اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«پایتخت 5» فیلم می‌شود


سیروس مقدم از ساخت «پایتخت 5» در قالب نسخه سینمایی خبر داد.

خبرگزاری فارس: سیروس مقدم که به عنوان مهمان در برنامه سه ستاره حضور یافته بود، در سخنانی گفت: اگر مجموعه پایتخت موفق بوده و توانسته مردم را با خود همراه کند به خاطر گروه و تیمی است که با هم همکاری خوبی داشته اند و طی این سال‌ها کاملا با هم هماهنگ شده اند.

وی در ادامه از ساخت نسخه سینمایی پایتخت خبر داد و اظهارداشت: از آنجایی که خوشبختانه این سریال علاقه‌مندان بسیاری دارد، مذاکراتی با ریاست محترم سازمان صداوسیما شده که پایتخت را در عرصه سینما هم داشته باشیم و در تداومش هم سریال پایتخت 5 را با قصه‌ای ناب داشته باشیم.

به گزارش فارس، بنا بر اظهارات سیروس مقدم سری پنجم سریال پایتخت در قالب فیلم سینمایی ساخته خواهد شد و در ادامه مجموعه تلویزیونی آن نوروز 96 از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
تیزر پایتخت 4 - تبلیغ پایتخت 4 پیشنمایش پایتخت 4

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق مهم در پایتخت/ سینمای بدون فیلم در هیاهوی اکران!



  ,سینما پایتخت,اکران فیلم,اخبار,اخبار سینما,اخبار هنرمندان

 

برای سالن دو فعلا فیلمی موجود نداریم!

اتفاق مهم در پایتخت/ سینمای بدون فیلم در هیاهوی اکران!

سینماپرس- گروه سینما: در حالی که دو فیلم جدید روی پرده سینماها رفته، خطر مهم، فیلم نداشتن سینماها - با توجه به حواشی به وجود آمده- است که این در ادامه اکران 91 تهدیدی جدی به شمار می‌رود.

 

به گزارش خبرنگار سینماپرس، پایین آمدن به یک‌باره فیلم «خصوصی» از اکران عمومی، حواشی مختلفی داشت. یکی از این حاشیه‌ها، جایگزین نداشتن این فیلم در برخی سینماهای تهران (خارج از گروه سینمایی) است. به طور مثال، سینما عصر جدید، بعد از پایین کشیدن «خصوصی»، فیلم «دختر شاه پریون» از تولیدات دیگر پویا فیلم را بعد از یک سال اکران کرده است.

اما مثال دیگر، جالب تر است؛  در یکی از سینماهای تهران، نکته‌ای حاشیه‌ای و البته پررنگ‌تر از متن دارد که هر بیننده‌ای را نگران آینده برنامه اکران سال 91 می‌سازد.

اگر از کنار سینما پایتخت گذر کنید متوجه اکران تنها یک فیلم در این سینمای دو سالنه میدان مرکزی تهران می‌شوید. جالب تر زمانی است که با شماره تلفن این سینما تماس می‌گیرید.

 

نوار ضبط شده «پایتخت» اینگونه روایت می‌کند؛

سینما پایتخت تقدیم می‌کند؛

سالن یک؛ فیلم تمام کمدی «گشت ارشاد» با هنرمندی حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، نیوشا ضیغمی. سانس‌ها...

برای سالن دو فعلا فیلمی موجود نداریم! امیدوارم به زودی جایگزین آن را انتخاب و به معرض نمایش بگذاریم.

 

با اتفاقی که امروز در سینما پایتخت تهران رخ داده، که یکی از علت‌هایش احتمالا تعداد کپی‌های فیلم ناگهان اکران شده «نارنجی‌پوش» بوده و شاید هم عدم تمایل صاحب سینما به انتخاب فیلم، باید (با توجه به حرف‌های رئیس حوزه هنری و بیانیه برخی جریان‌ها و خطری که سینمای ایران را از حاکم شدن سلیقه‌های سیاسی در جایگاه تصمیم‌گیری برای سینمای ایران تهدید می‌کند) برای ادامه اکران امسال نگران بود و هر لحظه، امکان تغییر کاربری سینماها را در شرایطی که مجبور نیستند فیلم یا فیلم‌های مورد پسند جریان‌های قانون‌شکن قدرتمند! را اکران کنند، انتظار کشید.

دراین فضا، یکی از مهم‌ترین اقدامات پیش‌روی سازمان سینمایی، سازماندهی قانونی این وضعیت و مقابله با هرج و مرج و آنارشی در سینمای ایران خواهد بود و این خواسته و انتظار اهالی سینمای ایران و مردم است./سینماپرس