اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان کار «بی نامی» در تهران


فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی نامی» به پایان رسید.

بانی فیلم: فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی نامی» به پایان رسید.

خشایار موحدیان تدوین را آغاز کرد پایان کار «بی نامی» در تهران

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی نامی» به کارگردانی علیرضا صمدی اواسط هفته گذشته در تهران و در چند خیابان در منطقه طرشت با حضور بازیگران اصلی به پایان رسیده و در حال حاضر در مرحله فنی قرار دارد. خشایار موحدیان تدوینگر فیلم هایی سینمایی چون «فصل نرگس»، «آرایش غلیظ» و «سر به مهر» این روزها مشغول مونتاژ «بی نامی» است و براساس برنامه ریزی ها تا ماه آینده نیز آن را به پایان می رساند. هنوز صداگذار فیلم مشخص نشده و ماکان اشکوری نیز با همکاری گروه موسیقی بمرانی ساخت موسیقی را برعهده دارند. اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود.

باران کوثری، حسن معجونی، پوریا رحیمی سام، هوشنگ قوانلو، شهروز دل افکار، مهتاب ثروتی، علی باقری، رضا افشار، محمود نظرعلیان و… بازیگران اصلی «بی نامی» هستند.

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده: گذشته ما را رها نمى کند و جایى در نهایت ما را گیر مى اندازد. در این لحظه انتخاب بین حال یا گذشته بزرگترین تصمیم است… . سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: تهیه کننده: مجید رضابالا، نویسندگان فیلمنامه: علیرضا صمدی، فرهاد مهندس پور، مشاور کارگردان: بهنام بهزادی، جانشین تولید و برنامه ریز: مسعود میمی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، طراح صحنه: بهزاد آدینه، طراح چهره پردازی: علی بهرامی فر، طراح لباس: هما بهجتی، صدابردار: علی ذالفقاری، مجری طرح و سرمایه گذار: مهدی نویدانفر، عکاس: ماهور موسائیان، منشی صحنه: جمشید خندان.


ویدیو مرتبط :
پایان نامه استخراج مدل کسب و کار برای باشگاه‌های ورزشی بانوان در استان تهران...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصمیمات برای آلودگی هوای تهران: اجرای طرح سراسری زوج و فرد/ تعطیلی دبستانها تا پایان هفته/ کاهش ساعت کار



آلودگی هوای تهران

تصمیمات برای آلودگی هوای تهران: اجرای طرح سراسری زوج و فرد/ تعطیلی دبستانها تا پایان هفته/ کاهش ساعت کار

معاون عمرانی استاندار تهران از تعطیلی کلیه مهدهای کودک، مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی استان تهران بجز دماوند و فیروزکوه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌ها و ادامه پایداری جوی خبر داد.

حسن کریمی، معاون عمرانی استاندار تهران که در غیاب رییس کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران جانشین وی در نخستین جلسه این کمیته در سال جاری بود، در حاشیه آن در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی کشور مبنی بر تداوم پایداری جوی و افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزود: حاضران در جلسه پس از استماع گزارش وضعیت آلودگی هوا و پیش‌بینی وضعیت جوی مقرر کردند تا اطلاع ثانوی فروش آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی ممنوع شود. از سوی دیگر تردد میکسرها و خودروهای حمل کننده بتن و فعالیت کلیه کارگاه‌های شن و ماسه، تولید بتن و آسفالت در تهران و غرب و جنوب غرب استان تا زمان خروج از وضعیت هشدار آلودگی هوا ممنوع است.

وی افزود: بر اساس تصمیمات این جلسه طرح سراسری زوج و فرد از در منازل از روز دوشنبه تا اطلاع ثانوی بجز روزهای تعطیل اجرا می‌شود. همچنین تشدید برخورد با خودروهای دودزا و برخورد پلیس با موتورسیکلت‌های آلاینده نیز تشدید خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار تهران به ایسنا گفت: همچنین به دلیل آلودگی هوا ساعت پایان کار ادارات شهر تهران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از 16:30 به 14:30 کاهش یافت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مصوب شد که آموزش و پرورش به ازای این تعطیلی‌ها کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان برگزار کند.

به گزارش ایسنا، نخستین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران در سال جاری صبح یکشنبه با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، شهرداری تهران، هواشناسی، آموزش و پرورش، راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، صنایع و معادن استان و معاون عمرانی استاندار تهران در محل استانداری تهران برگزار شد.

/ایسنا