اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پای فردوسی‌پور هم به مجلس کشیده شد!/ مخالفان و موافقان سلطانی‌فرد چه گفتند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

پای فردوسی‌پور هم به مجلس کشیده شد! / مخالفان و موافقان سلطانی‌فرد چه گفتند

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی صحبت‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، صحبت‌های مخالفان و موافقان مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دقایقی پیش آغاز شد.
سالار مرادی و قادر مرزی دو نماینده مخالف سلطانی‌فر بودند.
در صحبت‌های نمایندگان سوابق سیاسی سلطانی‌فر که منافاتی با ورزش ندارد از دلایل مخالفت‌های سالار مرادی بود.
وی در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که نگرش وی برای پرهیز از حضور افراد سیاسی در مجلس چیست؟ آیا وی برنامه‌ای برای نابرابری برخی استان‌ها درباره امکانات دارد.
این نماینده مجلس در ادامه با انتقاد از وزیر پیشنهادی ورزش به این موضوع اشاره کرد که آیا دغدغه ورزش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است؟ دوپینگ و تجمع‌گرایی در ورزش زیاد شده است. آیا سلطانی‌فر برنامه‌ای در این خصوص دارد؟
بانوان چه نقشی در مدیریت ورزش دارند؟

مرادی در ادامه به سهم جوانان در وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه جوانان سهم جوانان در حد معاونت و کمرنگ تعریف شده است شما چه راهبردی دارید؟

به گزارش فارس؛ قادر مرزی از دیگر نماینده‌های مخالف بود که به سابقه محدود ورزشی سلطانی‌فر اشاره کرد و گفت: سلطانی‌فر 34 سال خدمت کرده است اما وی فارغ‌التحصیل سیاسی بوده بنابر این آیا ورزش با شایسته‌سالاری هماهنگی دارد؟
حضور سلطانی‌فر در ورزش درست نیست.

در ادامه قاسم احمدی به عنوان نماینده موافق به این موضوع اشاره کرد که سلطانی‌فر مظلوم واقع شده است.
وی استقلال کامل فدراسیون‌ها را در نظر دارد و برنامه ویژه‌ای نیز برای پیشکسوتان در نظر گرفته شده است حتی اطلاعات سلطانی‌فر از عادل فردوسی‌پور کمتر نیست.
این نماینده مجلس نام فردوسی‌پور را به درستی نمی‌دانست./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
مخالفان و موافقان نیلی چه گفتند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پای فردوسی‌پور هم به مجلس کشیده شد



فردوسی‌پور,مجری برنامه تلویزیونی 90,فردوسی‌پوردر مجلس

پای فردوسی‌پور هم به مجلس کشیده شد

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس درباره پرونده رشوه در فوتبال گفت: از آقای فردوسی‌پور مجری برنامه تلویزیونی 90 نیز برای حضور در کمیسیون اصل 90 دعوت بعمل آمده است.

محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه گزارش مربوط به پرونده رشوه در فوتبال هنوز نهایی نشده است، اظهار داشت: تاکنون هیچ کس در جریان این پرونده بازداشت نشده است.
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر جلسات انفرادی با بازیکنان، مربیان و داوران در حال برگزاری است که برخی از جلسات توسط من و برخی دیگر نیز توسط آقای رسایی برگزار می‌شود.
 
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با تاکید بر اینکه به دنبال به نتیجه رسیدن هرچه زودتر این پرونده هستیم، خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل 90 به صورت جدی مباحث مرتبط با این پرونده را پیگیری می‌کند.
 
پورمختار با بیان اینکه از اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز برای حضور در کمیسیون اصل90 مجلس دعوت بعمل آمده است، گفت: تاکنون تعدادی از خبرنگاران در کمیسیون حاضر شده و برخی نیز در جلسات بعدی حضور می‌یابند.
 
وی همچنین اعلام کرد: از آقای فردوسی‌پور مجری برنامه تلویزیونی 90 نیز برای حضور در کمیسیون اصل90 دعوت بعمل آمده است.
/فارس