اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان وحشت در نظام آباد تهران


دو تن از اراذل و اوباش نظام آباد پس از خوردن الکل به خیابان آمده و با تخریب خودروهای پارک شده و عربده کشی ایجاد رعب و وحشت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان: دو تن از اراذل و اوباش نظام آباد پس از خوردن الکل به خیابان آمده و با تخریب خودروهای پارک شده و عربده کشی ایجاد رعب و وحشت کردند.

 بامداد امروز اهالی نظام طی تماس‌های مکرر خود حضور دو اراذل و اوباش مست را که با قمه اقدام به تخریب خودروها می‌کردند به 110 گزارش دادند.

به دنبال این موضوع سریعا دو اکیپ از کلانتری 127 نارمک به محل اعزام شد و ماموران پس از حضور در موقعیت مشاهده کردند دو اوباش در حالیکه قمه به دست دارند ضمن تخریب خودروها، باعث رعب و وحشت در بین اهالی شدند.

لذا ماموران انتظامی سریعا وارد عمل شده و پس از یک درگیری با اوباش مست و شکستن ابهت پوشالیشان، آنان را بازداشت و به کلانتری انتقال دادند.

همچنین با انتقال دو متهم به کلانتری تعداد بسیار زیادی از اهالی نظام آباد شبانه به کلانتری آمده و از شرارت‌های گوناگون این افراد شکایت کردند.

رئیس کلانتری 127 نارمک سرهنگ نظری پور درباره این گفت: این دو متهم که شاهرخ معروف به "مافیا" و "منصور" نام دارند پس از انتقال به کلانتری جهت تست الکل به پزشکی قانونی منتقل شدند که به ترتیب 138 و 104 میلی گرم الکل در خون این دو اوباش یافت شد.

گفتنی است، پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.


ویدیو مرتبط :
شب تاسوعا در نظام آباد تهران؛

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان وحشت آفرینی عربده کش جنوب تهران/ دستگیری شرور خطرناک در باغ همسایه




پایان وحشت آفرینی عربده کش جنوب تهران/ دستگیری شرور خطرناک در باغ همسایه

شرور خطرناکی که اقدام به عربده کشی، قمه کشی و ایراد ضرب و جرح عمدی در محدوده میدان خراسان کرده بود در استان البرز و در حین فرار با شلیک پلیس زمینگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 33 تهران مبنی بر جلب و دستگیری فردی از ارازل و اوباش سطح دو تهران به هویت "منصور" 31 ساله که به اتهام عربده کشی و قمه کشی و ایراد ضرب و جرح عمدی که چندی پیش در محدوده میدان خراسان به وقوع پیوسته بود مراتب در دستور کار عوامل عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

با رصد های اطلاعاتی صورت گرفته و تحقیق و بررسی محرز گردید متهم در ادرس استان البرز -شهرستان ساوجبلاغ بصورت مخفیانه زندگی می کند که برابر مفاد نیابت قضایی مامورین این مرکز به دادسرای محلی اعزام و با هماهنگی آن مرجع و پلیس امنیت شهرستان موصوف به محل مخفیگاه متهم اعزام شدند.

در ادامه پس از گسترش چتر اطلاعاتی و اطمینان از حضور متهم وارد ویلا شده که مشاهده گردید متهم قصد فرار از داخل باغ به باغ همسایه را داشته و به ایست مامورین توجه نکرد که مامورین با رعایت قانون بکارگیری سلاح و سه بار ایست اقدام به شلیک یک عدد تیر جنگی هوایی جهت مهار متهم نموده که متهم دستگیر و طی بازرسی بعمل امده  از وی تعداد دو قبضه سلاح سرد (چاقو) کشف شد.

سرهنگ علیرضا محرابی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم تحت الحفظ به بازداشتگاه پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ منتقل شد که در بازجویی بعمل آمده به بزه انتسابی خویش اعتراف کرد.

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران