اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پای فریدون زندی دو نیم شد! +عکس


فریدون زندی بازیکن تیم الاهلی قطر در هفته ی سوم لیگ ستارگان این کشور دچار مصدومیت شدید و دلخراشی شد و سریعا به بیمارستان منتقل شد

سایت گل:  فریدون زندی بازیکن تیم الاهلی قطر در هفته ی سوم لیگ ستارگان این کشور دچار مصدومیت شدید و دلخراشی شد و سریعا به بیمارستان منتقل شد.

در دقیقه 80 بازی الاهلی و المعیذر درحالی که همبازیان فریدون زندی با یک گل از حریف عقب بودند ، فریدون برای دفع توپ با یکی از بازیکنان تیم حریف برخورد کرد.بازیکن المعیذر به جای دفع توپ ، پای یار ایرانی را شلیک کرد و صحنه ای دلخراش را رقم زد.

زندی  پس از این صحنه به خود میپیچید و بازیکنان دو تیم سریعا بالای سر وی جمع شدند. در صحنه ی آهسته که تلویزیون قطر نشان داد ساق پای زندی مانند پای جبرئیل سیسه  به دو نیم شده است . این شدید ترین مصدومیت یک بازیکن ایرانی است تا جایی که ما به خاطر داریم . مصدومیتی که باعث وقفه چند دقیقه ای بازی و تاسف شدید بازیکنان دو تیم  شد.






ویدیو مرتبط :
شکسته شدن پای فریدون زندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصدومیت شدید فریدون زندی در لیگ قطر+عکس



فریدون زندی,لیگ قطر,بازیکن ایرانی الاهلی قطر

مصدومیت شدید فریدون زندی در لیگ قطر+عکس

بازیکن ایرانی الاهلی قطر در لیگ این کشور به شدت دچار مصدومیت شد.

فریدون زندی در بازی تیمش در رقابت‌های لیگ دسته دو قطر به شدت مصدوم شد. بازیکن 35 ساله در جریان رقابت‌های لیگ این کشور از ناحیه قوزک پا دچار شکستگی شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

وی که در فصل 01-2000 در تیم فرایبورگ بوندس‌لیگا بازی می‌کرد؛ پس از بازی در چندین تیم آلمانی کارش را در خارج از این کشور ادامه داد.

وی پس از بازی در قبرس و ایران در سپتامبر 2012 به تیم الاهلی دوحه قطر پیوست.

فریدون زندی,لیگ قطر,بازیکن ایرانی الاهلی قطر

فارس