اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پای حاتمی کیا هم به "خنده بازار " باز شد


با دستمایه قرار دادن حضور "ابراهیم حاتمی کیا" در برنامه "پارک ملت"، پای این کارگردان هم به برنامه طنز «خنده بازار» باز شد.

فارس: با دستمایه قرار دادن حضور ابراهیم حاتمی کیا در برنامه پارک ملت، پای این کارگردان هم به برنامه طنز «خنده بازار» باز شد.

برنامه «خنده بازار» در برنامه دیشب خود -18 بهمن ماه- و در آیتم پارک علت که به شوخی با برنامه پارک ملت می پردازد، این بار با ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سرشناس سینمای ایران شوخی کرد.



در این آیتم طنز، مجری از مهمان برنامه خود که مثلا ابراهیم حاتمی کیا بود، سوالاتی نظیر اینکه چرا عوض شده اید، چرا همیشه دلخور و معترض هستید، چرا ژانرتان را از این ور به آن ور تغییر دادید و چرا برای ما کلاس می گذارید؟ پرسید.



بازیگر نقش حاتمی کیا نیز در پاسخ به سوال آخر مجری گفت: اصلا این برنامه جای من نیست، شما باید از کسانی برای حضور در این برنامه دعوت کنید که دائم به فکر گرفتن خرس طلایی، سوسک نقره ای و سوسمار طلایی هستند. شما باید از کسانی دعوت کنید که در صف ویزا ایستاده اند.

این آیتم طنز خنده بازار به یکی از قسمت های پارک ملت اشاره داشت که در شب تولد ابراهیم حاتمی کیا میزبان این کارگردان سرشناس بود.


ویدیو مرتبط :
خنده بازار-ماجرای دعوای حاتمی کیا و عرب نیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پای احمدی نژاد به "بادیگارد" حاتمی‌کیا باز شد



 فیلم جدید "حاتمی‌کیا" نقدی جدی بر عملکرد دولت دهم است و فعالیت برخی از نزدیکان احمدی نژاد را مورد توجه قرار داده است

 اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم بادیگارد حاتمی‌کیا

 پای احمدی نژاد به "بادیگارد" حاتمی‌کیا باز شد / فیلم جدید "حاتمی‌کیا" نقدی جدی بر عملکرد دولت دهم است و فعالیت برخی از نزدیکان احمدی نژاد را مورد توجه قرار داده است

 تدوین فیلم سینمایی «بادیگارد» تازه‌ترین فیلم ابراهیم حاتمی‎کیا توسط مهدی حسینی‌وند  به اتمام رسیده است و هم اینک آماده سازی بخش های جلوه های ویژه بصری که بخش بسیار مهم و حساسی برای فیلم اخیر حاتمی کیا به شمار می آید در حال انجام است. با اتمام تدوین فیلم تعدادی از افراد موثر در ساخت فیلم به تماشای آن نشستند.

براساس پیگیری های خبرنگار سینمایی فارس فیلم برای مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران به نمایش درآمده و توافقات اولیه برای پخش فیلم توسط این دفتر پخش انجام شده است. گروه سازنده در تلاش هستند با رونمایی فیلم در جشنواره فیلم فجر فیلم را برای اکران نوروز 95 آماده نمایش سازند.

 فیلم اخیر حاتمی‌کیا نقدی جدی بر عملکرد دولت دهم است و فعالیت برخی از نزدیکان احمدی نژاد را مورد توجه قرار داده است در این فیلم مسئله اختلاس در این دولت، نظام بانکی و تامین اجتماعی همچنین عملکرد معاون اجرایی دولت دهم و فرد مورد وثوق احمدی‌نژاد که هم اینک در بازداشت به سر می‌برد مورد توجه قرار گرفته است. فیلم علاوه بر نقد اجتماعی نگاه سیاسی به مسایل جامعه دارد.

هم اینک سید هادی‌اسلامی در حال آماده سازی بخش های مربوط به جلوه های ویژه بصری است و موسیقی متن فیلم را کارن همایون‌فر می‌‌سازد.

تازه‌ترین ساخته حاتمی‌کیا (بادیگارد) مضمونی اجتماعی دارد و همان طور که از نام آن مشخص است درباره محافظی شخصی است. نقش محافظ شخصی را پرویز پرستویی بازی می‌کند و از یکی از شخصیت‌های مهم نظامی محافظت می‌کند اما با کمی تأمل به این مهم پی می‌برد که این شخصیت بیشتر به فکر منافع شخصی خود است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و به همین دلیل محافظت از شخصیت مهم نظام را کنار می‌گذارد و از یکی از شخصیت‌های هسته‌ای محافظت می‌کند.

بنابراین گزارش فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» در ایام ماه مبارک رمضان آغاز شد و با ضبط سکانس‌های شبانه در عید غدیر به پایان رسید.

در این فیلم طبق آخرین لیست ارائه شده بازیگرانی چون پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دکتر محمود عزیزی ، محمد حاتمی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، سید احسان امانی، کامران نجف‌زاده، امین میری، حمیدرضا سلیمانی، چنگیز نارویی، سیامک سالاری و … با همراهی: پریوش نظریه هنرمند خردسال: کیمیا حسینی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

اخبار فرهنگی - فارس