اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پای روغن پالم به مجلس هم باز شد


گزارش کمیسیون کشاورزی مجلس درباره اظهارات وزیر بهداشت در زمینه شیر و ماست پرچرب و روغن پالم هفته آینده در صحن علنی پارلمان ارائه می‌شود.

خبرگزاری فارس: نمایندگان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده پس از سه هفته تعطیلات تشکیل جلسه علنی می‌دهند.

ارائه گزارش کمیسیون اصل 90 در زمینه چگونگی اجرای مرحله اول قانون هدفمندسازی یارانه‌ها مصوب 88 مجلس از تاریخ 28 آذرماه 1389 تا 29 اسفند 1392 در راستای اجرای ماده 105 آیین‌نامه داخلی مجلس در دستور کار نشست‌های علنی هفته آتی پارلمان قرار دارد.

همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی درباره اظهارات وزیر بهداشت در مورد شیر و ماست پرچرب و روغن پالم نیز در راستای اجرای ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس هفته آینده در صحن خانه ملت قرائت خواهد شد.

هفته آینده یک نفر از اعضای کمیسیون‌ کشاورزی با نظر مجلس به عنوان ناظر در شورایعالی آب انتخاب خواهد شد.

انتخاب 2 نفر از اعضای کمیسیون آموزش به ‌عنوان ناظر در شورایعالی علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین انتخاب 2 نفر از نمایندگان مجلس به عنوان ناظر در شورایعالی اداری در دستور کار جلسات علنی هفته آینده پارلمان قرار دارد.

2 نفر از نمایندگان مجلس (‌یک نفر از کمیسیون بهداشت و یک نفر از کمیسیون برنامه و بودجه) هفته بعد به عنوان ناظر در هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران برگزیده می‌شوند.

همچنین هفته آینده یک نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به عنوان ناظر در شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و 2 نفر از نمایندگان کمیسیون‌های اجتماعی و آموزش به عنوان ناظر در هیأت عالی گزینش انتخاب خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
روغن پالم در لبنیات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پای «روغن پالم» به مجلس هم باز شد



اخبار ,اخبار اجتماعی ,استفاده روغن پالم در صنایع لبنی

اخبار اجتماعی - پای «روغن پالم» به مجلس هم باز شد

معاون بهداشتی و رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت هفته آینده درباره استفاده روغن پالم در صنایع لبنی به خصوص شیر و ماست به کمیسیون بهداشت مجلس گزارش می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات قرار است گزارش مسئولان دستگاه‌های اجرایی در زمینه اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آتی در راستای مبارزه با موادمخدر و روان‌گردان‌ها را استماع و بررسی کنند.

استماع گزارش معاون بهداشتی و رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت درباره استفاده روغن پالم در صنایع لبنی به خصوص شیر و ماست از دیگر دستورکارهای این کمیسیون است.

محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی هفته آتی برای رسیدگی به بودجه بخش سلامت کشور و نحوه تخصیص آن از ابتدای سال تاکنون در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حضور می‌یابد. 

اخبار اجتماعی - فارس