اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پخش اختتامیه جشنواره بین‌الملل فجر از سیما


بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر پس از تفکیک از بخش ملی که هر ساله در دهه فجر دایر است امسال برای اولین بار به شکل مستقل و با دبیری علیرضا رضاداد از 5 الی 12 اردیبهشت در تهران برگزار می شود.

عصر ایران: مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم فجر ساعت ۱۷ امروز شنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار خواهد شد، این مراسم را می توانید از طریق شبکه نمایش تلویزیون مشاهده کنید.

در این مراسم که با حضور همه مهمانان خارجی بخش بین الملل، شرکت کنندگان هجدهمین بازار فیلم تهران، داوران بخش بین الملل، شبکه های مختلف تلویزیونی داخلی و خارجی، سفران خارجی، رایزن های فرهنگی و عوامل فیلم های شرکت کننده در بخش مسابقه های رقابتی و اهالی رسانه ها برگزار می شود و جوایز بخش های رقابتی جشنواره شامل «جلوه گاه شرق» و «سینمای سعادت» و «هنر و تجربه» اعطا خواهد شد.

همچنین در این مراسم بانوان سینماگر کشورهای اسلامی که مسئولیت داوری جوایز ویژه جشنواره را بر عهده دارند جوایز خود را به برگزیدگان اهدا خواهند کرد.

اجرای شعرخوانی، پخش تیزرهای مختلف از برنامه های فرهنگی این رویداد است که در آن گروه موسیقی «سپید و سیاه» بر روی صحنه خواهند رفت و کارگردانی برنامه اختتامیه را منوچهر شاهسواری بر عهده دارد.

بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر پس از تفکیک از بخش ملی که هر ساله در دهه فجر دایر است امسال برای اولین بار به شکل مستقل و با دبیری علیرضا رضاداد از 5 الی 12 اردیبهشت در تهران برگزار می شود و محل اصلی برگزاری جشنواره پردیس سینمایی ملت است.


ویدیو مرتبط :
پخش آهنگ برقصا در مراسم اختتامیه جشنواره فجر-چاوشی آهنگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش زنده اختتامیه جشنواره فجر از تلویزیون


مراسم اختتامیه سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر در برنامه "سینمایش" به طور زنده از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: مراسم اختتامیه سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر در برنامه "سینمایش" به طور زنده از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

 برنامه سینمایش مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر را به طور زنده از ساعت 18 و 30 دقیقه پخش می‌کند و اجرای برنامه را شهریار ربانی بر عهده دارد.

قرار است در خلال این برنامه کارشناسان سینمایی درباره شرایط جشنواره امسال بحث و گفت‌وگو کنند.

اختتامیه جشنواره فیلم فجر 22 بهمن ساعت 18:30در برج میلاد برگزار می‌شود.

این برنامه مراسم افتتاحیه این جشنواره را در تالار وحدت به طور کامل پوشش داد.