اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پای کارگردان معروف به دادگاه خانواده باز شد!



 

پای کارگردان معروف به دادگاه خانواده باز شد!

 

مردی که مدعی بود کارگردان، خواننده و آهنگساز معروف است، در دادگاه خانواده گفت: من و همسرم عاشق هم هستیم ولی به یک دلیل قانع کننده برای خودمان باید از یکدیگر جدا شده و 3 ماه دیگر مجدد باهم ازدواج کنیم.

 

زن و مردی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی سید مهدی مطلبی رئیس شعبه 269 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کردند.

* هفته‌ای یک بار اسمم در روزنامه‌ها چاپ می‌شود و به پولی نیاز ندارم

مرد در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه وضع مالی بسیار خوبی دارم و هفته‌ای یک بار در روزنامه‌ مصاحبه دارم و به پولی نیاز ندارم، اظهار داشت: من کارگردان، خواننده و آهنگساز رسمی ارشاد هستم و برای اینکه شناسنامه و طلاقم را به فردی نشان دهم، تصمیم به جدایی گرفتیم.

وی در ادامه با بیان اینکه زندگی و همسرم را دوست دارم، افزود: بعد از جدایی در مدت 3 ماه دوباره با یکدیگر ازدواج خواهیم کرد چرا که من و همسرم عاشق هم هستیم، بنابراین ما با آگاهی و خوشحالی مجبور به جدایی هستیم.

* یک فرزند داریم ولی مجبور به جدایی هستیم

مرد در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه یک فرزند داریم ولی مجبور به جدایی هستیم، عنوان کرد: من یک اسم هنری دیگر دارم که از گفتن نام و شهرتم معذورم و تنها می‌خواهم که شما حکم طلاق را بدهید تا آرامش بگیریم.

وی در حالی که از قاضی خواست یک بیت شعر بخواند، افزود: دردی بر دل است که گر کسی بداند عالم بسوزد؛ این حکایت ماجرا اطرافیان و زندگی ماست.

* تنها آرین پسرم برایمان مهم است

مرد در برابر قاضی مطلبی بیان کرد: تنها آرین پسرم برایمان مهم است و ما باید جدا شویم چرا که مجبور به این کار هستیم.

وی با بیان اینکه بهترین راه برای ما طلاق است، ادامه داد: من و همسرم عاشق یکدیگر هستیم به شکلی که ثانیه‌ای نمی‌توانیم همدیگر را ندیده و از هم دور باشیم ولی مجبوریم.

* 3 ماه دیگر دوباره در زیر یک سقف زندگی می‌کنیم

زن در دادگاه خانواده حضور داشت و در حالی که به شکلی صمیمانه در کنار مرد نشسته و دستانش در دستان مرد بود، گفت: 3 ماه دیگر مجدد زیر یک سقف با یکدیگر زندگی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما مجبوریم که حکم طلاق را به یک فردی نشان دهیم بنابراین مجبور شدیم و باید حکم صادر شود، بنابراین درخواستمان برای طلاق کار درستی است.

* قاضی؛ نمی‌توانم با یک قلم زدن زندگیتان را از هم پاشیده کنم

قاضی مطلبی رئیس شعبه 269 این مجتمع قضایی خانواده خطاب به زن و مرد جوان، گفت: نمی‌توانم به راحتی با یک قلم زدن زندگی‌ها را از هم پاشیده کنم بنابراین باید درست تصمیم بگیریم و افرادی مانند شما باید مرا قانع کنید و دلیل موجه داشته باشد.

وی در ادامه، رسیدگی به جلسه را برای فرصت دادن بیشتر به زن و مرد به آینده موکول کرد..... / منبع:farsnews.com


ویدیو مرتبط :
دادگاه میلیاردر معروف نفتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نهمین جلسه دادگاه فساد بزرگ مالی؛ حضور ۸ متهم پرونده/ پای آقای وزیر به دادگاه باز می شود؟



  ،  فساد بزرگ مالی,دادگاه فساد بزرگ مالی,اخبار

 

گزارش لحظه به لحظه نهمین جلسه دادگاه فساد بزرگ مالی؛

حضور ۸ متهم پرونده/ پای آقای وزیر به دادگاه باز می شود؟

نهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی تا ساعتی دیگر در شعبه اول دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ناصر سراج برگزار می‌شود. در جلسه امروز 8 متهم در دادگاه حاضر می‌شوند که یکی از آنها به عنوان مطلع حضور خواهد داشت و به اتهامات 7 متهم دیگر رسیدگی می‌شود.

اعتدال:  نهمین جلسه دادگاه رسیدگی به فساد بزرگ مالی برای رسیدگی به اتهامات ۷ متهم برگزار می‌شود.

نهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی تا ساعتی دیگر در شعبه اول دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ناصر سراج برگزار می‌شود. در جلسه امروز 8 متهم در دادگاه حاضر می‌شوند که یکی از آنها به عنوان مطلع حضور خواهد داشت و به اتهامات 7 متهم دیگر رسیدگی می‌شود.

بر این اساس «ش.ر»، «ک.ر»،  «ی.م»، «ک.ن»، م.الف»، «ع.الف»، «م.ز»، متهمانی هستند که در جلسه امروز محاکمه خواهند شد. همچنین دیگر متهم پرونده به نام «الف.ر» به عنوان مطلع در دادگاه حاضر خواهد شد.

به گزارش فارس با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته پیشنهادات متعددی از سوی دادستان کل کشور و دادستان تهران مطرح شده بود و همچنین مطالبات  مردمی، احتمالا جلسه امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار شود.

با توجه به اینکه در جلسه گذشته دادگاه یکی از وزرای دولت به دادگاه فراخوانده شد، احتمال در این جلسه پای وزرا هم به دادگاه فساد بزرگ مالی باز خواهد شد

منبع:  ایسنا

این خبر در حال تکمیل شدن است.