ایشان گفت: وضعیت ایشان تثبیت شده است و نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نکرده است.

فرید میرلوحی در گفت وگو با خبرآنلاین، تصریح کرد: پزشکان امیدوارند امروز برآورد جدیدی درباره عملکرد مغزی ایشان به دست بیاید.

 میرلوحی روز گذشته از افرایش اکسیژن گیری مغز ایشان از 40 به 60 درصد خبر داده بود.
اخبار سیاسی - خبرآنلاین