اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان وضعیت بحران در شمال کشور


رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از اتمام وضعیت بحرانی شمال کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از اتمام وضعیت بحرانی شمال کشور خبر داد.

مهندس حسن قدمی درباره وضعیت امدادرسانی به ساکنان مناطق برف‌زده شمال کشور، اظهار کرد: وضعیت بحرانی در شمال کشور به اتمام و مراحل امدادرسانی عمدتا به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه از امروز عملکرد تیم‌های ارزیابی خسارات با جدیت و قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت، افزود: از دو روز گذشته کار ارزیابی خسارات در بخش‌های تجاری، صنعتی، کشاورزی و ... آغاز شده و از امروز نیز با خروج وضعیت دو استان مازندران و گیلان از حالت بحران، با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به بازگشایی راه‌های دسترسی به اغلب روستاها، افزود: تیم‌ها ارزیاب به روستاها رفته و خسارات ناشی از برف را ارزیابی کرده و به ما اطلاع خواهند داد که تاکنون گزارشی از میزان دقیق خسارات به دست ما نرسیده است.

قدمی درباره برخی اظهارات مطرح شده پیرامون کشته یا مجروح شدن شماری از شهروندان در پی بارش برف، افزود: تا به این لحظه همچنان آماری درباره کشته شدگان و مجروحان ناشی از بارش برف نداشته‌ایم.


ویدیو مرتبط :
وضعیت آب کشور در شرایط بحران قرار دارد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت جوی کشور تا پایان هفته



اخبار,اخبار اجتماعی , وضعیت جوی کشور

 

اخبار اجتماعی - آخرین وضعیت جوی کشور تا پایان هفته

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از کاهش کیفیت هوا در استانهای غربی کشور به دلیل ورود گرد و خا ک از عراق خبر داد و آخرین وضعیت جوی کشور را تا پایان هفته تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، مهندس احد وظیفه افزود: آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش باد جنوبی نسبتا شدید همراه با افزایش دما در استان اردبیل و سواحل جنوبی دریای خزر تا اوایل وقت فردا چهارشنبه 20 فروردین ادامه داشته و از فردا چهارشنبه بتدریج هوای خنک به سواحل جنوبی دریای خزر نفوذ کرده و دمای هوا در نوار شمالی کشور بویژه سواحل جنوبی دریای خزر کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: امروز سه شنبه در برخی مناطق شمالغرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز و سپس چهارشنبه علاوه بر نقاط ذکر شده در سواحل دریای خزر و شمال شرق افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز به سبب وزش باد جنوبی شدید بر روی کشور عراق، گرد و خا ک همراه با کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استانهای غربی کشور پیش بینی می‌شود.همچنین پنج شنبه و جمعه هفته جاری نیز به تناوب شاهد ابرناکی، وزش باد، بارش پراکنده گاهی با رعد و برق در برخی نواحی شمالغرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل جنوبی دریای خزر و شمالشرق خواهیم بود.

وی در خاتمه به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز چهارشنبه 20 فروردین ماه نیمه ابری تا ابری و در پاره‌ای نقاط با رگبار و رعد و برق و وزش باد و با حداقل و حداکثر 14و 20 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود. همچنین آسمان پایتخت در روز پنج شنبه نیمه ابری تا ابری و در پاره‌ای نقاط با رگبار و رعد و برق و وزش باد با حداقل و حداکثر 12 و 22 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.
اخبار اجتماعی - ایسنا