اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایین آوردن این تورم اصلاً کار ساده‌ ای نیست


مرعشی با بیان اینکه دولت در سطح کلان کشور در حال ساماندهی اقتصاد است، گفت: اقتصادی که فوق‌العاده ضربه خورده است نیازمند صبر و حوصله برای ساماندهی آن است.وی با بیان "در حال حاضر تورم کشور حدود 40 درصد است" گفت: پائین آوردن این تورم کار ساده‌ای نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: یک عضو حزب کارگزاران سازندگی در جمع دانشجویان کرمان گفت: ۲ گروه در داخل و خارج از کشور با سیاست‌های دولت تدبیر و امید مخالف هستند و در این عرصه به ایجاد اخلال می‌پردازند.

سیدحسین مرعشی در جشن بزرگ عید غدیر که توسط تشکل انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد، اظهار کرد: در خارج از کشور دولت اسرائیل سخت از سیاست‌های دولت جدید ایران آشفته شده زیرا آنها ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ایران را به‌خوبی شناخته و با تمام همت سعی دارند تا در پروسه سیاست خارجی دولت روحانی اخلال ایجاد کنند.

وی با اظهار تأسف از اینکه عده‌ای نیز در داخل بدون استفاده از ابزارهای منطقی و بیان دلسوزانه تنها با سیاست توهین سیاست‌های خارجی دولت را نقد می‌کنند، افزود: زبان کشور ایران کشور ادب، عقل و تدبیر است و دولت یازدهم از هیچ مخالفی هراس ندارد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه عده‌ای در داخل کشور بسیار عجله دارند و اجازه نمی‌دهند تا دولت سیاست‌هایش را پیاده کند، گفت: درحالی که 2 ماه از عمر دولت جدید می‌گذرد، حرکت‌های تخریبی علیه دولت در حال انجام است.

مرعشی با تأکید بر اینکه چرا برخی از پول شهرداری تهران سیاست‌های خارجی دولت را به چالش می‌کشند، افزود: در چند سال گذشته ما با حوصله و صبر حرف‌های‌مان را زدیم و سیاست‌های دولت نهم را که کشور را به بحران کشاند نقد کردیم.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای اجازه نمی‌دهند تا گروهی عاقل تدبیر کنند و برای نجات کشور و مردم کار کنند، اظهار کرد: متأسفانه صدا و سیما که متعلق به مردم است با دشمنی با دولت برخورد می‌کند و نمی‌گذارد پیام دولت تدبیر و امید به مردم برسد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی زیر سؤال بردن دولت را به‌نفع کشور ندانست و گفت: نمی‌دانم چرا برخی‌ها سیاست‌های مقام معظم رهبری را درک نمی‌کنند.

مرعشی با بیان اینکه دولت در سطح کلان کشور در حال ساماندهی اقتصاد است، افزود: اقتصادی که فوق‌العاده ضربه خورده است نیازمند صبر و حوصله برای ساماندهی آن است.

وی با بیان "در حال حاضر تورم کشور حدود 40 درصد است" گفت: پائین آوردن این تورم کار ساده‌ای نخواهد بود.

عضو حزب کارگزاران سازندگی با تأکید بر اینکه اگر همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود، تحریم‌ها لغو شود و همه به میدان بیایند حداقل 4 سال زمان نیاز دارد تا تورم به 20 درصد برسد، افزود: ما حداقل تا 4 سال دیگر با موجی از گرانی مواجه خواهیم بود.

مرعشی علت این مسئله را در سیاست‌های اشتباه دولت نهم و دهم عنوان کرد و افزود: دولت قبل با یک سیاست، 70 میلیون جمعیت ایران را مستمری‌بگیر دولت کرده است.

وی با بیان اینکه ماهانه 2100 میلیارد تومان در قالب یارانه‌ها به مردم پول پرداخت می‌شود، افزود: این در شرایطی است که دولت در حال حاضر برای پرداخت این مبلغ با مشکل مواجه شده است.

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: دولت درباره پروژه‌های عمرانی به پیمانکارانش بدهکار است، دولتی که به پیمانکارش بدهکار است پیمانکارش هم نیز به مردم بدهکار است و این پروسه تا پائین‌ترین فرد جامعه ادامه خواهد داشت.

مرعشی با تأکید بر اینکه اگر دولت قبل 2 قدم دیگر برمی‌داشت معلوم نبود اوضاع کشور به کجا ختم می‌شد، گفت: نمی‌دانم دولتی که میلیاردها دلار درآمد نفت داشته چرا نتوانسته است به توسعه و وضعیت اقتصادی کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه درآمد نفتی ایران تا سال 57، 120 میلیارد دلار بوده است، تصریح کرد: این درآمد در دهه اول انقلاب 95 میلیارد دلار و در 8 سال سازندگی 105 میلیارد دلار، در 8 سال اصلاحات 115 میلیارد دلار و در دولت نهم و دهم بالغ بر650 میلیارد دلار بوده است.

عضو حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه نباید درآمد بیش از 650 میلیارد دلاری دولت از محل فروش نفت منجر به تورم 40 درصدی شود، افزود: دولت یازدهم در شرایطی سکان هدایت کشور را در دست گرفته که با رشد منفی 5 درصدی در اقتصاد کشور و رشد 40 درصدی تورم مواجه است.

مرعشی از وجود 16 میلیون بیکار در کشور خبر داد و گفت: مشخص نیست که دولت نهم و دهم در کدام قسمت به توسعه و رشد کشور کمک کرده است.


ویدیو مرتبط :
درمان تورم مفاصل و آب آوردن مفاصل در طب اهل بیت(ع)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روایت گلاره عباسی از همکاری تازه با بهروز شعیبی و نرگس آبیار/کار تازه شعیبی قصه ساده و شیرینی دارد



گلاره عباسی , بهروز شعیبی , اخبار فرهنگی و هنری

روایت گلاره عباسی از همکاری تازه با بهروز شعیبی و نرگس آبیار/کار تازه شعیبی قصه ساده و شیرینی دارد

گلاره عباسی که فیلم «اشیاء از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک تر است»‌ به کارگردانی نرگس آبیار را در نوبت اکران دارد،‌ با فیلم دیگری از این کارگردان در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. وی در گفتگو با شبکه ایران از همکاری مجدد با نرگس آبیار و همچنین حضور در کار تازه بهروز شعیبی سخن می گوید.

گلاره عباسی که فیلم «اشیا از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیک تر است»‌ به کارگردانی نرگس آبیار را در نوبت اکران دارد،‌ با فیلم دیگری از این کارگردان در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.
عباسی که بازی‌اش در فیلم «اشیاء...» به چشم آمد و این توقع را ایجاد کرد که بیش از گذشته در انتخاب‌هایش وسواس به خرج دهد درخصوص همکاری دوباره‌اش با این کارگردان به شبکه ایران گفت: «شیار 143» به نقش زن در سال‌های جنگ می پردازد و داستان زندگی زنی به نام الفت را بیان می کند که چشم به راه فرزندش است. من در این فیلم نقش زنی به نام فردوس را بازی می‌کنم؛ نقشی که 19 تا 31 سالگی‌اش را می‌بینیم و دو سه گریم متفاوت دارم.»

 

گلاره عباسی , بهروز شعیبی , اخبار فرهنگی و هنری

 

گلاره عباسی در نمایی از فیلم «اشیاء از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیکتر است»
 وی در ادامه افزود: مریلا زارعی نقش مادر من و شخصیت محوری قصه با نام الفت را بازی می‌کند و مهران احمدی ، جواد عزتی و حسام بیگدلو به همراه بازیگران بومی از دیگر همبازی هایم در این کار هستند. تمام فیلمبرداری کار هم در کرمان انجام شد. «اشیاء...» تجربه خیلی خوبی بود و بازخورد خوبی هم در جشنواره داشت، امیدوارم «شیار 143» هم مورد قبول واقع شود.


 عباسی درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: در حال حاضر در تله‌فیلم «روزهای آخر اسفند» به کارگردانی بهروز شعیبی مشغول بازی هستم. البته عنوان کار هنوز قطعی نشده است. سعید  پور صمیمی ، سیما تیرانداز ، علی دهکردی ، محمدرضا هدایتی، ترلان پروانه ، سیامک ادیب و سروش صحت از بازیگران این تله فیلم هستند. «روزهای آخر اسفند» قصه ساده و شیرینی دارد و راجع به مسائل یک ساختمان است.


این بازیگر ادامه داد: بعد از تله فیلم «میان ماندن و رفتن» این دومین تجربه همکاری من با بهروز شعیبی است. ایشان علاوه بر این‌که به خوبی بر حوزه کاریشان مسلط هستند،‌ کارگردان بسیار با اخلاقی هستند.


 گلاره عباسی که تجربه اجرای برنامه رادیویی «پرانتز باز» را دارد همچنین در خصوص فعالیت‌هایش در این حوزه توضیح داد: در رادیو به شکل جدی کار نمی‌کنم. این روزها برای برنامه «سینما جامعه» که آقای فرزاد موتمن و امیر حسن ندایی به عنوان کارشناس مجری در آن حضور دارند، یکسری متن خوانده‌ام. این برنامه بحث‌های تخصصی راجع به سینما دارد و به ارتباط متقابل سینما و جامعه می‌پردازد.
منبع:inn.ir