اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پای هافبک پرسپولیس شکست


پای رضا حقیقی پس از بازی با تراکتورسازی و گرفتن عکس نشان داد که شکسته شده است.

فارس: پای رضا حقیقی پس از بازی با تراکتورسازی و گرفتن عکس نشان داد که شکسته شده است.

رضا حقیقی هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز بارها در درگیری‌های فیزیکی شرکت کرد پس از بازی از ناحیه روی پایش احساس درد کرد.

وی به همین منظور امروز به بیمارستان رفت و از پای خود عکس گرفت که متوجه شد پای او شکسته شده است.

حقیقی پایش را به دو متخصص پزشکی نشان داد و در پایان اعلام شد که پایش شکسته است.

این خبر برای پرسپولیسی‌ها در شرایط حساسشان و علی دایی بسیار بد و ناراحت کننده بود.

بنا بر اظهارات متخصصان امور پزشکی پای حقیقی 4 هفته باید در کچ باشد و همین امشب پای وی گچ گرفته شد.


ویدیو مرتبط :
مارکو اسکپانوویچ هافبک جدید پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه‌های تمرین پرسپولیس/کفش‌های مد شده در جام جهانی بر پای هافبک پرسپولیس



 اخبار ورزشی - حاشیه‌های تمرین پرسپولیس | صحبت‌های خصوصی درخشان با عالیشاه/ کفش‌های مد شده در جام جهانی بر پای هافبک پرسپولیس

 تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که این تمرین حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید.

اخبار,اخبارورزشی,بازیکنان پرسپولیس


*تمرین امروز پرسپولیس، بدون صحبت کادر فنی برای بازیکنان آغاز شد.

*بازیکنان پرسپولیس زیر نظر مسعود مؤمنی مربی بدنساز این تیم بدن‌هایشان را گرم کردند. آنها به کار با توپ و پاسکاری کوتاه پرداختند که این تمرین دقایقی به طول انجامید تا سرخ‌پوشان بدن‌هایشان آماده تمرین شود.

*دوهای نیمه‌سرعتی و کوتاه از دیگر تمریناتی بود که مؤمنی برای پرسپولیسی‌ها در نظر گرفته بود.

*زمانی که تمرین بازیکنان پرسپولیس آغاز شد حمید درخشان و حسین عبدی، امید عالیشاه را به گوشه‌ای برده و با وی به صورت خصوصی به صحبت پرداختند که این صحبت‌ها در حدود پنج دقیقه به طول انجامید.

*پس از صحبت‌های خصوصی درخشان و عبدی با عالیشاه این بازیکن به صورت اختصاصی دقایقی دور زمین دوید.

*پیش از شروع تمرین پرسپولیس محسن بنگر دقایقی در کنار فنس ایستاد و تمرین کودکان در مدرسه فوتبال را تماشا کرد.

*محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس امروز هم در تمرین این تیم غایب بود. خوردبین که مسئولیت ورزشی بانک کشاورزی را برعهده دارد همراه با تیم تنیس این بانک برای مسابقاتی راهی خارج از کشور شده است و به احتمال فراوان خوردبین در سفر به اصفهان برای بازی با سپاهان هم همراه پرسپولیسی‌ها نخواهد بود.

*حدود 30 هوادار امروز تمرین سرخپوشان را زیر نظر گرفتند که البته خیلی آرام به تماشای این تمرین پرداختند و بازیکنی هم تشویق نشد.

*یکی از هواداران توپی به ورزشگاه درفشی‌فر آورده بود که بیشتر بازیکنان پرسپولیس روی آن توپ را امضا کردند.

*حمیدرضا علی‌عسگری که با مصدومیت روبرو شده امروز در کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و در ساعت 17 و 15 دقیقه این ورزشگاه را ترک کرد. به احتمال فراوان این بازیکن غایب پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان خواهد بود.

*مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس هم امروز در تمرین این تیم حاضر نبود. حمید عباسی عصر امروز از سمت مدیریت رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس برکنار شد.

در دقایقی از تمرین که بازیکنان زیر نظر امامی‌فر تمرین می‌کردند حسین عبدی و حمید درخشان برای دقایقی با هم به صورت خصوصی به صحبت پرداختند.

*مهدی دغاغله مهاجم مصدوم پرسپولیس امروز هم به صورت اختصاصی و زیر نظر مؤمنی به تمرین پرداخت.

*رضا حقیقی در تمرین امروز پرسپولیس با کفش‌های دو رنگی که در جام جهانی 2014 برزیل مد شده بود، حاضر شد.

*تمرین گل‌زنی از دیگر برنامه‌های امروز سرخ‌پوشان زیر نظر کادر فنی بود به این صورت که بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به سمت دو دروازه هجوم می‌بردند اما برای زدن ضربه به سمت دروازه فقط حق زدن یک ضربه را داشتند که در این تمرین حمید درخشان تأکید زیادی بر روی بازی روی زمین داشت.

*دیگر تمرین امروز پرسپولیس هم به گلزنی اختصاص داشت به طوریکه بازیکنان به دو گروه مدافع و مهاجم تقسیم شدند و به سمت دروازه‌ای که دقایقی مکانی و دقایقی نیلسون در آن می‌ایستادند حمله‌ور می‌شدند که در این تمرین خود حمید درخشان هم در تیم مهاجم حاضر شد و چند حرکت تکنیکی انجام داد البته درخشان یک ضربه با پای چپ هم زد که توپ با فاصله از کنار دروازه نیلسون به بیرون رفت.

*مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس امروز دست چپ خود را بانداژ کرده بود.

*تمرین پرسپولیسی‌ها امروز و از ساعت 17 و 30 دقیقه زیر نور برگزار شد.

*چهار نفر از هواداران پیشکسوت پرسپولیس که سال‌ها در استادیوم‌ها به تشویق سرخپوشان می‌پرداختند امروز به محل تمرین پرسپولیس آمدند و در گوشه‌ای از زمین عملکرد شاگردان حمید درخشان را تماشا کردند.

 

 اخبار ورزشی - فارس