اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایگاه‌های فعال انتقال خون در مراسم ارتحال امام (ره)


روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان تهران در اطلاعیه‌ای نشانی مراکز فعال خونگیری در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد‌ماه را اعلام کرد.

روزنامه وطن امروز:  روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان تهران در اطلاعیه‌ای نشانی مراکز فعال خونگیری در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد‌ماه را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:‌ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن بیست و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و همچنین یوم‌الله 15 خرداد،‌ برنامه فعالیت مراکز اهدای خون انتقال خون استان تهران در مورخ 15 و 14 خرداد‌ماه 92 به شرح زیر است:


پایگاه وصال، به نشانی خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، بالاتر از تقاطع طالقانی، شماره 99، شماره تماس:

5-88959093 از 8 صبح تا 21

پایگاه آزادی، به نشانی میدان آزادی داخل پارک المهدی (ع)، جنب ساختمان شهرکتاب، شماره تماس: 66055009 از 8 صبح تا 20

پایگاه متروی شهرری، به نشانی ضلع شمالی متروی شهرری، شماره تماس: 55905515 از 8 صبح تا 20

پایگاه نارمک، به نشانی بین میدان رسالت و چهارراه سرسبز نبش خیابان 49، شماره تماس: 77805570 از 8 صبح تا 20

بر اساس این گزارش، ارائه اصل کارت شناسایی (کارت ملی، شناسنامه یا گواهینامه) جهت اهدای خون الزامی است.


ویدیو مرتبط :
بیست و ششمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ( ره )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محدودیت های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)


پلیس راهور محدودیتها و ممنوعیتهای تردد مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: پلیس راهور محدودیتها و ممنوعیتهای تردد مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) را تشریح کرد.

پلیس راهور ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را به شرح زیر اعلام کرد:

1- از ساعت 17 روز دوشنبه سیزدهم خرداد تا خاتمه مراسم و تخلیه كامل پاركینگ ها ومعابر و برقرار شدن شرایط عادی تردد  وسایل باربری سنگین در مسیر جاده قدیم و بالعكس ممنوع بوده و این قبیل وسایل می توانند از طریق جاده تهران - ساوه - سلفچگان - قم و بالعكس تردد کنند.

2- حركت وسایل نقلیه باربری سنگین در جاده ساوه - تهران از تقاطع حسن آباد ، واوان و چهاردانگه به سمت شرق ممنوع بوده ورانندگان وسایل نقلیه مذكور می توانند با استفاده از مسیر جاده ساوه – پل خاور- كمربندی آزادگان- جاده قدیم قم به سمت تهران كرج ادامه مسیر دهند.

3- از شهریار به سمت تهران تردد وسایل نقلیه باربری سنگین ممنوع خواهد بود.

4- از ساعت 17 روز دوشنبه 13 خرداد تا خاتمه مراسم و تخلیه كامل محدوده اطراف حرم و عادی شدن وضعیت معابر تردد كلیه وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس به استثنای وسایل نقلیه حامل زائرین مربوط به پاركینگ های 1،5،4 و6 شامل اتوبوس های بسیج تهران بزرگ ، كاروان اعزامی از استان های خراسان شمالی و رضوی ، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین از بزرگراه صالح آباد حد فاصل پل شهید صنیع خانی تا بهشت زهرا و از سه راهی باقر شهر تا آزاد راه تهران- قم ممنوع است.

5- از ساعت 24 روز دوشنبه 13 خرداد تا خاتمه مراسم و تخلیه كامل محدوده اطراف حرم مطهر حركت وسایل سنگین و اتوبوس به استثنای اتوبوس های كاروانهای زائرین اعزامی از استان های خوزستان ، یزد و قم در آزاد راه تهران- قم حد فاصل پل حسن آباد تا پل شهید كاظمی ممنوع بوده و اینگونه وسایل نقلیه از طریق جاده قدیم تهران قم به سمت تهران ادامه مسیر خواهند داد و آن دسته از وسایل نقلیه كه قصد شركت در مراسم عزاداری را دارند از طریق جاده قدیم تهران – قم درب شرقی بهشت زهرا (درب گلدسته) داخل بهشت زهرا شده و در پاركینگ های از پیش تعیین شده مستقر می شوند.

6- تردد وسایل نقلیه سبك در محور آزاد راه تهران- قم حد فاصل پل شهید كاظمی تا عوارضی تهران – قم مجاز بوده و محدودیتی اعمال نخواهد شد. لیكن در شرایط بحران احتمالی و براساس تشخیص پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ترافیكی در محور فوق اعمال شده و ضمن ممنوعیت تردد درمسیر مذكور، وسایل نقلیه به مسیر جاده قدیم قم هدایت خواهند شد.

نكات مهم:

 ـ محور شهید رجایی از ابتدای مسیر شمال به جنوب تا جاده قدیم قم و سه راهی سلفچگان به سمت تهران و بالعكس روی وسایل نقلیه سنگین مسدود خواهد شد.

ـ تردد تعدادی از اتوبوسهای تحت اختیار وزارت راه و شهرسازی كه به منظور جابجایی رایگان زائران متفرقه شهرستانها كه در پاركینگ ضلع جنوبی پلیس راه غرب استان تهران مستقر خواهند بود در مسیر آزاد راه تهران – قم حد فاصل پل شهید كاظمی تا عوارضی تهران - قم مجاز به تردد هستند.

7- تاكسی های فرودگاه امام (ره) باید در زمان اجرای محدودیت در روز سه شنبه 14 خرداد تا خاتمه مراسم از مسیر آزاد راه تهران - ساوه تردد کنند.

8- اعمال محدودیت در جاده قدیم قم در مسیر جنوب به شمال بعد از كهریزك نرسیده به تقاطع سایت و هدایت خودروها به سمت شرق (جاده نظامی) و ادامه مسیر از باقرشهر و در نهایت جاده قدیم قم صورت خواهد گرفت.

9- لازم بذكر است بریدگی خلیج فارس قبل از عوارضی مقابل درب پاویون به طور كامل مسدود و خودروهای مدعوینی كه قصد ورود به حرم مطهر را دارند و از شمال به جنوب تردد می کنند باید در بریدگی بعد از عوارضی (حدود 800 متر جلوتر) دور زده و به سمت حرم ادامه مسیر دهند.

محدودیتهای توقف

از ساعت 17 عصر روز دوشنبه  تا پایان مراسم و تخلیه كامل محدوده اطراف حرم مطهر ممنوعیت توقف درمعابر مشروحه ذیل اعمال می شود.

1- بزرگراه خلیج فارس از پل حرم مطهر به سمت جنوب تا عوارضی در هر دو مسیر.

2- توقیف وسایل نقلیه در ورودی ، خروجی و خیابانهای فرعی منتهی به پاركینگهای 10 گانه و نیز خیابنهای اصلی محوطه بهشت زهرا (س)

3- توقیف اتوبوسهای شركت واحد در بزرگراه صالح آباد حد فاصل پل عابر پیاده در مسیر شمال به جنوب تا میدان ساعت در هر دو مسیر.

4- برابر هماهنگی های انجام شده چنانچه پاركینگ ضلع شمال حرم مطهر به لحاظ امنیتی بایستی خالی از خودرو باشد از ابتدای مراسم توسط عوامل انتظامی امنیتی و اجرای اجازه ورود داده نشود در غیر این صورت راهورهیچگونه مسئولیتی در خصوص پاكسازی پاركینگ ضلع شمالی حرم عهده دار نیست.

5- محدودیت توقیف در طول بلوار علامه عسگری (ضلع شمال حرم) از میدان ساعت تا پل حرم در هر دو مسیر.