اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«پایتخت 3» در شیرگاه مازندران +عکس


سریال «پایتخت 3» مجموعه نوروزی شبکه اول سیما به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه‌کنندگی الهام غفوری اواسط دی ماه در شیرگاه مازندران کلید خورد و گروه کماکان مشغول کار هستند.

خبرگزاری ایسنا: سریال «پایتخت 3» مجموعه نوروزی شبکه اول سیما به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه‌کنندگی الهام غفوری اواسط دی ماه در شیرگاه مازندران کلید خورد و گروه کماکان مشغول کار هستند.

الهام غفوری درباره‌ی تولید این مجموعه تلویزیونی گفت: تا به حال 10 درصد از این سریال تلویزیونی در استان مازندران تصویربرداری شده و گروه تا قسمت ششم در شمال کار خواهند کرد. گروه برای تصویربرداری قسمت هفت به بعد به تهران می‌آیند تا به حال پنج قسمت از فیلمنامه‌ها نوشته شده و گروه نویسنده مشغول نگارش قسمت ششم هستند؛ البته تدوین همزمان نیز در حال انجام است.



غفوری افزود: تمام بازیگران اصلی سریال تا امروز جلوی دوربین رفتند و روند تصویربرداری طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش می‌رود.

در خلاصه داستان سری سوم «پایتخت» آمده، در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌تر می‌کند.

بازیگران: محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه، بازیگران مهمان: مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر.









ویدیو مرتبط :
آدم کوتوله در مازندران،بین قائمشهر و شیرگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ طبیعت زیبا و چشم نواز مازندران