اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پای رویانیان به سایت آث میلان هم باز شد!


سایت باشگاه آث میلان هم خبر دیدار رویانیان با گالیانی را منتشر کرد. به گزارش خبرآنلاین ؛ وب سایت آث میلان هم روز گذشته در پوشه مهمترین اخبار روزش خبر دیدار گالیانی با مدیر باشگاه پرسپولیس را منتشر کرد و نوشت هیات ایرانی که از پرطرفدارترین تیم ایران به ایتالیا آمده بودند در تالار افتخارات باشگاه میلان با نایب رئیس این باشگاه دیدار کردند. آنها مهمان ویژه بازی میلان با زنیت هم بودند .

نکته جالب این است که در خبر سایت میلانی هیچ بحثی درباره امضای پروتکل همکاری میان دو باشگاه یا احتمال تاسیس مدارس فوتبال این باشگاه سرشناس ایتالیایی در تهران منتشر نشده است. اتفاقی که شاید بحثش مطرح شده اما به جمع بندی نهایی نرسیده است. پیش از این باشگاه پرسپولیس خبر از امضای توافقنامه همکاری میان دو باشگاه خبر داده بود.




ویدیو مرتبط :
دربی بزرگ میلان - آث میلان - اینتر میلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: پروین سرمربی تیم پرسپولیس است / در آمد بازی با آث‌میلان صرف خیریه خواهد شد



علی پروین,پرسپولیس,رویانیان

رویانیان:
پروین سرمربی تیم پرسپولیس است / در آمد بازی با آث‌میلان صرف خیریه خواهد شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: علی پروین، عضو هیأت مدیره باشگاه در بازی ستارگان پرسپولیس و میلان سرمربیگری سرخپوشان را بر عهده دارد.

محمد رویانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: با سفیر ایتالیا در ایران برای بازی ستارگان میلان ایتالیا با ستارگان پرسپولیس ایران صحبت‌هایی داشته‌ایم. ایتالیا کشوری است که مهد فوتبال دنیا است به همین دلیل باید بیشتر از این‌ها با فوتبال این کشور همکاری داشته باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد دیدار ستارگان میلان و ستارگان پرسپولیس تصریح کرد: این دیدار در تاریخ 7 آذر برگزار می‌شود. با علی پروین و علی دایی در مورد این بازی صحبت کردیم که تصمیم گیری صحیحی برای این دیدار و بازیکنان انجام شود. همچنین قرار بر این شد که پروین در این بازی سرمربیگری تیم را بر عهده گیرد.

 

 وی در مورد هزینه های بازی میلان و پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر دو تیم آث میلان و پرسپولیس درآمدهای این بازی را صرف هزینه‌های خیریه خواهند کرد. هزینه برگزاری بازی به صورت خصوصی و توسط اسپانسر انجام می‌شود.

 /باشگاه خبر نگاران