اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پخش‌ناگهانی فیلم مستهجن از لپتاپ کشیش سخنران!



پخش‌ناگهانی فیلم مستهجن از لپتاپ کشیش سخنران!

در حالی که مردم خود را برای شنیدن کلام الهی از زبان کشیش آمریکایی آماده می‌کردند، ناگهان با پخش اشتباهی فیلمی با محتوای همجنس بازی مواجه شدند.

به گزارش سایت اوباما، اقدام کلیسا در تحریف دین مسیحیت و قائل بودن حرمت ازدواج برای کشیش‌ها، بار دیگر فاجعه آفرید.

گیزمودو در این زمینه گزارش داد: هنگامی که "مارتین مکوای" مشغول ارائه سخنرانی خود در جمع 26 خانواده و یک کودک 8 ساله بود، فاجعه‌ای که نباید، رخ داد.

براساس این گزارش، هنگامی که او فلش مموری خود را برای ارائه فایل‌های پاورپوینت در پیش روی والدین به کامپیوتر متصل کرد، بجای کلام خداوند، یک فایل پورنوی همجنس‌بازان به نمایش در آمد.

 

برخی از خانواده‌ها که برای شنیدن سخنان مکوای آمده بودند، بسیار عصبانی و سایرین نیز همچون خودِ مکوای شوکه شدند. شاهدان ماجرا می‌گویند به محض رخ دادن این اتفاق، مکوای فلش مموری را از دستگاه خارج و بدون هیچ کلامی سالن را ترک کرد.مکوای در توجیه این رسوایی به مطبوعات گفت: «نمی‌دانم این اتفاق چگونه رخ داد اما می‌دانم چه اتفاقی افتاد. اینگونه داستان‌ها امروزه زیاد اتفاق می‌افتد!»

 

گیزمودو با اشاره به احتمال استفاده از نرم افزارهای اجرای خودکار در کامپیوتر این کشیش ادامه داد: مکوای به خیال خود با این سخنان، تمام آنچه اتفاق افتاده بود را توجیه کرده است.

پس از این رخداد، فلش مموری حاوی این اطلاعات مورد بازرسی پلیس قرار گرفت. پلیس خطاب به کلیسای اسقف اعظم اعلام کرد که بر موارد موجود در این فلش مموری که مربوط به پورنوی همجنس‌بازان می‌باشد، هیچ‌گونه جرمی مترتب نیست و چیزی جز یک پورنوی همجنس‌بازانه ساده نیست حتی اگر صاحب این فلش مموری، یک کشیش باشد.

 

به گزارش اولستر هرالد «شب گذشته در کلیسای اسقف اعظم یک جلسه اضطراری تشکیل شد» و این می‌تواند نشان از اهمیت موضوع علنی کردن تمایلات کشیش‌های همجنس‌باز باشد./.قدس آنلاین


ویدیو مرتبط :
نسل آینده لپتاپ ها (لپتاپ لوله ای)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش فیلم مستهجن به هنگام پخش اخبار !


شبکه سی اچ سی اچ که از همیلتون انتاریو درکانادا برنامه پخش می کند به خاطر پخش اشتباهی چند دقیقه فیلم مستهجن درهنگام اخبار بامدادی روز جمعه عذرخواهی کرده است.

صبح بخیر :شبکه سی اچ سی اچ که از همیلتون انتاریو درکانادا برنامه پخش می کند به خاطر پخش اشتباهی چند دقیقه فیلم مستهجن  درهنگام اخبار بامدادی روز جمعه  عذرخواهی کرده است. این شبکه می گوید این اشتباه به خاطر اخلال درارسال سیگنال های کانال های کابلی تلویزیون صورت گرفته است.رئیس این شبکه می گوید این اتفاق برای اولین در سابقه 30 ساله این فرد افتاده است. 



به گزارش صبح بخیر  تماشاچیان این برنامه واکنشهای متفاوتی به این اتفاق داشته عده ای آن را مسخره کرده و دیگران از آن انتقاد کرده اند.